Bölüm-57

1.6K 135 149
                                    

ARKADASLAR ASIRI UZUN BÖLÜM AMA ASIRI,UMARIM SIKILMAZSINIZ OKURKEN

(bu arada artık kalın yazı zımbırtısını kullanmicam ama eger kafanızı karistirirsa söyleyin bebeklerim)

Yeni bölüm 110 yıldızda.

iyi okumalar 💗

.

Hızlı hızlı merdivenlerden çıkıp yatak odasına gidip kafamı yastığa koydum.Dışarda sürünsün aptal.

Sabah uyandığımda öyle iğrenç hissediyordum ki anlatamam,dışarı kıyafetimle yatmışım,saçlarım berbat,makyajım yüzümde,üstümdeki her şeyi çıkarıp kirli sepetine koyduktan sonra sıcak bir duşa girdim,duştan çıktıktan sonra üzerime bornoz geçirip dişlerimi fırçalayıp ardından saçımı taradım.Üzerimi kurulayıp içeriye geçtim,hiç elbise giyecek keyfim yoktu nedense aşırı üzgün hissediyorum.Her an çökecek gibiyim.Koyu yeşil bir kazak,altına geniş bir pantolon,üzerine ceket ve en altına da düz beyaz bir spor ayakkabı giydikten sonra zar zor saçımı kurutup yüzüme biraz krem sürdüm.Aynada kendime bakarken başımı ilk önce sağa daha sonra sola çevirdim,ne kadar  da çirkin görünüyordum.Çenem buruş buruş olmaya başladığında ağlayacağımı anladım ve gözlerimi birkaç kez kırpıp ağlama unsurunu kendimden uzaklaştırdım.Ağlamak her ne kadar doğal olsada kendi ağlamam bana ezikçe geliyordu.Bu yüzden hep ağlamamaya çalışırım.

Gözlerimi aynadan çekip biraz düşündüm,iyi de ben neden hazırlanmıştım ki? Bir yere çıkmayacaktım.

Dün sabahtan beri hiçbir şey yemediğim aklıma geldi,eğer gerçekten hamileysem özür dilerim bebek,hey tamam şakalaşmayı bırakalım.Ben böylesi konulara hiç ilgi duymadığım için araştırmadım.Bebeğe bir şey olmamıştır değil mi? Umarım olamamıştır.

Hayır olmamıştır çünkü bebek direkt yiyecekten değil annenin vücudundaki vitaminlerden besleniyor.Vitamin de bir günde bitecek bir şey değil.

Aşağıya inip mutfağa gittim,evde oturmayı en çok sevdiğim yerlerden biri.Yüksek bar sandalyesine otururken Beitris bana bakarak konuştu.

Beitris:Ne istersiniz Bayan Malfoy?

Lila:Kahvaltı yapmaya ihtiyacım var,kahvaltılıkları kâseye koymana gerek yok küçük bir tabağa bir kaç farklı şey koyarsan yeter

Beitris:Tabi,nasıl isterseniz

Kolumu masaya koymuş çenemi avucumun içine yerleştirmiş dalgın dalgın su kaynatma makinesine bakıyordum.

Beitris'in önüme tabağı koymasıyla kendime geldim.Hiç canım çekmiyordu ama bayılmamak için yemeliydim

Yemeye çalıştım ama olmadı,bildiğin iğreniyordum yediğim yemekten.Çiğnemekten bile zorlanıyordum.

Lila:Beitris,bildiğin değişik tarifler var mı

Salatalığı zar zor yutarken konuşmuştum

Lila:Böyle aşırı lezzetli görünen ve aşırı lezzetli olan

Beitris:Kahvaltı için mi?

Lila:Evet

Beitris:Bir sürü var

Beitris:Sanırım iştahınız yok,sizin için aşırı güzel bir yemek biliyorum

Lila:Lütfen yapar mısın,yiyemiyorum bunları

Beitris:Tost yemeyi sever misiniz

Lila:İçindekilere bağlı

Beitris:Çok lezzetli oluyor,cheddar peyniri ve domates sosu,biraz da mozzarella peyniri

Draco Malfoy ile hayal et-MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin