FESAT BÖLÜME KİM HAYIR DER Kİ LSÖSLWPSÖŞSPW
TAHA AŞKIMIN CANLI YAYININDAN TAVİZ VERİP BÖLÜM YAZIYORUM BİR ZAHMET OYLAYIN ÇIRTELER 🙂💙
*Rahatsız olacak kişiler "bitti yazısına kadar okumasınlar"(Eklediğim şarkıyı açmanızı tavsiye ederim)
"Bitti" yazsısını yazana kadar rahatsız olacaklar okumasın!❤️Bikinimin üst kısmı suya düştü,göğüslerim artık görünüyordu.
Kulağıma yaklaştı ve kendini bana bastırdı:
Draco:İstemediğini söyleyip yalan söylemeyeceksin değil mi?
Ellerini bikinimin alt kısmından geçirdi ve parmaklarını vajinamda gezdirmeye başladı.
Lila:Her an birileri gelebilir-
Draco:Bir gecelik havuzu kiraladım,sen hariç kimse gelemez.Sen de geldiğine göreOrta ve işaret parmağını birleştirip vajinama dairesel hareketler yapıyordu..
Çok kısık sesle konuşmaya başladım;Lila:Korkuyorum,daha önce hiç yapmadım
Belimde olan eliyle beni biraz kaldırdı ve dudağını dudağıma sürterek konuştu:
Draco:İlkini bana mı veriyorsun?
Lila:Vermek ne demek?
Draco:Bu demekDudaklarımızı birleştirdi,vajinamda olan eli zaten hiç rahat durmuyor.Daha sert okşuyordu...dudaklarımı emmeyi bırakıp alt dudağımı ısırmaya başladı..
Dudağımı kanatıp kanı emiyordu...bikinimin alt kısmının ipliklerini çözdü ve suyun altında olduğumuz için suya fırlattı..Boyum onun boyuna göre çok kısa olduğu için kucağında olsam bile boynunu kaldırıp ona karşılık veriyordum.Boynum acıyordu.
Draco da bunu farkedip bana doğru eğildi...
Bu pek rahatlıkla öpüşebilmemize katkı sağlamadı.Draco:Sikceğim,on santim daha uzayamadın mı
Dudağımdan ayrılınca kan çeneme kadar aktı.
Draco tekrar yaklaşıp dilini ilk önce çeneme daha sonra dudağıma sürdü.
Daha sonra eliyle tekrar beni kaldırıp göğüslerimi emmeye başladı.
İnlememek için kendimi çok sıkıyordum,her an biri gelebilirdi.
...Hâlâ inlememek için direniyordum ki Draco göğüsüme sert ısırırlar bırakmaya başladı ben ise inlemeye
Lila:Draco ikimizde korunmuyoruz -
Göğüs uçlarımdan karnıma kan akmaya başladı ve ben inlemekten konuşamıyordum
Lila:Draco-
Duymamazlıktan gelip karnımdan göğüs uçlarıma akan kanı diliyle sıyırdı..
Daha sonra havuzun kenarında ki mermerlere tutunmamı sağladı ve havuzdan çıkıp şenzlog da ki telefonunu aldı ve birini aradı:Draco:XXL Kondom.
Diyip adamın yüzüne kapattı.
Lila:Draco onlara rezil olacağım?!
Beni duymamazlıktan geldi her zamanki gibi...alt tarafına havlu geçirip havuz alanının çıkışına doğru gitti.İki dakika geçmeden Prezervatif paketiyle döndü ve havlusunu çıkartıp kondomu takıp yanıma geldi...
Dilini boynumda gezdirmeye başladı,bir andan da kendini bana bastırıyordu.
Dudağımı onun dudağına sürtmeye başladım;Lila:Yap şunu
Bacaklarımı onun beline doladım..penisini vajinamda gezdiriyordu.
Nefes alış verişlerim hızlanmıştı.Draco:Canının çok yandığı zaman beni uyar.
Ellerini kalçalarıma yerleştirip yavaşça içime girdi...her saniye daha çok hızlanıyordu..onun hızlanmasına karşılık daha çok inliyordum..
On beş dakika boyunca devam ettik.Artık inlemelerim küçük çığlıklara dönmüştü,
Draco beni biraz sakinleştirmek için dudaklarımızı birleştirip nazikçe emiyordu dudağımı...tekrar hızlanmaya başladı.
Bu sefer çok daha hızlı yapıyordu.Lila:Ya- Yavaşla
Draco:YakınımDudağımdan geri çekilip kalçamdaki elleriyle hızlanmasına katkı sağladı.
Tırnaklarımı onun sırtına geçirip inliyordum.
Bir dakika boyunca devam ettik ve boşaldı..ben nefes nefese kalmıştım o ise çok sakindi.Dudağına minik bir öpücük bırakıp elimi onun sırtından çektim.Lila:Çıkmak istiyorum
İlk önce sudan beni çıkarttı daha sonra kendi çıktı,bana bir havlu uzattı daha sonra kondomunu çıkartıp çöpe attı...kendi havlusunu alt tarafına sardı ve havuzun çıkışına doğru yürüyüp odalarımızın olduğu binaya geldik.
-BİTTİ-
Draco:Şirkete gidiyorum.Bir şey yiyip içmek istersen kapındaki korumalara söyle.
Elini nazikçe tuttum.
Lila:Gitmesen..
.
.BÖLÜM SONUUU
OYLAMAYI UNUTMAYINN🙂✨🤍NOT:YAZARKEN GRAM UTANMADIM ZAAA 💅👅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy ile hayal et-Mafya
Novela Juvenil-Liseli genç bir kızın bir mafyaya aşık olmasını anlatıyor.- 🔞smut var🔞 <3 (kitabın başları cringe,iki yıl önce de öyle şeyler modaydı napabilirim)