Sarah azonnal válaszolt a streakemre.
"~Te ezt komolyan gondoltad?"
"-Halál komolyan Sarah!"
Le is zártam ennyivel a témát, írt még valamit de nem válaszoltam rá.
~Szóval.. Jó volt? Élvezted?
Mosolyogva néztem rá, zavarba jöttem.
-Nem is tudom..
~Naa..
-Igen, baromira élveztem. Tetszett a határozottságod.
~A micsodám?
Magához húzott s megcsókolt. Kezemet az arcára tettem és viszonoztam a csókot. Közben hátrált s ledőlt az ágyra, de húzott magával. Megszakítottam a csókot s fel ültem rajta. Kezei a derekamon s picit mozgatja a csípőjét.
~Mmm...
Egyből elkezdett keményedni, amit egy mosollyal nyugtáztam.
-Mit szeretnél?
~Hm, azt hogy megerőszakolj. Lovagolj a kemény farkamon.
Megcsókoltam őt s lassan mozogtam rajta, mellemet markolászta s halk nyögések hagyták el száját. Végig csókoltam a hasát, majd levettem róla az alsóját, hatalmas férfiasságát kezembe vettem s játszani kezdtem vele. Ethan a hajamba túrt s rányomta a fejem türelmetlenül. Lassan elkezdtem szívni, mozgatta a fejem de ráfeszítettem.
-Én irányítok baby.
Ethan hátra hajtotta fejét s becsukta a gyönyörű szemeit. Lassan végig nyaltam teljes hosszát, majd lassan szopni kezdtem. Játszadoztam a nyelvemmel, amitől teljesen kivolt. Hatalmas nyögések hagyták el száját. Mikor éreztem, hogy közel van abbahagytam.
~Ahhh, ne.. kérlek! Felrobbanok.
Önelégült mosollyal felálltam s levetkőztem, rá ereszkedtem kemény farkára. Lassan lovagolni kezdtem, de nem bírt magával, megragadta a derekam s határozottan keményen tolni kezdett.
~Váltunk pózt? Fordulj meg.
Megfordultam, négykézláb neki háttal. Végig simította nőiessègem a farkával majd egy határozott mozdulattal belémhatolt és tolni kezdett. Teljesen ráhúzott, ez picit kellemetlen érzés volt, de az élvezet nagyobb. Pillanatokon belül elment, majd ledöntött a hátamra es nyalni kezdett, szívta, néha felnyomta a nyelvét, majd mikor megunta elkezdett ujjazni miközben csiklómat szívogatta. Miután elmentem, kinyalt és mentem zuhanyozni.
Felöltöztünk aztán csinált reggelit. Ettünk majd le mentünk sétálni. Egész gyorsan eltelt a nap, anya hívott, beszeltünk kb egy órát. Apa megint balhézott. Andrea lelépetta barátaihoz, így ő sincs otthon. Kérdezte mikor megyek már haza, mert káosz van otthon. Lara el költözött, apa állandóan veszekszik. Illetve mivel szakítottunk átment ismét homofób köcsögbe. Nem értem, miért nem tudja elfogadni, hogy biszex vagyok? Mostanában egyre többet iszik ismét. Nehezen tűri el már anya. Mikor kicsik voltunk, akkor sem volt egyszerű eset. De akkor arra fogta anya, hogy azért nem hagyja el, mert egyedül nem tudna minket felnevelni. Persze én már akkor is bátorítottam őt, hisz senkinek sem jó az állandó feszültség. Megpróbáltam anyát bátorítani, de lerázott inkább azzal az indokkal, hogy a munkámmal foglalkozzak s siessek haza. Ethan beköszönt Anyának, aki teljesen oda volt érte. Gyorsan rá is kérdezett mielőtt leraktuk..
~Kislányom, ő az új udvarlód?
-Jajj anya, csak barátok vagyunk. Nem kell rögtön túl gondolni.
Ethan kicsit elszomorodott, majd Anyával letettük és ledőltem pihizni.
-Mi a baj?
~Csak.. Én azt hittem alakul köztünk valami. Bár szokták mondani, akkor is barát ha beteszi..
-Nem szeretem ha minden lépésemről tudnak.
~Értem.
Ethan feppattant és elment valahova.
Én pillanatokon belül elaludtam. Majd este 9kor arra ébredtem, hogy Ethan be vetődik mellém az ágyba. Átölel és már alszik is. Sikerült nekem is vissza aludni, majd hajnalban arra ébredtem, hogy nyöszörög mellettem. A takarója le volt rugdosva a földre, hatalmas merevedéssel küzdött épp. Megsimogattam az arcát, amire fel is ébredt. Hirtelen rám mászott és befogta a számat, közben a bugyimat szét szaggatta majd kibújt az alsójából és már bennem is volt. Lassan de határozottan tolt, minden tolásnál nyögött a fülembe. Ettől teljesen kivoltam. Néha mozgattam a csípőm, mikor már kínzónak éreztem a tempót. Lefogta a derekam és keményen, már szinte erőszakosan tolt. Hatalmas kéjes nyögések hagyták el a számat. Hiába a hatalmas merevedés, sok idő volt mire Ethan elment. Folytatta még, de mielőtt elmentem volna, lemászott rólam s elment zuhanyozni majd vissza feküdt. Borzasztóan szenvedtem, így nekiálltam játszani magammal amit Ő is észre vett. Pillanatok alatt elmentem, tovább ujjaztam magam lassan. Ethan kihúzta az ujjaimat s hevesen nyalni kezdett amitől mégegy orgazmusom lett.
YOU ARE READING
Ki Vagyok Én?
FanfictionAz élet soha nem könnyű. Főleg nem nekem. Egy alkoholista apával, folyamatos dühproblémákkal, egy kistestvérrel. Fájdalomból sok jutott mire rájöttem hogy magamat nem is ismerem,de el kezdtem rájönni hogy mit, és kit is szeretek valójában.