Abi bazı insanlar delirtecek beni...ben önceden TikTok'ta dizi yapıyordum.Yaptığım dizilerde Y/N 'nin Draco'dan dayak yediği veya Draco'nun Y/N den üstün gösterildiği bir dizimi bulursanız söyleyin.Eğer gerçekten kanıtlı bir şekilde sen şurda kadını küçük gösterdin deyin hesabını silmeyen orospu çocuğudur.
Ayrıca bazı insanlar olumsuz eleştiri ve hakareti ayırt edemiyor.O insanlar bir zahmet siktir olup çıksınlar.
Ha bir de şu Draco'nun bazen bize kötü davranmasına ses çıkartmayın bence çünkü ilerde bizim ona yapacağımız çok şey var...Spoiler vermek istemiyordum ama mecbur bıraktınız.
İyi okumalar <3Aradan bir saat geçti,kendimi toparlayıp aşağıya indim.Telefonumu elime aldım.
Draco'dan sekiz cevapsız arama yazısını görünce hemen onu aradım.Draco:Lila neden cevap vermedin? Bir şey mi oldu
Lila:Hayır,sadece yatıyordum..neden öylece gittin?
Draco:Üç dakika içinde evden çık.Kapının önünde araba var,al onu ve uzun yoldan sürerek malikanenin içinden çık.Çabuk
Lila:Draco noluyor?
Draco:Bunu her kim yaptıysa eve de saldıracaktır,yanına bir kaç koruma al ve evden çık.Telefonu yüzüme kapattı,ben de üstümü değiştirip evden korumlarla birlikte çıktım.Yarım saat sonra kendimi Lucius Malfoy'un evinde buldum,Bay Malfoy'da yoktu.Sadece Draco'nun annesi Narcissa Malfoy vardı.
Korkmuşa benziyordu..böylesi olayları tam anlamadığım için ona sormaya karar verdim.Lila:Bayan Malfoy? Noluyor?
Narcissa:Korkmanı istemiyorum ama o şirkete o kadar kolay girip soygun yapabilen bir çete varsa,ve başında da güçlü biri varsa bu bizim için hiç iyi olmaz.
Lila:Nasıl yani? Draco neden gereğinden fazla sinirliydi?
Narcissa:Ateş açılan şirket en çok korunan şirketlerden biriydi,hatta en çok korunan şirket o'ydu..adamlar ellerini kollarını sallayarak girip bir sürü insan öldürmüş..böyle bir saldırıyı ancak çok güçlü biri yaptırabilir.
Draco'dan çekinmeyip böyle saldırı yaptıran biri daha neler yapmaz...bunlar olma olasını fazla olan tahminler.
Lila:Draco hepimiz tehlikedeyiz diye mi bu kadar-
Narcissa:Evet,sadece o değil.Hepimiz öyleyiz.Bayan Malfoy'un telefonu çaldı,titreyen elleriyle açtı telefonu.
Narcissa:D-draco? Kötü bir şey mi oldu?
Sesi iyi gelmiyordu ama duyduğum kadarıyla ilk defa Draco'nun sesi bu kadar ince ve üzünç dolu çıkıyordu.
Draco:Telefonu Lila'ya verebilir misin?
Bayan Malfoy telefonu bana uzattı,ben de korkmaya başlamıştım.Sesim biraz ağlamaklı çıkıyordu.
Lila:Noldu?
Draco:Racc Malikanesine saldırı düzenlenmiş..veBölüm sonuu ❤️
Yarın belki atamam diye şimdi kısa bir bölüm attım :/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy ile hayal et-Mafya
Novela Juvenil-Liseli genç bir kızın bir mafyaya aşık olmasını anlatıyor.- 🔞smut var🔞 <3 (kitabın başları cringe,iki yıl önce de öyle şeyler modaydı napabilirim)