Reggel elég későn ébredtünk, elmentünk reggelizni majd indultunk tovább. Út közben láttunk egy táblát, amire ki volt írva, hogy túra lehetőség. Kerestünk is parkoló helyet, és le zártuk a kocsit. Gyönyörű volt, nagyon élveztük. Küldtünk anyának képéket, azt mondta legközelebb ő is jön velünk.
5 óra körül nagyon éhesek voltunk így el indultunk vissza. Bementünk autóval a városba és be ültünk enni egy étterembe. Lara le fotózott, nem is lett olyan rossz.
Csináltam róla én is, annyira észbontóan gyönyörű nő..
Kivételesen az autóban aludtunk,nem volt energiánk sátrat állítani. Én elől aludtam, a többiek pedig hátul. 4 körül arra ébredtem, hogy valaki próbálja kinyitni az ajtót. Be engedtem Larat és vissza aludtam, legalábbis próbáltam. Lara el kezdte harapdálni a nyakamat gyengéden, és markolászta a mellemet. Próbáltam halk lenni, de nem sikerült így be fogta a számat. Kezét hirtelen megéreztem a bugyimba, majd 2 ujját magamban. Könyörögtem neki, hogy hagyja abba, mert nem tudnék csendben lenni, de azért is folytatta. El nem tudom mondani, mennyire élvezem mikor nem bír magával. Mocorgást hallottunk hátulról, Sarahek fel ébredtek, Lara hozzám bújt, el kezdtem csókolgatni a nyakát, és simogatni felsőtestét. Megcsókolt szenvedélyesen és munkálkodott rajtam, mielőtt el mentem volna lassított a tempón.
~Mesélj, mit szeretnél édesem? Mit csináljak? Elégedetten mosolygott, látta rajtam hogy kész vagyok tőle.
- Azt szeretném, hogy ki elégíts.
~Kérésed szamomra parancs... Le vette a bugyimat, lejjebb mászott és lassan nyalni kezdett. Hajába túrtam és picit meghúztam. Elég közel jártam már, hevesen nyalt és ujjazott. Testem megfeszült és el élveztem. Le vettem a nadrágot róla, magamhoz húztam, és megcsókoltam. Ölembe húztam őt és izgatni kezdtem, harapdáltam a mellét, és játszottam a mellbimbójával, simogattam nőiességét eközben lassan felnyomtam egy ujjamat, de nem mozdítottam. Nyakamba borult és a fülembe súgta, hogy kikészül tőlem. Mosolyogtam és megcsókoltam, közben felnyomtam mégegy ujjamat és ujjazni kezdtem őt. Halk nyögések hagyták el száját, le döntöttem magamról és nyalni kezdtem. Miután elment sem hagytam abba, teste remegett, a kezei hidegek voltak. Felhúzott magához és csókot nyomott az ajkamra.
~Leszel a barátnőm? Teljesen magadba varázsoltál, szerelmes vagyok beléd.
-Igen, leszek a barátnőd.
Mosolygott és megcsókolt.
Fel öltöztünk és el mentünk kávét és kaját venni. Mire vissza értünk fel ébredtek a többiek is. El újságoltuk nekik, hogy mától egy párt alkotunk. Őrültek nekünk. Reggeliztünk aztán foglaltam szállást egy Portlandi hotelben. Estére oda is értünk, le parkoltam aztán el foglaltuk a szobákat, ki pakoltunk, megbeszéltük hogy együtt reggelizünk masnap. A koszos ruháinkat be dobtuk a gépbe és kimostuk. Vettem elő fehérneműt meg pizsit és elindultam a fürdőbe.Le vetkőztem, be álltam a zuhany alá, pár perc múlva Lara is megérkezett. Megölelt hátulról és egy csókot nyomott a nyakamra. Le zuhanyoztunk, épp öltöztem volna fel, mikor Lara kivette a kezemből a ruháimat.
~Ez minek bébi? Mosolygott perverzen.
Teljesen zavarba jöttem.
-Igazad van, nem kell.
~Többször is el jöhetnénk, akár kettesben is.
Be mentünk és le dőltünk az ágyba.Az egész hotel gyönyörű, nagyon tetszik. Hozza bújtam Larahoz, aztán magára húzott. Átölelt és nem engedett el. Minden porcikánk össze ért, néztem rá és el mosolyodtam.
~Miaz gyönyörűm? Mi tetszik ennyire?
-Csodálatos vagy. Te tetszel. El nem tudom mondani mennyire.
~Játszunk?
- Mit?
Mire ki mondtam, rá cuppant a melleimre és lassan kényeztetni kezdett.
~Ki bírja tovább?
-Az őrületbe kergersz Lara.
~Ez a cél cicalány. El kezdtem őt simogatni, majd mikor meguntam el kezdtem mozgolódni rajta, mindketten sóhajtoztunk. Láttam rajta, hogy egyre nehezebben bírja le döntött és nekem esett. Fél éjszaka szeretkeztünk, kb 2 óra volt, mire el aludtunk egymás karjaiban. 11 Körül ébredtünk, gyorsan el mentünk zuhanyozni aztán mentünk is rögtön szólni a lányoknak, hogy mehetünk reggelizni. Reggeli után sétáltunk egy jót.
~Hogy aludtatok? Kérdezte Andrea
Nevettünk Laraval és mondtuk, hogy aludtunk is. Anya hívott, hogy hamarosan haza mehetnénk, mert hiányzunk neki. Megbeszéltem vele, hogy hétvégére haza megyünk. Ez azt jelenti meg van egy éjszakánk a hotelban, aztán el kell indulni haza, hogy szombatra haza essünk. Délután le mentünk a partra, aztán 9 Körül értünk vissza a hotelba.
YOU ARE READING
Ki Vagyok Én?
FanfictionAz élet soha nem könnyű. Főleg nem nekem. Egy alkoholista apával, folyamatos dühproblémákkal, egy kistestvérrel. Fájdalomból sok jutott mire rájöttem hogy magamat nem is ismerem,de el kezdtem rájönni hogy mit, és kit is szeretek valójában.