18

43 2 0
                                    

Gyorsan elment a hétvége, hétfőn reggel el kezdtem össze pakolni majd el mentem vásárolni, kellett néhány notesz, füzet, tollak. Ebédeltünk anyáékkal majd indulnom is kellett a reptérre. Egész úton ez a gyerek téma járt a fejemben. Vegyes érzelmek törtek rám. Szeretem Őt. De úgy érzem élni szeretnék még, bulizni , kikapcsolni. Őrültségeket csinálni, a karrieremet beindítani. Majd azután jöhet a gyerek téma. Addig azt hiszem hallani sem szeretnék róla, egyszerűen ki vagyok tőle. Posztoltam szokásosan instára, megjelölve a helyszínt. Megbeszélés után fáradtan dőltem be az ágyba. épphogy le tettem magam, csörgött a telefon. Újabb ügyfél, az előző szervezőjük le betegedett. Elvállaltam. Holnap átadják a terveket, aztán találkozom az új ügyfelekkel is. Lara mióta ki jöttem nem keresett. Nem is látta, hogy írtam neki mikor megérkeztem. Gondolom megharagudott.. Megvacsoráztam majd el is aludtam pikpakk. Másnap reggel borzasztóan nehezen ébredtem, össze szedtem magam és megindultam a megbeszélt találkozóhelyre. Át adták a terveket, továbbítottam a kis csapatomnak és rohantam is tovább az új ügyfelekhez. Olyan ismerős volt a srác, de nem tudtom honnan. Megbeszéltünk mindent, mutattam egy pár előző munkámat, le voltak nyűgözve. Nagyjából rám bízták, néhány fix apróság van amiket jegyzeteltem. Ragaszkodnak a fekete-fehér esküvőhöz. Csodaszép lesz. Soksok ötlet van a fejemben, már csak futnom kell néhány kört aztán ismét találkozunk, megnézünk néhány helyszínt, illetve találtam egy tök jó galériát ahol különböző esküvő stílusok vannak kitéve. Még hazafele útba ejtettem egy helyszínt, el is küldtem az ügyfeleknek emailben. Rögtön hívtak is, hogy megnéznék így ott találkoztunk. Le is foglaltuk.

Megpróbáltam hívni Lara-t, nem vette fel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Megpróbáltam hívni Lara-t, nem vette fel. Sarah viszont hívott amint vissza értem a szállásra. Sarah elég furcsán viselkedett, mintha valami baj lenne. Miközben lelkesen meséltem neki, hogy lett mégegy új ügyfelem elkezdtem készülődni. Sarahval eléggé régóta ismerjük egymást, elég rá néznem s már tudom is hogy valami nem klappol. Nem kerteltem, megkérdeztem mibaj van, terelte a témát, majd mielőtt leraktuk annyit mondott, hogy nagyon szeret és szeretné ha több időt töltenék Laraval. Tud a gyerektémáról is, majd elmondtam neki, hogyan érint ez engem jelenleg. Teljesen megértette és igazat adott nekem. Hozzá tettem azt is, hogy ha ez Laranak így nem felel meg akkor ne erőltessük ezt a kapcsolat dolgot, akármennyire is szeretem, most a karrierem az első. Addig hallani sem szeretnék erről az egészről. Majd le tettük és elmentem szétnézni helyszínek után, le beszéltem néhány időpontot, hogy megnézhessük közösen is. Másnap a csapat is megérkezett utánam, találkoztunk, együtt ebédeltünk közben át adtam a terveket, ötleteket, címeket. Közben egy elég nagy projektbe kezdtem, senki sem tud róla, de épp portfólió bővítéshez gyűjtöm az ügyfeleket, illetve az előző munkáim képeit is össze szedem. Szeretnék végre így 2 év után a magam ura lenni, de legalább fél év, mire megkapok minden engedélyt és sikerül céget alapítani. Hívott Lara, majd közölte velem, hogy neki sok ezaz egész, sosem vagyok otthon, nagyon szeret de szeretne egy kis szünetet tartani. Teljesen kibuktam, beszeltem Sarahval, aki addig addig fűzött hogy menjek el bulizni még beadtam a derekam. Gyorsan elkészültem, aztán bementem az első bárba ami szembe jött velem. Az egyik kedvenc ruhámat választottam.

Leültem a pulthoz és kértem kezdésnek egy vodka-narancsot amit egy koktél követett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Leültem a pulthoz és kértem kezdésnek egy vodka-narancsot amit egy koktél követett. Leült mellém egy srác, meghívott egy rövidre majd beszélgetni kezdtünk. Megkérdezte mit keres itt egy ilyen fiatal csinos lány ilyen későn, kikértem mégegy vodkát majd mondtam, hogy csupán unatkoztam a szálláson így lejöttem. Megkérdezte mivel foglalkozom, kiderült hogy ő pedig fotózással foglalkozik. Egész gyorsan eltelt az este. Nem tudom mennyit ihattam, de igencsak éreztem, hogy nem vagyok stabil. El szaladtam a mosdóba, ahol az egyik fülkében épp dugtak, a masik körbe volt kenve valamivel, így inkabb úgy döntöttem vissza megyek a szállásra. Ittam mégegy koktélt, hagytam borravalót es elköszöntem a sráctól. Elindultam haza, igyekeztem kapkodni a lábaim, hisz késő éjjel nem valami biztonságos egyedül közlekedni egy ismeretlen városban ahol minden sarkon egy szórakozóhely van.

Ki Vagyok Én?Where stories live. Discover now