Szombat délután mikor el kiszedtem a szekrényemből szinte az összes ruhát, végül emellett döntöttem.
El készültem, fel dobtam egy szolid sminket, majd el indultam autóval. Megálltam a kedvenc szórakozó helyemnél, beparkoltam és be mentem. A biztonsági őr ezer éve ismer, így be engedett jegy nélkül. Rengeteget ittam, mentem táncolni, egy srác oda szegődött hozzám.
Teljesen el varázsolt, a szép mosolyával és magabiztos tekintetével, tetszett. Egy lassabb számnál magához húzott és apro csókokat nyomott nyakamra. Kezeimet az nyakára tettem és megcsókoltam, hevesen csókolóztunk majd megszakította és megfogta a kezem,be húzott a mosdóba és bezárta azt. Nem.ertettem honnan van kulcsa,de nem is érdekelt igazán. Fel ültetett a mosdó mellé és hevesen csókolta a felsőtestemet. A srácnak hatalmas zöld szemei voltak. Már attól zavarba jöttem, hogy rám nézett. Látta rajtam, hogy össze vagyok törve, de nem szólt semmit. Megszabadított a ruhaimtól és végig mért. Zavarban voltam, kezeimet a mellemhez kaptam, így takartam magam. Közelebb lépett, a kezeit a kezeimre tette s a fülembe suttogta, hogy gyönyörű vagyok, eközben gyurmázni kezdte mellemet, halk nyögés hagyta el a számat. Bizsergett az egész testem, égtem a vágytól. Levettem a pólóját és végig csókoltam felső testét. Kezemet férfiasságára húzta, simogattam majd megszabadítottam a maradék ruhájától. Kezemmel kezdtem őt kielégíteni, majd le térdeltem és végignyaltam. Kezét fejemre tette, teljesen ő irányított. Mondhatni kicsit fuldokoltam is farkán, majd mielőtt el ment volna el tolt magától, vissza fel ültetett és nyalni kezdett, közben megéreztem egy ujját magamban aminek hatására felsikítottam.
~Shhh.. halkan baby. Mondta egy elégedett mosollyal arcán.
-Kívánlak..
Felállt és megcsókolt, keze a nyakamon volt, farkával simogatta nőiességemet aminek hatására halk nyögések hagyták el számat. Lassan belémhatolt, nyögtem egy hatalmasat, feszített kicsit de kellemes volt. Lassan el kezdett mozogni és a nyakába borultam, el kezdtem harapdálni, pillanatokon belül zihálva csókoltuk meg egymást és egyszerre mentünk el. Az ajtón kopogtattak, gyorsan felöltöztünk és be bújtam az egyik fülkébe ameg ő kinyitotta az ajtót. Mikor mindenki ki ment, ki mentem én is, aztán pillanatokon belül el tűntem a helyszínről. Lassan, de haza vezettem. Fel mentem a szobámba lezuhanyoztam aztán le dőltem. Annyi minden járt a fejemben, rá akartam gyújtani. Pár utcával lejjebb van egy dohánybolt. At öltöztem és le mentem. Vettem egy doboz dupla mentolos marlborot. Hazafelé rá is gyújtottam, ki szellőztettem a fejem. Nem tudom mikor aludhattam el, de fej fájással ébredtem. El szívtam egy szál cigit majd le mentem reggelizni. Még mindig nem szóltam hozzá senkihez, reggeli után fel mentem be zárkóztam és el is aludtam.
Arra ébredtem, hogy anya kopog az ajtómon.
~Kicsim, készülődj megyünk el.
-Menjetek, megvárlak itthon titeket.
~Családi összejövetel, haladjál.
-Addig áljál fél lábon.. Biztos, hogy nem megyek sehova.
~Isabelle Smith, van tíz perced elkészülni.
-Örülök neki..
El mentem zuhanyozni, majd gyorsan el készültem.~Remélem ezt nem gondoltad komolyan kislányom.. Mondta "apa" felhangon.
- De, ja és a saját autómmal megyek. Utána dolgom van.
~Baromira örülök neki, miért kell programot csinálni, ha tudod hogy menni kell.
-Ácsi.. 10perce nyögte be anya, hogy megyünk. Nem is tudtam róla.
~Talán nem kéne kimaradozni éjszaka meg egész napokra.
-Felnőtt nő vagyok,majd én el döntöm mikor hova megyek.
Le mentem a kocsimhoz és járattam kicsit. Anyáék előttem mentek, majd le hagytam őket a picsába. Üvöltött a zene az autómba. Mikor oda értem, be vártam anyáékat. Be mentünk és köszöntünk mindenkinek. Apa tesója jött a szokásos dumával "Jaj de nagy lány lettél" "Miújság a pasikkal? Tuti nem tudod levakarni őket magadról."
Erőltetett mosolyt varázsoltam az arcomra és próbáltam higgadt maradni. Tovább kérdezősködött ebédnél, amitől eléggé feszült lettem. El mondtam nekik, hogy a barátnőmmel nemrég szakítottunk, és hogy kurvára nem tudok rá nézni a férfiakra Mark óta. Teljesen ki akadt mindenki, undorítónak neveztek,majd felálltam és le leptem.
YOU ARE READING
Ki Vagyok Én?
FanfictionAz élet soha nem könnyű. Főleg nem nekem. Egy alkoholista apával, folyamatos dühproblémákkal, egy kistestvérrel. Fájdalomból sok jutott mire rájöttem hogy magamat nem is ismerem,de el kezdtem rájönni hogy mit, és kit is szeretek valójában.