Yeni bir kitap yazmaya başladım,smut falan var.
Profilime girerek yeni kitabın tanıtımına bakabilirsiniz🤍İyi okumalar (yb icin 130 vote)
smutlu bölüm😋😋
Draco'nun anlatımından devam.
Craig'in yemeği yemesini bekliyorduk,yemeye gönlünün olmadığını anlayınca ne yapmaya çalıştığını anladım.
Kan tepeme sıçradı,sinirden delirmeme ramak kalmıştı.
Onu ve oğullarını mahvedecektim ama şuan değil.
Craig Benjamin'in yumruğuyla yere düşünce Craig'e olan hırsım iyice artmıştı.
Lila'nın elini tutup hızlıca evden çıktım.
Sinirden onun elini sıktığımın farkındaydım,biraz gevşetmeye çalıştım.Arabanın önüne gelince korumalar yeni yanımıza gelmişti.
Draco:Siz ne işe yarıyorsunuz
:Bay Malfoy,Bayan Racc hangi ara aşağıya indi anlamadık
Draco:Daha neden aşağıya indiğini bile bilmiyorsunuz
Draco:Ne sikime yarıyosunuz
Arabaya binip Jonathan'ı aradım,Craig'i ve oğullarına hadlerini bildirmek gerekiyor,ayaklar bile baş olmaya çalışıyor,komik.
Draco:Seni eve bırakıp babamların evine geçeceğim
Lila:Peki
Onu evin girişine bırakıp tekrar çevirmeden çıktım,babamların evine sürdüm.Eve girdiğimde babam salonda biriyleriyle konuşuyordu,onlara odadan çıkmaları gerektiğini söyledi.
Baş başa kaldık
Draco:Bu nasıl böyle bir şeye cürret edebildi
Lucius Malfoy:Anlamadım,az kalsın başarılı olacaktı
İçkisinden bir yudum alarak konuşmuştu.
Yandaki bardaklardan birini alıp şişedeki içkiyi bardağıma aktardım.
Draco:Sinirden ikiye ayrılacağım
Lucius Malfoy:Neydi o kızın ismi
Lila'nın adını çok iyi biliyordu,sadece "sizi siklemiyorum" havası vermeye çalışıyordu
Draco:Lila olduğunu biliyorsun
Yavaşça bana dönerek konuşmaya başladı.
Lucius Malfoy:Zeki birine benziyor,zeki bir kadın seni her zaman daha üstün kılar,akıl verir,güç verir,olduğun pozisyonun iki katına çıkarır seni.
Lucius Malfoy:Ama bak Narcissa'ya,aptalın ta kendisi.Ne başardıysam şuana kadar hepsi kendi emeğimle.
İçki bardağını refleks olarak sertçe masaya bıraktım.
Annem benle küçüklüğümde hiç ilgilenmedi,hatta konuşmuyordu bile benimle.
Sadece babamın yanındayken konuşabiliyordum onunla.O da babamdan korktuğu için.
Babam asla ilgili bir baba değildi ama bana değer verdiğini o zamanlar az da olsa hissedebiliyordum,binde bir iş için gittiği ülkelerden dönünce hediye getiriyordu.
Annemin bana olan sevgisizliğini nedenini büyüyünce anladım,babamın Lucius olmasıydı,annem asla babamı sevmedi.
Aynı şeyi diğer iki kardeşime de yapıyor,hatta onları görmemek için farklı bir ülkeye bile gönderdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy ile hayal et-Mafya
Ficção Adolescente-Liseli genç bir kızın bir mafyaya aşık olmasını anlatıyor.- 🔞smut var🔞 <3 (kitabın başları cringe,iki yıl önce de öyle şeyler modaydı napabilirim)