11

82 3 0
                                    

Előadás után Sarahval sétálunk egyet, Laranak dolga akadt, így otthon találkoztunk. Kaptam tőle egy csokor rózsát, este együtt csináltunk vacsit, aztán megnéztünk anyáékkal egy filmet. Lara előbb el aludt, gyönyörködtem benne egy ideig, aztán én is el aludtam. Másnap 9-re kell mennem próba napra. Lara azt mondta el kísér de olyan édesen aludt, nem volt szívem fel ébreszteni őt. 8 körül indultam otthonról. Út közben bementem a kedvenc kávézómba és vettem egy latte-t. Izgultam, hogy milyen lesz a munka. Mindent megmutattak aztán fel kellett menni az igazgatói irodába. Ott megbeszéltünk mindent, nagyon jó ár ajánlatot kaptam. 9-2ig kell bent lenni. 3-ra haza is értem, Lara picit duzzogott, amiért nem ébresztettem fel őt, de szépen néztem rá és gyorsan megbékélt. El meséltem neki mindent, aztán csak feküdtünk össze bújva és csak voltunk. Várom már a munkát. Heti 3 alkalom, 2 nap suli és szabad a hétvége. Szerintem nagyon jól kifogtam. Örülök, hogy nem zavarja őket, hogy még egyetemre járok. Este együtt zuhanyoztunk, és rosszalkodtunk egy kicsit. Én hamar el aludtam, Lara sokáig fent volt, egyszer fel ébredtem, adott egy csókot és aludtam is. Reggel együtt mentünk be az egyetemre, Sarah is velünk tartott. Suli után haza vittük Saraht, majd el mentünk kettesben enni. Lara említette, hogy meg szeretné látogatni a szüleit. Nézett is vonatot, holnap indul. Hirtelen sok minden kavargott a fejemben. A régi lakásukba költöztek vissza, ahol Lara felnőtt. Ahol az első szerelmét megismerte, akivel a mai napig tartja a kapcsolatot. Talán ez aggasztott a legjobban. Mi van, ha keresztbe akar tenni majd nekünk, mi van ha rá mászik.. Próbáltam el hessegetni a gondolataimat, de ez nem igazán jött össze. Látszott rajtam, hogy sok minden kavarog bennem. Lara próbált nyugtatni, kávéztunk aztán el indultunk haza. Fel mentünk a szobámba, Lara el ment zuhanyozni, belőlem pedig kitört a sírás. Teljesen kétségbe estem. Hallottam, hogy csörög a telefonja, Monica hívta, az exe. A csaj nevénél egy régi közös képük volt.

Teljesen úgy éreztem, hogy el fogom őt veszíteni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Teljesen úgy éreztem, hogy el fogom őt veszíteni. Be mentem hozzá zuhanyozni, de egy szót sem szóltam. Háttal álltam neki, megölelt és el halmozta apró csókokkal a nyakamat. Le tusoltam és ki mentem is lefeküdni. Álomba sírtam magam, nem tudom mennyit aludhattam, arra ébredtem fel, hogy be fekszik mellém és a nyakamat csókolgatja.
~Legyszi most ne..
-Miért? Mi a baj..?
~Monica hívott, hívd vissza.. Alig tudtam kimondani, elsírtam magam.
-Ne csináld már.. Maga felé fordított és rám ült, kezeimet a fejem felett fogta és a szemembe nézett.
~Szerintem egyértelmű a dolog.. Azt csinálsz amit akarsz,nem érdekel.
-Isabelle Smith.. Téged szeretlek és ezen semmi és senki nem tud változtatni.
Le löktem őt magamról, fel öltöztem, le mentem a kocsimhoz és padló gázzal indultam el. A telefonomat kikapcsoltam, folytogatott a sírás így megálltam egy park mellett, órákon át sírtam, egész éjjel fent voltam. Reggel mire haza mentem, Lara nem volt otthon. Hagyott egy levelet az ágyon, nem mertem el olvasni, végül rá vettem magam. Fel sem fogtam amit írt. Be kapcsolatam a telefonomat, 30 nem fogadott hívásom volt, üzenetet is írt amiben az állt, hogy nagyon szeret.
Nem válaszoltam neki, aludtam egész nap, majd este arra ébredtem csörög a telefonom. Lara volt, fel vettem de nem tudtam meg szólalni. Próbált megnyugtatni, hogy semmi baj nem lesz, ki tört belőlem a sírás ismét. Rá nyomtam a telefont, és írtam neki.

 Rá nyomtam a telefont, és írtam neki

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Teljesen össze törtem. Eltelt pár hét, Mióta Lara el ment, mióta szakítottunk. Nem mentem semerre, nem beszéltem senkivel, magamba fordultam. Lara kitett egy képet instagramra, rögtön le esett, ki van mellette a képen, Monica volt. Mikor megláttam a képet éreztem, hogy darabokra törik újra a szívem.

 Mikor megláttam a képet éreztem, hogy darabokra törik újra a szívem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sarahval sem beszélek hetek óta, nem keresett. A napjaim azzal telnek, hogy sorozatot nézek, sírok,eszek,zuhanyzok és alszok. Fogytam is 5kg-t, anya már orvoshoz akart vinni emiatt. Közeledett a szülinapom, szombaton lesz, ma péntek van. Úgy döntöttem el megyek bulizni. Írtam Sarahnak nincs-e kedve velem jönni, de le rázott.

Ki Vagyok Én?Where stories live. Discover now