Selamlar saygılar,ben bir nedenden dolayı kesinlikle kimsenin yorumuna cevap veremiyorum,umarım bunu en kısa zamanda çözüp başınızı şişirebilirim :) ❤️
Hadi okuyun çırteler çünkü azıcık hoşunuza gidebilecek kısımlar varr
...Uçağa bindik,tam karşımda Draco oturuyordu ve dosyalarına bakıyordu her zamanki gibi.Uçak kalktı,telefonumu açıp biraz sosyal medya hesaplarımda gezindim...Draco hala çalışıyordu...kemerimi çıkartabilirdim çünkü tehlike geçmişti ve hostes de çıkartabileceğimize dair yanımıza gelip küçük bir konuşma yapmıştı..kemerimi çıkarttım ve ayağa kalkıp dört adım uzaklığımda ki Draco'nun yanına gittim.Elinde ki dosyaları nazikçe elinden çektim.
Lila:Sence de çok çalışmıyor musun?
Draco:Mecburum.Şirketleri ayakta tutmak zorundayım.
Lila:Hem çalışıp hem başka şeylere zaman ayırabilirsin
Draco:Ne gibi
Lila:Bilmem.Belki resim çizmek gibi
Draco:Sence ben resim çizer miyim?
Lila:Tabii ki çizmesin,ben niye resim diyorsam!
Draco:Kaç yaşındaydın sen?
Lila:On yedi.Sen kaç yaşındasın ki iş hariç her şeyden soğumuş durumdasın?
Draco:Yirmi beş.
Lila:Sekiz yaş....Draco çok sıkıldım
Draco:Seni nasıl eğlendirmemi istiyorsun çünkü uçak neredeyse daha yeni kalktı.
Lila:Bilmiyorum
Draco:Telefonuna bak?
Lila:Baktım.
Draco:Uyu?
Lila:Uykum yok.Draco hostesi çağırdı ve bir şeyler söyledi,aradan bir dakika geçmedi hostes elinde oyun konsoluyla gelip konsolu bana uzattı...en sevdiğim oyun vardı içinde...
Draco'ya döndüm:Lila:En sevdiğim oyun :) ?
Draco:Öylemiymiş?
Lila:Hadi ama bilmemezlikten gelme,biliyordun değil mi bu oyunun favorim olduğunu?Gülümseyerek ona bakıyordum...
Draco:Biliyordum..
Teşekkür edip oyunu oynamaya başladım...daha sonrası yok çünkü uyumuşum...
Uyandığımda günün ilk ışıkları çıkmıştı..Draco'da camdan dışarıya bakıyordu...
Üstümde Draco'nun ceketi vardı.Ben uyurken koymuş olmalı.Dalgalı saçlarımı geriye attım ve ona baktım.Lila:Ne zaman ineceğiz?
Draco:Yarım saatten az kaldı.
Lila:Ceketini bana vermişsin,üşümedin mi?
Draco:Hayır,sıcaktı.Ama sen üşüyordun.Üç saat sonra Lyon'da
Draco'nun Fransa'da evi vardı ama ev hazır değildi.Temzilik,yemek,tadilat bakımından.Bana başka bir ev satın alabileceğini ama kararı bana bıraktığını söyledi.Oteli seçtim çünkü burda sosyalleşmek daha kolay...yani Fransa'da olduğumuz süre içinde büyük bir otelde kalacaktık.Odalarımız ayrıydı ama birbirlerinden çok da uzak değillerdi...kendi odama girdim.
Çok büyüktü ve çok fazla kıyafet,makyaj malzemeleri,topuklu ayakkabılar vardı.
.
.
.
Benim bütün günüm canlı derslerle geçmişti,Draco bana bir şey olmasından çok tedirgindi bu yüzden kapıma iki tane koruma bırakmıştı.Ciddiyim bunu sabah farketseydim daha iyi olurdu..bütün gün ayakta kalmışlar.Babamın da korumaları var ama babam Draco kadar sert davranmazdı..her neyse...
İki korumayı da zorla odanın içine soktum ve oturttum.Ne içmek istediklerini sordum;Jack (koruma):Bay Malfoy bunları duysa bizi diri diri gömer..
Lila:Ne içtiğinizi sordum??
Chris (koruma):Gitmek için geç de-
Lila:İkinize de soğuk kahve veriyorum.Kahveleri hazırlarken gideni ben diri diri gömerim haberiniz olsun.Diyip kahveleri yaptım.İçtiler ve onları zorla da olsa bir kaç saat oturttum..
Chris:Biz kalkalım artık çünkü saat geç oldu değil mi Jack?
Jack:Evet,Bay Malfoy'da şimdi gelir zaten.
Lila:Bir daha böyle olursa gelin bana söyleyin.Resepsiyon için çıkmasam görmeyecektim bile sizi...tamam mı?
Chris:Tamam ama şuan çıkmamız lazım.Güldüm çünkü ikisi de çok masum bakıyordu...
Lila:Çıkın hadi...
Koşuşturarak odadan çıktılar...biraz zaman geçti tüm derslerim bitmişti...
Camdan dışarıya bakınca havuzun içinde olan Draco'yu gördüm...onun yanına gitmek istiyordum bu yüzden bikinimi giyip aşağıya indim.
Draco yüzmüyordu,sadece karnına kadar suyun içinde gözü kapalıydı...Draco'nun yanına gidene kadar ödüm bokuma karıştı diyebilirim çünkü etraf çok karanlıktı...
Sonunda yanına geldim:(Havuzu böyle düşünün güzellerim)
.
.
Bacaklarımı suyun içine soktum...su çok derindi bana göre.Yüzme biliyordum ama boğulma riskim de vardı...şuanlık sadece kenarda oturup bacağımı sokmak daha iyiydi..
Draco gözünü açtı ve masmavi gözleriyle bana baktı:Draco:Soğuk değil,girebilirsin.
Lila:Böyle daha iyii
Draco:Boğulmaktan mı korkuyorsun?Cevap vermeyince ikinci defa bana güldü...belimden nazikçe tutup beni suyun içine soktu.
Lila:Draco,sakın bırakma.Çok derin
Draco:Bırakmam..Tek eliyle belimi tutuyordu,ben de kollarımı onun boynuna sardım...
Lila:Draco sen çıplak mısın yoksa bana mı öyle geliyor?
Dedim gözlerimi hafifçe kısarak
Draco:Üstümde bir şey yok
Lila:Um- ne güzel,ben en iyisi çıkayım
Draco:Çıkmanı gerektirecek bir şey yok
Lila:Olsun,ben çıkayım.
Draco:Yanımda biraz rahat davran..
Lila:N-nasıl?
Draco:Mesela:Bikinimin üst kısmının ipliklerini çözdü.
Bölüm sonuuu! Ay umarım merak edersiniz ihihih 🤍✨🥂
Ne kadar çabuk oylarsanız o kadar hızlı gelir diğer bölüm.
Ciaoo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy ile hayal et-Mafya
Novela Juvenil-Liseli genç bir kızın bir mafyaya aşık olmasını anlatıyor.- 🔞smut var🔞 <3 (kitabın başları cringe,iki yıl önce de öyle şeyler modaydı napabilirim)