8

84 2 0
                                    

Haza értünk, anyáék nem voltak otthon még, azon imádkoztam hogy ne legyen balhé este. Apa tegnap vett piát, és anya szólt, hogy jön pár haverja is. Andrea at jött az én szobámba és beszélgetett velünk. Az egyetem be jelentette, hogy nem lesz oktatás 3 hétig.
- Nem megyünk el valamerre? Így 3-an. Esetleg Larat megkérdezhetjük, van-e kedve jönni velünk.
~Felőlem mehetünk. De anya nem fog el engedni. Mondta Andrea kicsit szomorkásan.
-Le beszélem én vele, ha nem enged el raboltak. Sarah, benne vagy?
~Ez egyértelmű csajszi. Pakolok és mehetünk is, Laranak írj, mondta lelkesen.
-Írok neki, menjetek pakolni, most 4 óra van, találkozzunk nálunk 5-kor.

Be pakoltunk Andreaval mi is, tettünk el 2 sátrat is, aztán felhívtam anyát, hogy Sarahval el megyünk nyaralni, és hogy Andreat is vinnénk magukkal

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Be pakoltunk Andreaval mi is, tettünk el 2 sátrat is, aztán felhívtam anyát, hogy Sarahval el megyünk nyaralni, és hogy Andreat is vinnénk magukkal. Anya tiltakozott az elején, de el engedte végül velünk. A kisbuszt is ide adta. Be pakoltunk és el indultunk, fel vettük Saraht aztán Larat is. Lara mellém ült, a többiek hátul. Út közben sokat beszélgettünk. Meg kérdezte, hogy van-e esély arra, hogy egy párt alkossunk? Teljesen zavarba hozott, mosolyogtam és a kezemet rá tettem a combjára.
~Mindent értek szépség.
Útközben megálltunk enni, aztán mentünk tovább. Sarah folyamatosan kérdezgette, hogy hová megyünk. Nem árultam el nekik. De a cél Portland volt.
Medfordban meg álltunk, ott éjszakáztunk és le mentünk fürdeni a partra, fel állítottuk a sátrakat, a parttól kicsit messzebb, a víz állása miatt. Egy üveg bor társaságában megnéztük a naplementét. Lara ki jelentette, hogy ő velem szeretne aludni.

Kéz a kézben aludtunk el

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kéz a kézben aludtunk el. Reggel korán ébredtem, fáztam így gyorsan fel öltöztem. Apró puszikat adtam Lara nyakára, és simogattam a hasát közben. Fel ébredt, mosolygott és megcsókoltam.
- Jó reggelt Lara
~Jó reggelt szépség. Adott egy csókot és magára húzott, lovagló ülésben ültem rajta.
-Ébreszteni kéne a többieket, és tovább menni.
~Felizgattál..nem szabadulsz könnyen édes. Megcsókolt és a derekamra csúsztak a kezei.
-Sajnálom bébi. Ki másztam a sátorból és mentem ébreszteni a többieket. Szét szedtük a sátrakat és mentünk is tovább. Lara ismét mellettem ült. Szoknya és egy haspóló volt rajtam. Keze el vándorolt a combomra. Próbáltam az útra koncentrálni, de nem igazán ment.
-Lányok, be ugrotok kaját venni valahova? Sarah előre kiabált, hogy be mennek. Hoztok innivalót is? Lara perverzen mosolygott rám. Andrea és Sarah ki szálltak, mi pedig Larahval be másztunk hátra, rögtön nekem esett. Le nyomtunk egy szenvedélyes gyors menetet, aztán vissza ültünk előre,mintha mi sem történt volna. Pár perc múlva vissza értek a lányok 4 zacsi gyors kajával és egy zsugor vízzel és 4 pohár kólával. Meg reggeliztünk aztán mentünk tovább. Megbeszéltük, hogy megint sátorban éjszakázunk. Megálltunk tankolni és el mentünk mosdóba. Mozogtunk picit mert teljesen el zsibbadtunk az autóban. A következő éjszakát Eugene partján töltöttük. Sokáig kint voltunk a parton, közben fel
állítottuk a sátrakat. Nagyon hangulatos volt, jól éreztük magunkat. Késő éjjel mentünk csak aludni. Lara egész ejjel ölelt magához és nem engedett el.

Ki Vagyok Én?Where stories live. Discover now