Kikészít.
-Sosem sikerült még egymás után kétszer elmenni, ez valami varázslat?
~Hát.. ez titok. Hisz csak barátok vagyunk. Akkor is barát ha beteszi tudod...
Mosolyog gúnyosan.
-Nem úgy értettem na.. Bocsi.
~Aha. Oké.
-Tényleg. Ne haragudj rám.. Nem szeretem ha mindent is tudnak.
~Persze, megértem. Hagyjuk, hisz nem kell magyarázkodnod, barátok vagyunk.
-Ha még egyszer kimondod, hogy barátok vagyunk haza megyek.
~Öhm.. Barátok vagyunk.
Mondja nevetve megölel, szorít magához. El mondhatatlanul biztonságban érzem magam a karjai közt, ez tetszik. Jól esik érezni teste melegét. Majd a telefonja csörgése megzavarja eme csodás pillanatot, Ethan sietve felveszi és egy női hangot hallok rögtön. Kicsit elmerengek, sok minden jár hirtelen a fejemben. ˇSzia sziviii,mikor ugorhatok át?ˇ Ethan sietősen kimegy a teraszra és egy cigaretta társaságában lerázza az említett nőt. Valami olyasmit hallottam, hogy Ethan azt mondja neki "ezt nem fogod nekem elbaszni. Minden esetre furcsa.
~Szóval, hol is tartottunk?
Ölel magához ismét. Ethan nálam 2 fejjel magasabb, a mellkasáig érek kb.
~Pár óra múlva el kell mennem, ejfél körül haza is érek. Addig pihizz, egyél vagy akármi.
-Nem mehetek veled?
~Hidd el, én nagyon örülnék neki, de sajnos nem.
-Hát oké.
Be mentem a szobába és ledőltem az ágyra. Ethan el kezdett készülődni, majd adott egy puszit és lelépett kocsival. Még csak 8 óra van. Kerestem egy filmet, de el is aludtam rajta. Fel ébredtem 10kor, Ethan még sehol. Felvettem az egyik pulcsiját, és lementem az udvarra rágyújtani. A idő elég borús volt, el kezdett szakadni pillanatok alatt, észre vettem hogy a garázs nyitva van, s be mentem. Hátul volt mégegy ajtó, ahol ilyen furcsa fények voltak. Be mentem, s egy stúdióba toppantam. Hű, vajon miről nem tudok? Mit titkol? Eközben nagy kiabálásra, sikoltozásra lettem figyelmes, ami az utcáról jött. Ha jól hallom Ethan nevét kiabálják. Picit megijedtem. Fel szaladtam hátul a lakásba és óvatosan, úgy hogy ne vegyenek észre ki kukkantottam az ablakon. Ott állt kb 50 lány, akik Ethanra várnak. De vajon miért? Nem áll össze a kép. Észre is vett az egyik, és mutogatott felfelé. Kiabálva, hogy ott egy nő.. Küldtem Ethannak egy smst gyorsan.
"-Szia, eléggé parázok ittvan a házad előtt egy tömeg, akik a neved kiabálják."
"~Szia, sajnalom.. NE menj ki. Észre vettek?"
"-Igen észre vettek."
"~O-oo.. Ez esetben jól zárkózz be. És még véletlenül se menj ki, ha cigizni akarsz bent is rágyújthatsz. Sietek haza!"
"-Azt hiszem néhány dolgot el kéne mondanod, ha akarsz tőlem bármit is."
"~Igazad van."
Kapcsoltam zenét, hogy tereljem a gondolataimat, közben beszéltem Sarahval. El meséltem neki ezt a furcsa helyzetet, ő sem ért semmit. Felhívtam Andreat és anyát is, váltottunk néhány szót, majd hallottam apa kiabálását a háttérben és inkább letettük. Lefeküdtem aludni, de még mindig hallottam, hogy kiabálnak kint. Pillanatokon belül el aludtam majd arra ébredtem, hogy szirénázik valami. Ki kukucskáltam az ablakon, s 2 rendőr autó állt az úton keresztben, mellette még 3, a tömeget körbe kerítették majd eközben Ethan begurult az udvarba s beállt a garázsba. Egyből jött is fel hátul s ment zuhanyozni. Picit össze zavarodtam. Vissza feküdtem, majd megéreztem a derekamon Ethan kezét. Átölelt s szorított magához. Kezem a kezére tettem s felé fordultam közben.
~Szia Hercegnő.
-Szia.
~Hogy érzed magad? Nagyon megijedtél?
Tiszta könny a szemem, mélyen belenéz és megtörli.
-Hát.. Elég para volt. Egyik pillanatról a másikra itt termett egy csapat lány, és annak a srácnak a nevét kiabálták akivel kavarok. Ők kik voltak? Miért jöttek ide?
~Öhm.. A rajongóim.
-Rajongóid?
~Énekelek.
-Na ne bassz... Viccelsz?
~Halál komolyan mondom. Miért?
-Én is énekeltem.. Csak én gyorsan fel is hagytam vele.
~Akkor azért voltál ismerős..?
-Lehet.
~Megmutatod mit tudsz?
-Öh, nem?
~Naa...
Mosolyodik el, majd ad egy csókot a számra.
~Hallani szeretném.
-Én is.
~Akkor menjünk le a stúdióba.
-Menjünk, de te kezdesz.
~Legyen.
El indultunk lefelé,még mindig hallani lehetett a lányokat.
-Amúgy.. Baj, hogy megláttak?
~Hát, ha téged nem zavar, hogy ha esetleg le is fotóztak, tele lesz minden újság azzal, hogy van valakim.
-Engem nem....
~Engem sem.
-Na akkor ezt megbeszéltük.
YOU ARE READING
Ki Vagyok Én?
FanfictionAz élet soha nem könnyű. Főleg nem nekem. Egy alkoholista apával, folyamatos dühproblémákkal, egy kistestvérrel. Fájdalomból sok jutott mire rájöttem hogy magamat nem is ismerem,de el kezdtem rájönni hogy mit, és kit is szeretek valójában.