-Başlayalım-
Giriş:Senin anlatımın-
İlkbahardı.Okul çıkışı arkadaşlarımla eğlenmek amacıyla büyük bir alışveriş merkezine gelmiştik.Ben parfümlere bakmak istiyordum onlar ise Starbucks'ta içecek içmek istiyorlardı.
Onları içecek içmeye gönderdim,kendim de bir üst kata,parfüm satan mağazaların olduğu yere geldim.Böylelikle iki tarafında istediği şey olmuştu..Biraz kadın parfümlerine baktıktan sonra dikkatimi erkekler için olan bölümde yeni çıkmış seri çekti..Hoşuma giderse abim için alabilirdim.Erkeklerin tarafına doğru usulca gittim ve parfüm şişesini elime aldım.Kapağını açıp kokladım,ağır kokuyordu..yanıma birisinin geldiğini hissetim ve başımı parfüm şişesinden kaldırıp baktım.Bana yardım etmek için satıcı gelmişti.Satıcı:Size nasıl yardımcı olabilirim?
Lila:Ben aslında abim için bakıyordum
Satıcı:Abiniz nasıl kokulardan hoşlanır?
Lila:Fazla ağır olmayan,dikkat çekiciBiz konuşurken yan taraftan birden çok kişinin adım sesleri geliyordu.Tahminlerime göre sekiz kişi varlardı.Aradan on saniye geçmedi
ve tam karşımızda dikildiler.Ortalarında uzun boylu,açık tenli ve sarı saçlı bir adam parfümlerle ilgilenmeye başladıSatıcı:O zaman şu koku tam abinize göre
Diyerek bir parfüm uzattı.Kokusuna baktım.Gerçekten tam abime göreydi.
Teşekkür edip kasaya doğru yürümeye başladım.Satıcı:Siz bir şey almaz mıydınız?
Lila:Ben baktım.Hepsi çok ağır kokuyor.Benim tercihim hep Barbie setlerinden çıkan hafif ve çiçek kokan parfümlerden yana olacak :)Bunu dememle kadın büyük bir kahkaha attı.Ona gülümseyip kasaya doğru yürümeye devam ettim.O sarı saçlı adamda bir şey beğenmiş ve alacağa benziyordu ki seçtiği parfümleri az önce bana yardım eden kadına verdi,ardından kasaya biraz yaklaştı ve yanında koruma gibi duran adamlardan birine gözünün ucuyla bakıp konuşmaya başladı.
-Şirketin kartıyla olsun.Euro yerine dolar çeksinler.
Diyip somurtkan yüzüyle mağazanın çıkışına doğru yürümeye başladı.
O yürümeye başlayınca aralarından üç kişi de peşinden gitti.
Korumaları olduğunu anlamıştım...kendime odaklanıp aldığım parfümün parasını ödedim ve ben de mağazanın çıkışına doğru yürümeye başladım.Onunda önünden geçtim...bana bir şey söyleyecekmiş gibi bana bakıyordu.Draco:Hep gelir misin buraya?
Arkama döndüm.Bana bakıyordu,bana söylediğini anlamıştım.
Lila:Hayır.İlk gelişim
O beni biraz korkutuyordu.Kim yedi korumayla gezen dev gibi olan ve somurtkan birinden korkmazdı ki?....önüme döndüm ve yürümeye devam ettim.Aşağıya indim ve Starbucks'a girdim.Arkadaşlarım beni bekliyormuşçasına beni görür görmez ayağa kalktılar,alışveriş merkezinden çıktık..dışarıda insanlar deli gibi dans ediyorlardı ve ıslaklardı.
Lila:Festival var!
Valerio:Sakın aralarına girip dans edeyim deme
Lu:Beni bilirsin Lila,dans ederim ama bugünlük bu kadar yeter.Enerjim kalmadıSon bir çare Polo ve Carla'ya baktım.
Polo:Dans etmem.
Yüzümü buruşturdum ve tek ümidim olan Carla'ya baktım.Bana sırıtarak bakıyordu..ben de ona gülümseyerek bakınca aynı anda insanların dans ettiği yere doğru gittik ve aralarına karıştık.Hem ıslanıyorduk hem de dans ediyorduk.
Yaklaşık on beş dakika boyunca dans ettik...ikimizinde ıslanmadık yeri kalmamıştı çünkü insanlar birbirlerini ıslatıyorlardı..bir el hem beni hem de Carla'yı kalabalığın içinden çekti.Polo:Yeter bu kadar.Hasta olacaksınız.
İtiraz etmedim çünkü deli gibi titriyordum.Hava da kararmak üzereydi..birbirimize veda ettik.Carla ve Polo sevgili oldukları için beraber,Lu ve Valerio'da kardeş oldukları için beraber gitmişlerdi.Ben ise yalnız gidecektim...ıslak ıslak arabama doğru yürümeye başladım..arkamdan gene onlar geliyorlardı.
Korumalarından bir tanesi bana kendi ceketini uzattı.Sarı saçlı vermesi için
söylediği belliydi.Lila:Teşekkür ederim ama gerek yok.Arabamın ıslanması pekte önemli değil.
Gülümseyerek ona baktım.Sarı saçlı kendi ceketini çıkarttı ve belimden tutarak sertçe beni kendine çekti.Ceketi omuzlarıma örttü.Ardından umursamaz bir tavırla yanımdan ayrıldı.Arkasından da korumaları gitti...garipseyerek onun gidişine baktım..
-BÖLÜM SONUU ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy ile hayal et-Mafya
Teen Fiction-Liseli genç bir kızın bir mafyaya aşık olmasını anlatıyor.- 🔞smut var🔞 <3 (kitabın başları cringe,iki yıl önce de öyle şeyler modaydı napabilirim)