Éppségben sikerült vissza érni, majd bedőltem az ágyba és el is aludtam. Másnap reggel nem is emlékeztem, hogy insta storyba kitettem néhány képet amire 20 üzenet érkezett. Válaszoltam ezekre, illetve volt Laratol 30 nemfogadott hívásom. Vissza hívtam aztán beszéltünk pár szót, de elég csendes volt. Hívott a hugom is, Andrea. Apa megint beivott, ment a balhé otthon szokásosan. Tök jót beszélgettünk, ritka amikor tényleg van időnk egymásra sajnos, en dolgozom o tanul vagy épp a barátaival lóg valahol. Szakot szeretne váltani, mert nem éri magáénak, jelenleg jogot tanul, de a fotózás sokkal jobban érdekli őt. Megkért,hogy ha haza megyek üljünk le beszélni erről anyával. Egy fél órát csacsogtunk, majd le kellett tennem, mert hívott az egyik ügyfél. Találtak helyszínt amit megkellene néznem, gyorsan elmentem lezuhanyozni, amég el küldik a címet, fogat mostam majd felkaptam egy laza pólót és egy rövidnacit illetve a kedvenc bakancsomat. A 40fok ellenére is imádok bakancsba lenni, kényelmesebb és jobban illik a ruháimhoz.
Lementem a kocsimhoz és indultam is. Csekkoltam a helyszínt, beszéltem a tulajjal. Megpróbáltam lejjebb faragni az árból, ami sikerült is. Hívtam az ügyfeleket, hogy sikerült lebeszélni. Betoppant egy pár a helyszínre pont mikor indultam volna, hallottam hogy sos helyszínt keresnek mert 2 nap múlva esküvő de az eredeti helyszínt lemondta a tulaj illetve a szervezőjük is cserben hagyta őket.
-Sziasztok, Isabella vagyok!
~Szia én Mia vagyok, ő pedig a vőlegényem Tom.
- Akaratlanul is de meghallottam mi történt, én esküvő szervező vagyok, ha esetleg tudok segíteni valamiben, nyugodtan keressetek! Itt egy névjegykártya.
~Nagyon köszönjük, át gondoljuk.
Bepattantam az autóba és már indultam is vissza a hotelba. Majd megszólalt a telefonom. Kihangosítottam gyorsan.
-Isabella Smith vagyok, miben segíthetek?
~Szia, Mia vagyok. Az előbb találkoztunk egy helyszínen.. Szeretnénk ha elvállalnád a szervezést, viszont nagyon szorít az idő.
-Semmi gond, megoldjuk. Üljünk be egy kávézóba mondjuk egy óra múlva. Hozzátok magatokkal a terveket, elképzeléseket ha van.
~Szuper vagy Isabella! Küldöm a címet, szia.
-Várom, szia.
Közben vissza értem, felszaladtam és beírtam gyorsan a csoportba.Ez is letudva. Ettem pár falatot, és indultam is a kávézóba. Egy latte mellett megmutatták a terveket, mindent át beszéltünk, végig jegyzeteltem.
-Mennyire ragaszkodtok ahoz, hogy én szervezzem? Van egy csapatom, akik általában átveszik ezeket. Főleg a rövid határidőseket, én szeretek részletesen átgondolni, átvenni mindent.
~Teljesen mindegy, ahogy érzed.
-Lounak és Biancanak nagyon jó érzéke van, ő a jobbkezem. Még ma felveszi veletek a kapcsolatot. Bármiben elakadtok, tudjátok a számom.
~Nagyon köszönjük! Várjuk akkor Lou jelentkezését.Vissza mentem a hotelba, össze pakoltam a cuccaim, közben kimostam egy adag ruhát. Próbáltam Lara-t hívni, de nem vette fel. Talán megbántottam valamivel, vagy elbasztam valamit.. Ezen agyalok órák óta. Kezdtek össze csapni a felhők a fejem fölött. Szóval úgy döntöttem le megyek bulizni ismét.
Gyorsan elkészültem, majd indultam is.Remélem ma nem szeretne hozzám csapódni senki. Lesétáltam a bárba ahol tegnap is elütöttem az időt. Kértem egy koktélt kezdésnek és közben Sarahval írkáltam. Lara nála járt... de egyszerűbb ha bevágom a történteket. Kezdem úgy érezni, hogy nem kellene erőltetni köztünk a dolgokat.
Ha végeztem beszélek vele, aztán meglátjuk mi lesz, hogyan tovább. Leültem az egyik asztalhoz a sarokban, kértem ki néhány pohár piát, egyedül iszogattam.
Már csak egy pohár volt előttem, leült mellém a srác akivel tegnap is össze futottam és beszélgettünk. Max a neve. Kiderült, hogy fotózással foglalkozik. Így sok közös téma volt. Felajánlotta, hogy csinál rólam néhány képet csak úgy, mert szimpatikus vagyok neki. Teljesen zavarba jöttem. Végül belementem. Maradtunk még, nekem már kezdett beütni az alkohol. Felajánlotta, hogy menjünk fel a lakására és csinál képeket rólam.
YOU ARE READING
Ki Vagyok Én?
FanfictionAz élet soha nem könnyű. Főleg nem nekem. Egy alkoholista apával, folyamatos dühproblémákkal, egy kistestvérrel. Fájdalomból sok jutott mire rájöttem hogy magamat nem is ismerem,de el kezdtem rájönni hogy mit, és kit is szeretek valójában.