23

38 3 0
                                    

Ethan elment mosdóba, addig leültem. Odajött hozzám egy srác beszélgetni. Elég rosszfiús kinézete van, bőrdzsekit és bakancsot viselt. Ethan vissza jött és lehuppant mellém, majd a keze a combomon landolt, amitől teljesen zavarba jöttem. Ezzel jelezte, hogy "foglalt" vagyok. Széles csábos mosollyal nyugtázta mikor a srác elment. Kezdtem berúgni, szinte folyamatosan volt valami pia a kezemben. Rezgett a telefonom, nehezen de kihalásztam a táskám aljából, Sarah hívott és küldött 4smst. Lara nála van 2 napja. Eléggé felhúztam magam ezen, s írtam neki egy üzenetet, hogy jó lenne ha nem akaszkodna a barátaimra.. Ethan látta rajtam, hogy valami nem oké, de nem kérdezett rá csak hozott még piát.
-Hogy fogunk haza menni?
~Én nem ittam annyit, haza vezetek ha gondolod. Vagy itt is aludhatunk.
-Áh.. Rendben.
~Mennél már? Nem érzed jól magad?
-Maradhatunk, el vagyok.
Folyamatosan zavarban vagyok, ha beszélgetünk. Azt hiszem működik köztünk a kémia elég keményen. A mosolyától konkrétan be nedvesedek. Van benne valami, ami nagyon vonz. Próbálom figyelmen kívül hagyni, de nem megy. Szívem szerint a nyakába ugranék és megcsókolnám. De kitudja mi sülne ki belőle. Gyorsan el hesegettem a gondolataimat, s mentünk táncolni. Éjjel 3ig buliztunk, megittam mégegy koktélt s megkerestem Ethant.
Rögtön kiszúrtam, egy szőke lánnyal táncolt. Nem tudtam hirtelenezt hova tenni. A csaj folyamatosan nyomta magát Ethan testéhez.. Odamentem.
-Khm.. El indulunk lassan?
~Persze, mehetünk.
-Kint várlak.
El indultam kifelé a kocsihoz és elszívtam egy szál cigit, Ethan rá 5 percre ott termett.
~Bocsi, elragadott a hév.
-Semmi baj.
Beültünk s elindultunk.
~Le fürdünk ha haza érünk?
-Aha. Rámfér.. Bűzlök az alkoholtól.
~Nem vagy vele egyedül.
Elég kínos csend volt a kocsiban, majd végre haza értünk. Be mentünk, le pakoltunk. Ethan adott töröközőt majd tele engedtem a kádat s bele ültem. Ethan kapcsolt zenét kb zengett a lakás. Pár perc múlva Ethan kopog az ajtón.
~Be jöhetek?
-Öhm, igen.
Már nyílt is az ajtó. Testét csak egy törölköző takarta. Akaratlanul is de el mosolyodtam. Ethan ledobta magáról, próbáltam nem oda nézni, de valahogy nem tudtam levenni a szememet szexi felsőtestéről. Be mászott mellém a kádba s beszélgettünk, közben teljesen zavarban voltam s próbáltam takargatni magam.
~Gyönyörű vagy..
Mosolyog rám csillogó szemekkel. Kezét a combomra tette, majd a számra nézett s szép lassan végigsimította a belső combomat közben lassan megcsókolt. Az ölébe másztam, de tartottam magam.

Szenvedélyesen csókol, közben kezei a derekamon s magához húz. Férfiassága a csiklómhoz simul amitől teljesen kivagyok. Lassan mozgatom a csípőm amitől mindketten felnyögünk.
~Menjünk be, s folytassuk ott.. Persze ha van kedved.
Vággyal teli tekintete mindent elmondd.
Nyomtam egy csókot a szájára s felálltam. Elindultam vizesen befelé a hálóba. Ethan rohant utánam, felkapott s megcsókolt. Le fektetett az ágyra s megnyalta a száját.
-Hmm, valaki nagyon kivan éhezve.
~Hmm, kicsoda?
-Nem is tudom..
Ethan ledőlt mellém és szép lassan el kezdte simogatni a hasam. Becsuktam a szemem s csak élveztem. Lassan végig simogatta nőiessègem, amitől halk sóhajok hagyták el számat.
~Ez tetszik.
-Akkor már ketten vagyunk. Kívánlak!
~Ahhh...
Lábamat szét tettem s lassan rám mászott, férfiassága ismét a csiklómnak simul, szenvedélyes csókok közt lassan mozgatom a csípőm. Majd egyszercsak lefogja a derekam s nekem nyomja magát. Már mindketten remegünk a vágytól.
~Még neeeem.... Ne légy türelmetlen. Még meg sem kóstoltalak odalenn.
-Ahhhhh... Nembírom..
Lassan végig csókolta a melleim, néha megszívta, majd szépen haladt lefele. Végig nyalta a hasam, majd a puncimnál rám nézett egy pillanatra aztán belenyalt lassan. Hajába túrtam s húztam magamhoz. Hevesen nyalt közben 2ujját felnyomta s lassan ujjazott. Mindenem remegett olyat élveztem, felhúztam magamhoz s rögtön belémhatolt. Hatalmasat nyögtünk mindketten, teljesen kitöltött. Várt egy kicsit amég megszokom hatalmas férfiasságát majd szép lassan mozogni kezdett. Néha egy egy csókot csent miközben tolt. Folyamatosan kérdezte nekem jó e. Figyelmes volt végig. Másfél órán át szeretkeztünk, majd egyszerre mentünk el. Ledőlt mellém s magához húzott. El is aludtunk pillanatok alatt. 11kor ébredtem arra, hogy Ethan szipog.
-Mi a baj????
Megolelt, folyamatosan bújt.
~Isa én nem voltam durva az éjjel?
-Nem. Egyáltalán. Miért?
~Mert azt álmodtam hogy erőszakos voltam veled s leleptél mire fel ébredtem.
-Ha az lettél volna, szerinted hozzádbújva aludtam volna?
~Nem..
-Akkor? Ne beszélj butaságokat..
Adott egy puszit a szám szélére s felöltözött félig.
El kezdtem felöltözni, közben lőttem egy képet snapre, amibe Ethan bele mászott.

Ki Vagyok Én?Where stories live. Discover now