21

45 3 0
                                    

Az utolsó kortyot sosem szoktam meginni, legyen szó bármiről. Mellém csapódott két srác akik elkezdtek bevonni a táncba.
~Szia szép lány, Ethan vagyok ő pedig a haverom Adam. Iszol valamit?
-Szia. Isabella vagyok. Igen, köszönöm.
~Mit kérsz?
-Rád bízom.
~Ez tetszik. Mindjárt jövök.
Ethan visszajött 3 koktéllal a kezében.
-Kösziii.
~Nem láttalak még itt, új vagy?
-Munka miatt vagyok itt. jövőhéten megyek vissza Malibura.
~Kár. Szívesen megismernélek.
-És mi tart vissza?
~Jogos. De Malibu nem itt van a szomszédban. És ha beléd szeretek?
-Hajjaj.. Ez bejön a lányoknak?
~Nem tudom, nem szoktam csajozni.
-És ezt el is kéne hinnem?
~Adam erősíts meg.
Adam bólintott magabiztosan, majd eltáncolt egy csajjal.
-Ez furi volt.
~A pasik furcsák.
-A lányok is.
~Volt dolgod lánnyal?
-Pár órája szakítottunk.
~Oh, basszus ne haragudj nem tudtam..
-Semmi baj, azért jöttem le, hogy kikapcsolódjak. Sok volt a negatív gondolat a fejemben.
~Persze, megértem. Sajnálom.. Kérsz még inni?
-Most én állom ezt a kört.
El sétáltunk a pulthoz és ki kértem két rövidet meg két whiskyt aztán le ültünk egy asztalhoz fent.
~Nem lesz ez sok egy kicsit?
-Nekem vagy neked?
~Neked életem.
-Én mielőtt lejöttem is be voltam rúgva. Ez csak a szinten tartás, már 3 napja csak iszok meg bulizok.
~Ez nem semmi csajszi. Otthon is így nyomod Malibun?
-Nem. Otthon nem járok el bulizni csak nagyon ritkán.
~Én elég sűrűn itt kötök ki Adammel.
-Régóta ismeritek egymást?
~Gyermekkorunk óta, a szüleink nagyon jó barátok a mai napig. Illetve kertszomszédok vagyunk. Amúgy mivel foglalkozol?
-Rendezvény szervező vagyok. Főként esküvőket szervezek. Azért is utaztam ide a csapatommal, mert van 2 esküvő amit meg kell szervezzünk. Tegnap voltam helyszínt nézni, ott bele botlottam egy párba, akiknek a szervező végül mégsem vállalta, aztán én elvállaltam nekik. 2nap van rá, hogy megszervezzünk mindent.
~Azta, csapatoddal? Saját vállalkozás?
-Egyenlőre sajnos nem. De rajta vagyok az ügyön. Iszunk még valamit?
~Hát ha nem érzed soknak, felőlem..
-Áh, elmondani nem tudom mennyire jól esik.. Bár holnap tuti megbánom másnaposan.
~Abban biztos vagyok.
Ethan hozott még egy egy pohár koktélt aztán vissza mentünk táncolni, eléggé rám mozdult tánc közben, teljesen zavarba jöttem. Hozzánk csapódott 3 srác és próbáltak közeledni hozzám. Ethan látta hogy kezdek feszült lenni. Kicsit zavarba jöttem, táncoltunk tovább, a srácok egyre közelebb voltak, ha arrébb mentünk jöttek ők is. Az egyik srác le taperolt, majd Ethan rájuk szólt hogy foglalt vagyok.
-El szaladok mosdóba.
Megmostam az arcom kicsit, aztán vissza mentem Ethan mellé.
~Gyors volt.
Mondta majd rám vigyorgott.

Olyan szép mosolya van, olyan kis elbűvölő

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Olyan szép mosolya van, olyan kis elbűvölő. Tuti nagy nő csábász. Táncoltunk tovább, közben lecsúszott még egy-két ital.
~Ráérsz holnap?
-Szerintem igen. Miért?
~Lesz egy buli amire meghívtak, de nem akarok egyedül menni. El kísérhetnél ha van kedved.
-Benne vagyok. Vigyek valamit?
~Jaj, nem kell. Majd én veszek piát aztán együtt oda adjuk.
-Rendben. Mikor találkozunk és hol?
~Ha adsz egy címet, elmegyek érted.
-Vagy akár vissza is kísérhetsz a hotelba.
~Most?
-Dehogy, nem sok kedvem van vissza menni. Kivételesen egyedül vagyok a szálláson, a csapat később jött.
~Boldogítalak én ha gondolod, fent maradhatok nálad. Legalább jobban megismerjük egymást. Persze nem akarok tolakodó lenni. Ne érts félre..
-Oké. Legyen.. Jaj, dehogy. Látom rajtad, hogy nem olyan srác vagy.
~Vagy mégis?
Elmosolyodik és kacsint. Zavarba jöttem majd arra eszméltem, hogy adott az arcomra egy puszit.
-Hé..
~Bocsi nem tehetek róla.
Mondja csábosan..
-Ez bejön a lányoknak?
~Általában.
Mondja magabiztos mosollyal.
-Na szép, ennyit arról hogy nem vagy nőcsábász.
Nevetek majd kikérek még két whiskyt. Megittuk aztán elindultunk a hotelhez.
~Lehet előbb haza kéne szaladjak ruháért.
-Minek? Kimosom neked. Majd elfordulok amíg mutogatod magad.
~Oké, az jó ötlet mert meglátod a testem, aztán belém szeretsz és nem tudlak majd levakarni magamról.
Mondja magabiztosan egy kacér nevetéssel.
-Hajjaj.. De ugye tudod, hogy egy egyszobás kis szálláson vagyok?
~Az nem probléma, majd alszol a földön.
Nevettünk egy jót, közben már oda is értünk a hotelhez, fel mentünk gyorsan mielőtt valaki meglátja, hogy épp egy srácot csempészek fel. Fel értünk, ki pakoltam a táskámból.
-Ki megyek az erkélyre rágyújtani aztán kimosom a cuccaid.
~Miért nem mondtad, hogy cigizel? Én is szoktam.
-Nem szokásom újságolni. Akkor gyere.
Ki mentünk rágyújtani, aztán gyorsan lezuhanyoztam.
-Menj zuhanyozz le te is aztán dobd be a cuccaid és indítom is.
~Oké főnök.
Amíg Ethan zuhanyzott felhívtam Saraht és elújságoltam neki hogy megismertem egy srácot aki épp zuhanyzik itt nálam a szálláson. Kicsit kiakadt, hogy nem e gyors a tempó, majd letettük gyorsan mert hallottam, hogy Ethan végzett.
El indítottam a mosógépet, illetve dobtam össze egy spagettit gyorsan.

Ki Vagyok Én?Where stories live. Discover now