17

54 4 0
                                    

Az asszonyt? Kérdezte Mark ledöbbenve. Lara otthagyta őt nem foglalkozva vele, másnap fotózni kellett mennem aztán kettesben el mentünk Laraval mozizni. El intéztem egy pár telefont, találkoztam a párral választottak, aztán lefoglaltuk és mindent átbeszéltünk. Utolsó nap Laranak volt egy kis dolga, én össze pakoltam a cuccainkat. Mark folyamatosan figyelt, próbált kötekedni de nem foglalkoztam vele. Lara hívott, hogy késik sajnos, így indulás előtt épphogy be esik. Kérdezte minden rendben van-e aztán mondta hogy siet hozzám. Mark hallotta a beszélgetésünket elmentem zuhanyozni, s be jött utánam. Kiabáltam vele, hogy menjen ki de mintha meg sem hallotta volna. Erőszakosan megcsókolt, elkapta a nyakam és nem engedett el.. Hallottam, hogy Lara haza ért, el löktem Markot magamtól és ki rohantam a fürdőből. Lara épp a konyhában volt, pont nem látott. Felöltöztem gyorsan s köszöntem neki. A nyakamon látszott Mark kéznyoma de nem vette észre Lara. Fogtuk a cuccunkat, le adtuk a kulcsot, jeleztük hogy Mark még nem hagyta el a szobát aztán indultunk is haza. Egész úton szótlan voltam, Lara vezetett kivételesen. Hazafele megálltunk ebédelni aztán mentünk tovább, a reptéren épphogy elértük a gépet, kb végig aludtam az utat. Leszállás és csomag átvétel után autóval mentünk haza, Lara megállt egy plázánál s mondta hogy várjam az autóban. Kis idő múlva vissza jött egy hatalmas rózsacsokorral a kezében, amit nekem szánt aztán hazafelé be ugrottunk Sarahekhoz, velük vacsoráztunk majd hosszas beszélgetés után haza mentünk hozzánk. Le mentem kakaót csinálni, össze futottam a konyhában anyával, gyorsan el meséltem neki mindent ami történt aztán fel mentem. Be bújtam Lara mellé és már el is aludtam. Másnap kora reggel hívtam az alkalmazottaimat, s ki adtam a munkákat és a határidőt. Telefonáltam 10-kor az ügyfeleknek és meg adtam a szervezőm számát. Délben mennem kellett helyszínt át adni, minden csodaszép lett, büszke vagyok a kis csapatomra. Elégedettek voltak az ügyfelek, ez hatalmas örömmel tölt el. Közben felhívtam a főnököt, hogy Markal nem vagyok hajlandó együtt dolgozni. Elmondtama miértjét majd megkönnyebbültem mikor a főnök közölte hogy nemhogy áthelyezi mellőlem de még ki is rúgja.

Meghívtak minket is, egy meghívót kaptunk emlékbe, ezt el tettem a többi közé

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Meghívtak minket is, egy meghívót kaptunk emlékbe, ezt el tettem a többi közé. Sajnos nem fogadhatjuk el a meghívást. Viszont kaptunk egy hatalmas tálca sütit, aminek Lara borzasztóan örült. Vittünk Saraheknak is. A honlapon feltüntettem, hogy emailban keressenek fel, ne telefonon, mert sajnos alig van időm Lara-ra. Foglaltam egy asztalt Malibun egy étteremben, majd írtam Laranak, hogy ne tervezzen semmit. Le zavartam még 2 megbeszélést aztán indultam is haza közben szóltam az én kincsemnek, hogy készüljön el, és csípje ki magát. Hazafelé össze szedtem őt, majd fél órán belül oda is értünk. A vacsora isteni volt. Közben nagyon jót beszélgettünk, mondtam Laranak hogy jövőhéten ismét el kell utaznom de sajnos nem tud velem jönni. Szóba jött az is, hogy sokat dolgozom mostanában és Lara elhanyagolva érzi magát. Kicsit bűntudatom lett.. Majd szóba került a baba téma is, aminek hallatán kicsit össze szorult a gyomrom. Hisz végre beindult a karrierem, azt csinálom amit szeretek, terveim vannak, szeretnék házat venni, szeretnék egy biztos hátteret mielőtt babát vállalunk. Hazafelé elég kínos csend volt a kocsiban, haza értünk aztán el mentem zuhanyozni. Lara bejött a fürdőbe levetkőzött s be jött mellém. Le zuhanyoztam, majd mikor kész lettem ki léptem a zuhanyzóból. Lara utánam jött és elkezdte csókolni a nyakam. Fel ültetett a mosógépre, majd végig csókolta a felső testem miközben le gugolt. Majd hirtelen megéreztem magban a nyelvét, amitől hangosan felnyögtem. Ki húzta a fiókot aztán kivett belőle egy vibrátort, amit szinte azonnal full fokozaton a csiklómhoz nyomott amitől pillanatokon belül sikítva, spriccelve élveztem el. Majd fáradtan borultam a nyakába. Aztán le feküdtünk aludni, nagyon kimerültem.

Ki Vagyok Én?Where stories live. Discover now