7

97 2 0
                                    

Másnap reggel mire Mark fel ébredt, el tűntem. Haza mentem az autómért, spórolt pénzemért. Vissza mentem a koliba,össze szedtem a cuccaimat, írtam Sarahnak,azt mondta szól az egyetemen, hogy egy ideig nem leszek, hívtam anyát. Szóltam neki, hogy egy kis időre eltűnök, ne aggódjon jól vagyok. El indultam.. Csak mentem. Végül 4 Óra múlva Wasco-ban kötöttem ki. Itt nőttem fel. Ki béreltem egy szobát, a régi lakásunkhoz közel. Le pakoltam és mentem is aludni, nagyon kimerült voltam. Arra ébredtem, hogy Mark hív. Nem vettem fel, le némítottam a telót és aludtam tovább. 2-kor ébredtem, kipihenten. El mentem zuhanyozni, aztán ki mentem sétálni. Eközben Sarah hívott, el mondtam neki mindent. Mikor le tettük írtam egy ismerősömnek,Matt-nek, hogy nem-e tud szerezni pár gramm zöldet. Jött is válasz pillanatokon belül. *~Adj címet és el dobom szellemlány.* El küldtem neki, egy órán belül hívott, hogy itt van. Ki ültünk egy parkba és együtt el szívtuk. Teljesen ki kapcsoltam, jó érzés volt. Nem gondolkodtam, nem járt semmi a fejemben. Csak voltam és élveztem a helyzetet. Matt-el mindig is nagyon jól ki jöttem. Mikor el költöztünk, időm sem volt el köszönni tőle. Sokáig az ment a városban, hogy meghaltam, el raboltak.. Matt 5 körül le lépett. Rá néztem a telefonomra, Lara még mindig nem jelentkezett. Össze zavarodtam, séta közben egyszer csak kellemes illatot éreztem. Majd megpillantottam egy gyorséttermet. Vettem vacsorát, aztán el indultam vissza a szállásra. Le ültem vacsorázni a teraszra. Borzasztóan jól esett, hiányzott már az "itthoni" kaja.

 Borzasztóan jól esett, hiányzott már az "itthoni" kaja

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vacsora után be mentem és le is feküdtem aludni. Az el következendő pár napban, nem csináltam semmit, nem mentem sehová. A szállodán belül volt étterem, oda mentem le enni. Lara még mindig nem jelentkezett. Mark folyamatosan hívogat, amikor csak tud.
El telt egy hét, nagyjából sikerült össze szednem magam. Az egyetemmel e-mailben tartom a kapcsolatot, el küldik az anyagot. Ki dolgozom, vissza küldöm nekik és így értékelnek. Sarah küldött smst, hogy délután beszélnünk kell Lararol. Picit megijedtem, történt vele valami? Vagy talán el mondta a kis kalandunkat? Türelmetlenül vártam, a délutánt. Hogy gyorsabban teljen az idő, el mentem vásárolni. Vettem egy-két ruhát. Pont vissza értem, mikor Sarah hívott. Azt mondta Lara teljesen magába van fordulva, nem beszélget senkivel. Saraht kérdezte, hogy hol vagyok, de nem mondott neki semmit, csak azt, hogy időre van szükségem. Lehet, hogy önző húzás. De nem írok neki. Még mindig nem tudom hova tenni ezt az egészet. Várom a magyarázatot. Várom, hogy le írja, el mondja mi volt ez köztünk. 2 hetet voltam Wascoban. 2 hét alatt sok minden megváltozott. Teljesen magamba fordultam, nem akartam társaságot. Nem akartam, hogy lássák mennyire össze vagyok törve. Nem akartam, hogy kérdezősködjenek, de haza mentem. A húgom,Andrea sírva ölelt meg. Jó érzéssel töltött el, hogy hiányoztam neki. Egész este beszélgettünk. Rá jöttem, hogy nem csinálhatom ezt tovább. Nem ez az első eset, hogy le lépek ha valami problémám van, és senkinek nem szólok semmit. Andreanak szüksége van rám, és mellette kell lenném amikor csak tudok. Amég távol voltam rengeteget gondolkodtam, és rá jöttem hogy nem szeretném folytatni az egyetemet. Max úgy, ha online csinálom, levelezőn. Ezt majd megbeszélem anyukámmal, hogy ő mit szól hozzá, bár biztos vagyok benne, hogy támogatni fog. Ebéd közben fel is hoztam. Annyit mondott rá, hogy nekem kell tudnom, az én életem. Megbeszéltük, hogy át gondolom.
Másnap autóval mentem suliba. Írtam Sarahnak.

Sarah rohant le a koliból, és a nyakamba ugrott

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sarah rohant le a koliból, és a nyakamba ugrott. Percekig ölelkeztünk aztán el indultunk a suliba. El meséltem neki, hogy haza mentem Wascoba, azt mondta legközelebb jön ő is velem. Épp hogy be értünk órára. Lara a 2. Óra végen jött. Furcsa érzés kapott el, mikor megláttam őt. Gyorsan el telt a nap, vissza mentem a koliba Sarahval. Majd rá vettem őt, hogy aludjon nálam, majd együtt be járunk a héten. És ha úgy gondolja oda is költözhet ideiglenesen.
Sarah lelkesen pakolt össze, és adta le a szoba kulcsot. Hazafelé menet megálltunk és vettünk kaját.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sokáig fent voltunk éjjel, beszélgettünk, filmeztünk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sokáig fent voltunk éjjel, beszélgettünk, filmeztünk. Másnap anya ébresztett minket, kapkodtunk és rohantunk a kocsihoz. Elég sietősre vettem a dolgot, de végül be értünk 10percel előadás előtt. Lara odajött beszélgetni, de teljesen közvetlen volt. Azt mondta szeretne velem beszélni este. Fel ajánlottam neki, hogy el visszük őt haza, úgy is útba esik. Amég Sarah bemegy a boltba, addig tudunk beszelni. Személyesen úgyis jobban szeretek kommunikálni. Be ültünk az autóba és indultunk is. Sarah ki szállt és teljesen zavarban voltam. Kínos csend volt, amit egyszer csak megtörtem.
-Figyelj.. Én nem tudom mi volt ez köztünk, szeretném ha le tisztáznánk, mert ez így nagyon kínos.
~Ne haragudj, nagyon szimpatikus lány vagy. És szeretnélek jobban megismerni. Gyönyörű vagy, és okos. Már mikor megláttalak tudtam, hogy nem leszel szamomra közömbös.
Teljesen zavarba jöttem, csak néztem rá könnyes szemmel és mosolyogtam.
-Őszintén.. jól éreztem magam veled, minden téren. És köszönöm hogy át jöttél. Megölelt és adott egy puszit az arcomra. Sarah vissza jött, ki dobtuk otthon Larat és haza mentünk. El meséltem mindent Sarahnak, majd azt felelte nagyon cukik leszünk együtt, és hogy ő örül nekünk, de hozzá tette hogy ő nem is tudta, hogy a lányokhoz is vonzódom.

Ki Vagyok Én?Where stories live. Discover now