3

106 4 0
                                    

Sarah az ablakból látta, ahogy ki szálltunk az autóból. Elköszöntem Marktol és fel mentem. Sarah hatalmas vigyorral várt, rögtön faggatni kezdett, hogy mi történt hétvégén. Nagy körvonalakban elmeséltem neki, majd néztünk egy filmet együtt. Egyszer csak jött egy üzenetem messengeren, Lara volt az.

Sétáltunk egyet a közeli parkban, aztán el mentünk enni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sétáltunk egyet a közeli parkban, aztán el mentünk enni. Láttam rajta, hogy valamit kérdezni szeretne, de nem mer.
-Baj van? Furi vagy.
~Nincs semmi,csupán el gondolkoztam.
Lara elég furcsa dolgokat kérdezett. Volt e barátnőm már, kapcsolatban vagyok-e , mi a véleményem az LGBTQ tagokról. Furcsálltam, de egész jól el beszélgettünk ezzel kapcsolatban is.
Eközben Sarah már nem bírt magával, 5 nem fogadott hívásom volt tőle. Marktól is jött üzenet.

6 Körül vissza értem a koliba

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

6 Körül vissza értem a koliba. Filmet néztünk Sarahval, aztán el aludtam. Hétfőn alig vártam, hogy vége legyen az előadásnak. Vártam Mark üzenetét, de semmi. Sarah-val le mentünk előadás után a partra és beszélgettünk. Később Lara is csatlakozott hozzánk. Este 9-re értünk vissza a koliba Sarah-val. Kedden nem volt előadás, Mark még mindig nem jelentkezett. Délelőtt 10-kor csörgött a telefonom, Mark hívott, hogy 5perc és itt van. Gyorsan össze szedtem magam, rendet raktam.
~Olyan aranyos vagy, amikor sietsz és kapkodsz.
Nevetett Sarah.
-Haha, nagyon vicces.
Le mentem a koli elé és vártam a szerelmemet. Mikor be parkolt és ki szállt, rögtön a nyakába ugrottam és szorosan öleltem magamhoz.
-Hiányoztál. Már azt hittem, hogy nem is jössz.
~Te is hiányoztál hercegnő. Bocsánat anyukam feltartott.
Mondta, majd megfogta a kezem és fel mentünk a szobába.
Sarah ki tálalta, hogy nézzünk együtt filmet aztán menjünk el együtt ebédelni. Mark a film közben megéhezett.
~Csajok, nem rendelünk kaját? Éhen halok.
-Rendelhetünk.
Mondtuk egyszerre
~Találjátok ki, én fizetek.
Rendeltünk egy pizzát illetve óriás palacsintát.
Mark-al együtt ettünk. Be fejeztük a filmet, bele kezdtünk még egybe. Közben beszélgetni kezdtunk, szóval a film félbe maradt. Majd 9 körül Marknak indulni kellett, így le kísértem őt. Hosszas búcsúzás után haza ment.
Szerdán Laraval és Sarahval sétáltunk egy nagyot a parton. Csütörtökön szóltak, hogy pénteken vizsgáznak a végzősök, így nem lesz óránk. Miután vissza értünk a koliba, össze pakoltunk es haza utaztunk.
Vagyis pontosabban én Marknal kötöttem ki. Anyukája nagyon örült nekem. Mark viszont kevésbé. Mikor meglátott, eléggé rémültnek tűnt. Nem is értettem. Anyukájával kávéztunk egyet aztán fel mentem Mark szobájába. Furcsa illatot éreztem, idegen volt a parfüm illat. Próbáltam nem pánikolni. Néztem rá némán, ő pedig rá vágta, hogy a húga most ment el. Megnyugodtam.
-Örülsz, hogy jöttem?
~Igen szerelmem, de ha szóltál volna akkor el megyek érted.
-Meg akartalak lepni.
Magához húzott és megolelt majd ledöntött az ágyra. Ölelkeztünk, majd anyukája fel kiabált, hogy menjünk vacsizni. Le mentünk, majd vacsi után megittunk egy-egy pohár bort. Gyorsan el telt a nap. Péntek este haza mentem a szüleimhez. Édesapám balhézott szokás szerint, hugom feszült volt. Édesanyámról ne is beszéljünk inkább.
Szombaton kitalálta anya, hogy menjünk le a partra. Nem volt sok kedvem ugyan, de nem mondhattam nemet.

 Nem volt sok kedvem ugyan, de nem mondhattam nemet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ebed után elindultunk haza. Le ültem tanulni, eközben mosást indítottam, rendet raktam. Ki válogattam a cuccaimat, amik nem kellenek.
Szombat este nem éreztem magam valami jól. Fájt a fejem, enyhén hányingerem volt. Anya azt mondta, ha nem leszek jobban, nem mehetek vissza a kollégiumba. Egy pár perces hiszti után bele törődtem végül. Kapcsoltam valami filmet, de el aludtam rajta. Vasárnap reggelre sem lettem jobban. Még be is lázasodtam, és a torkom is be gyulladt. Szuper, mehetek orvoshoz.

Ki Vagyok Én?Where stories live. Discover now