8-kor ébredtem, csináltam egy kávét majd elkészültem. Lara békésen aludt, én már a megbeszélt időpont előtt ott voltam, egy esküvőt kell megszerveznünk. A hölgynek semmilyen elképzelése, ötlete nincs. Mutattam egy pár fotót amit én csináltam illetve egy pár esküvőt, rendezvényt amit mi bonyolítottunk le, szabadkezet kaptunk. Amihez ragaszkodnak, az csupán annyi, hogy szabadban legyen az esküvő. Az esküvőig van egy szűk hónapunk. Megbeszéltünk néhány dolgot és az anyagiakat majd abban maradtunk, hogy amint találok valamit telefonálunk.
Vissza mentem a hotelbe, Lara kávéval és reggelivel várt.
Reggeli után hívtam a főnököt, hogy kellene nekem egy asszisztens aki segít el intézni mindent, és lebonyolítja a telefonokat. Lara nézett rám csillogó szemekkel majd mondtam neki hogy abból úgysem munka lenne ha mi együtt dolgoznánk. A főni azt mondta utánunk küldi az egyik új gyakornokot. El is kezdtem nézelődni helyek után amik jók lennének helyszínnek, telefonálgattam párat aztán volt még 2 megbeszélésem, este 11 után értem vissza a hotelba. Lara megvárt, lezuhanyoztunk, ettünk majd kapcsoltunk egy filmet, de a felére sem emlékszem, ugyanis szenvedélyes forro szeretkezés lett a vége. Majd fáradtan dőltünk be az ágyba.
Másnap arra ébredtem, hogy csörög a telefonom, Mark hívott, az exem.. Nem vettem fel neki, aztán rá fel percre kopogtak az ajtón. Felkaptam egy köntöst és kinyitottam az ajtót, Mark ott állt velem szemben táskákkal a kezében.
-Te mit keresel itt? Kérdeztem enyhén le sápadva..
~Megjöttem. Én vagyok az asszisztensed bébi. Be engedsz? Le pakolnék..
-Miiii? Én nem fogok veled együtt dolgozni. És miért engednélek be?
~A főnök mondta, hogy erre a 3 napra nem vesz ki nekem szobát, aludjak itt veled.
-Hát ez fantasztikus..
Mark bejött, le pakolt, közben felkelt Lara, bemutatkozott Marknak, aztán adott egy puszit és ment lezuhanyozni. Be mentem Larahoz, le zuhanyoztam én is aztán felöltöztünk. Laranak semmit nem mondtam Markról. Együtt mentünk reggelizni kettesben, aztán vissza fel mentünk. Lara le dőlt tvzni én össze dobtam egy kis carbonarat ebédre. Mark körülöttem legyeskedett, ez Laranak is feltűnt. Egyszercsak kiabál nekem Lara, hogy hazafele be nézünk-e Sarahekhoz mert úgyis rég láttuk őket. Mark még mindig nem sejtett semmit. Miután kész lett az ebéd be mentem Larahoz, telefonáltam egyet aztán mondtam Marknak hogy készüljön el mert megyünk megnézni egy pár helyszínt, hozzá tettem, hogy ja és én vezetek. Le is mentem a kocsihoz, aztán vártam.. Pár perc múlva üzenetem jött. Marktol..Egész gyorsan oda értünk az első helyszínre, megnéztük felvázoltam mit hova gondoltam majd mentünk a következő 2 helyre, szintén ugyanez a procedúra aztán mentünk vissza a hotelhez, közben Lara írt...
A liftben próbált közeledni felém, de el löktem magamtól. Amint ki nyílt a lift ajtó előre siettem, be mentem Larahoz és megöleltem őt. Suttogta, hogy csinált habfürdőt és a szájába harapott. Mark a konyhában tevékenykedett, mi el mentünk fürdeni kettesben. Lara konkrétan letépte rólam a ruhát és hevesen csókolt, bemásztunk a kádba, keze lassan le tévedt testemen majd hirtelen magamban éreztem 2ujját, jólesően felnyögtem és harapdáltam a nyakát közben masszíroztam a melleit, majd mikor már éreztem, hogy közel vagyok abbahagyta és le ültetett a kád egyik szélére és letérdelt elém, lassan végig csókolta testemet, simogatott majd két ujját ismét belém nyomta, eközben lassan szenvedélyesen nyalni kezdett odalent, hangos nyögések közepette egy hatalmasat élveztem, felhúztam Larat megcsókoltam s végig simítottam alul, majd lassan odanyomtam a nyelvem a csiklójához és lassan izgattam vele, két újjal simogattam őt, majd hirtelen felnyomtam miközben lassan szopogattam, nyalogattam csiklóját, jólesően nyögött, és vágyakozva nézett rám. Picit gyorsítottam a tempón miközben a szabad kezemmel rá markoltam a mellére, mikor éreztem, hogy közel jár abba hagytam. Szuszogva nézett rám, kiléptem a kádból, magamra csavartam a törülközőt s kimentem a bőröndből kivenni a játékszereket amiket vettem nekünk. Vissza mentem, Lara még mindig ott állt a kádban zihálva. Megkértem hogy forduljon nekem hattal s négykézláb legyen. Bemásztam mögé, bele bújtam a kis öves szexi ruciba, ujjal izgattam Larat, miközben felnyomtam a popsijába egy mini vibrátort ami pici fokozaton ment. Lara hatalmasat nyögött.. Közben a ruhámon található dildót végig simítottam forró nedves punciján majd picit ütögettem vele, szép lassan felnyomtam Lara vaginájába de nem mozdultam. Egyre hangosabban zihált, a vibrátor fokozatán kapcsoltam s picit játszadoztam vele, közben lassan elkezdtem tolni őt, s izgattam mellé a csiklóját. Kis idő múlva mikor már a derekát fogva toltam őt, sikítva elment. Kihuztam belőle, lecsatoltam a ruháról és végignyaltam az egészet. Fel öltöztünk Mark kopogott közben, hogy minden rendben van-e, én még öltözködtem Lara kinyitotta az ajtót.
-L:Persze, minden rendben csak kielégített az asszony.
YOU ARE READING
Ki Vagyok Én?
FanfictionAz élet soha nem könnyű. Főleg nem nekem. Egy alkoholista apával, folyamatos dühproblémákkal, egy kistestvérrel. Fájdalomból sok jutott mire rájöttem hogy magamat nem is ismerem,de el kezdtem rájönni hogy mit, és kit is szeretek valójában.