Úgy döntöttünk együtt fogunk főzni ebédet. Levest és másodikat is csináltunk, a desszertnek csaltunk mert vettünk macaront és krémest. Gyorsan elment a hétvége, Laraval sokat beszélgettünk, tervezgettük a közös jövőnket. Az egyetemen szóba jött, hogyelőre hozzák a vizsgákat. Ami abból a szempontból jó lenne, hogy több időt tudnék fektetni a hobbimba illetve szabadabbak lennénk. Szavazást tartottak a vizsgákkal kapcsolatban s arra jutottak hogy aki szeretne az le vizsgázhat májusban. Azaz van még addig kemény 2hét. Lara tart tőle, hisz neki sok lemaradása van. Kaptunk olyan lehetőséget, hogy akinek nem úgy sikerül és szeretné, az újra vizsgázhat a többiekkel. Felkészülés miatt azoknak az egyetemistáknak szünetet rendelt el az iskola. Tanulással töltöttem a következő másfél hetet.
Mikor már úgy éreztem tudok mindent, le töltöttem a tavalyi vizsga lapot és próbaként ki töltöttem, 88%-os lett ami nem is rossz elsőre szerintem. Ez kb. olyan 4es lehet. Megnéztem pár évre visszamenőleg is és azokat is ki töltöttem. Volt olyan ami 100+%-os lett. Túl teljesítettem. Teljesen magabiztosan indultam vizsgázni. Megkértek, hogy valami szolidabb ruhában menjek vizsgázni. Így sok vacilálás után kiválasztottam ezt.
10kor kezdődött és 2ig volt határidő leadni mindent. Majd egy órás szóbeli következett. Az írásbelivel készen lettem fél 2-re, úgy hogy át néztem 2x és javítottam benne. Leadtam, majd le mentem egyet levegőzni. Szóbelin voltak előttem 2en, utánnam közvetlenül Lara jött. A szóbelin volt pár hibám, fáradt voltam már. Miután készen lettem haza mentem át öltözni,enni stb.. egy óra múlva Lara csörgött hogy készén van, már indultam is érte. Úgy érzi ment neki de néhány hibája volt. Egy hónapot kellett várni mire meglettek az eredmények, közben jött egy két dolog így csúsztak vele.. Eközben kaptam egy gyakornoki állást, ha a vizsga eredmény meglesz feljebb lépek, vagy keresek más munkát. Reggel 6kor keltem, 8-ra kell mennem a céghez megbeszélésre. Út közben lebonyolítottam egy pár telefont. Egy fél óra alatt le is tudtunk mindent, segítőkész volt a hölgy. Kisebb rendezvényekkel, fotózással foglalkozunk illetve van egy hatalmas park a cég birtokában.
Imádom, hogy úgy öltözhetek ahogy jól esik és szekálva sem vagyok. A főnököm tündéri, és hatalmas arc! Nem érzem nyűgnek, hanem szívesen csinálom ami tök jó szerintem. Nem kötött a munk aidőm, egyszerűen imádom. A kollégákkal kezdünk össze szokni. Viszont holnap el kell utaznom munka ügyben Kanadaba, Larának nem mondtam még, de szerintem jön velem ő is, legalább ki kapcsolódik egy kicsit. Egy hotelben fogok megszállni, délben megy a gép este 11re érünk a szállásra. másnap reggel 10kor megbeszélés. Lara lelkesen pakolta tele a bőröndöt és magyarázta hogy miket kell megnéznünk.
Mikor landolt a gép 8kor, telefonáltam a hotelbe, hogy 11-re érünk csak a szállásra, a bőröndjeinket nem pakoltunk ki, hisz csak 2 éjszakát töltünk itt. Zuhanyoztunk egyet gyorsan, ettünk és fáradtan dőltünk be egymás mellé az ágyba.
YOU ARE READING
Ki Vagyok Én?
FanfictionAz élet soha nem könnyű. Főleg nem nekem. Egy alkoholista apával, folyamatos dühproblémákkal, egy kistestvérrel. Fájdalomból sok jutott mire rájöttem hogy magamat nem is ismerem,de el kezdtem rájönni hogy mit, és kit is szeretek valójában.