Az egyetemen rögtön tesztet kell írnom a sok kihagyás miatt. Kaptam 3 napot felkészülésre. A 3 nap alatt körülbelül 10 órát aludtam. Tanultam éjjel nappal kávéval tankolva. Larával azóta sem beszélünk. Reggel zuhanyoztam, fel öltöztem, sminkeltem majd szóltam Laranak hogy igyekezzen, mert még boltba is be kell ugranunk. Próbáltam emberi formát varázsolni a fejemből.
Ez valamennyire össze is jött.Be pakoltam a jegyzeteimet és indultunk is. Út közben fel vettük Saraht és mentünk is reggelit venni. Vettem 3 latte kavet, meghívtam a csajokat és vettünk reggelire hotdogot. Az egyetemnél nem találtam parkoló helyet, így kénytelen voltam arrébb megállni, így a cuccainkat is vinnünk kellett magunkkal. Tesztet írtam a többieknek előadás volt. Hurrá, pótolhatok megint. Egész gyorsan eltelt a nap. Hazafelé kidobtuk Saraht aztán mentünk is haza. Fel mentem a szobámba s le pakoltam. Lara még mindig próbálkozott közeledni felém. Be jött a szobámba és rá lökött az ágyra, rám ült és fogta a kezeimet a fejem felett, közel hajolt és nézett a szemembe. Baromira hiányzott csókjának íze, de nem léptem felé. Ám ő ezt észre vette és szenvedélyesen, vágyakozóan megcsókolt, amit persze viszonoztam. Megbeszéltünk mindent és szabályokat fektettünk le. Megbeszéltük hogy soha többé nem választhat el minket senki és semmi. Bocsánatot kértem amiért ennyire makacs voltam és nem engedtem, hogy megmagyarázza. Hozzá bújtam és pihentünk együtt.
Egész éjszaka alig aludtam, ami kapóra is jött, rá néztem az emailekre nem lesz holnap előadás. A csajok sosem szoktak rá nézni én pedig nem szóltam nekik. Másnap reggel ébresztettem Larat, bepakoltam néhány cuccot, Sarahnak is és indultunk érte. A napokban rá bukkantam egy tök jó helyre. Rogue Valley Family Fun Center Park, 11óra kocsival. A lányok kérdezősködtek de semmit nem mondtam nekik. Út közben megálltunk enni, kávézni. Éjjel a kocsiban aludtunk. Másnap korán indultunk tovább, 9-re értünk oda. Van a környéken egy hotel ami a partra néz, ki béreltem 2 szobát, aztán majd ők el döntik ki alszik velem. Egész napos jegyet vettünk ebbe bele tartozott minden, gokart, túra,hajókázás, és a kalandpark rész is bele értve a hegymászást. Bár ezt Sarah passzolta inkább, így ketten mentünk.
A park 8ig van nyitva, 6-kor még el mentünk gyorsan le zuhanyozni mert tiszta víz és kosz lett mindenünk. A zuhanyzóban csak hideg víz volt.. Utána fáradtan és fázva ültünk be a kocsiba, el vezettem a hotelig közben a csajok meg egyeztek hogy Lara alszik velem. Be értünk a hotelbe s el is foglaltuk a szobáinkat. Sarah át jött hozzánk a szobába pár üveg alkohol társaságában. Iszogattunk aztán ment vissza Sarah. Mi el mentünk fürdeni együtt, majd kerestünk egy jó filmet majd be aludtunk úgy kb. a felénél. Másnap reggel Sarah ébresztett minket. Jött á lelkesen, hogy ma mit csinálunk, merre megyünk. Igazából ötletem sem volt, ezert szét néztem mi van Még a közelben, találtam egy menekülő szobát, ami konkrétan egy hatalmas kastélyban lett megcsinálva. Feldobtam ötletként a csajoknak aztán lelkesen öltözni is kezdtek. Ütköznek bekaptunk egy szendvicset aztán mentünk is. Megbeszéltük hogy együtt csináljuk végig, ha lehetséges. Volt még fél óránk nyitásig addig sétáltunk egyet az udvarban, mire végig jártunk mindent, pont nyitás volt. Megkaptuk a belepő karszalagot és néhány dolgot ami segít majd bent megoldani a feladatokat.
Első ránézésre elég ijesztőnek tűnt.
Egész gyorsan ki szabadultunk, még csak dél volt. Vissza mentünk a hotelbe, ebédeltünk aztán le mentünk a medencébe. Egész gyorsan eltelt a nap, vettünk egy forró fürdőt aztán el is álmosodtunk s pikpakk el aludtunk. Keddig béreltük a szobát, aztán utaztunk haza. Út közben megálltunk ajándékot venni a húgomnak, Andreanak. Ki tálalták a csajok, hogy csapjunk neki egy bulit így szülinapjára. Vettünk rengeteg lufit, amit majd közösen fel fújunk. Sarah intézi a tortát, megálltunk éjszaka a partnál s ott aludtunk. Másnap korán indultunk is tovább. Dél előtt haza is értünk. Saraht ki dobtuk otthon, ő majd érkezik 2 körül. Korbe telefonáltam a barátait, aztán neki is láttunk a díszítésnek. Sarah végre megérkezett a tortával és Andrea barátai is megjöttek. Hatalmas bulit csaptunk, jól sikerült azt hiszem. Éjjel dőltünk ki valamikor. A többiek leléptek mire fel ébredtünk. Nekiláttunk a takarításnak Laraval majd elmentünk vásárolni.
YOU ARE READING
Ki Vagyok Én?
FanfictionAz élet soha nem könnyű. Főleg nem nekem. Egy alkoholista apával, folyamatos dühproblémákkal, egy kistestvérrel. Fájdalomból sok jutott mire rájöttem hogy magamat nem is ismerem,de el kezdtem rájönni hogy mit, és kit is szeretek valójában.