Bölüm-18

4.9K 227 103
                                    

Üstüne alınması gereken kişi okusun,diğerleri isterlerseler geçsinler.
Umarım beynin fikir üretebiliyordur da keyfin istediği için milletin fikrini çalıyorsundur.
Aksi takdirde adına çok üzülürüm.
Buradan okuyup TikTok'a yazmak kolay olsa gerek sikik :)
Sen o tiktokta ki bölümleri silmeye başlamazsan senle uğraşmaya başlayacağım haberin olsun.Senin gibi biri daha vardı...ben farkettikten yarım saat sonra tüm bölümleri sildi,ayrıca özür videosu attı.Yakın arkadaşlarım biliyor zaten o özür videosunu.Nisa vardır,büyük ihtimalle tanırsın.Bir de sanırım Gözdeye atmıştım videonun screenshot'unu (emin değilim attığımdan)
Anlayacağın sil o bölümleri.

OKUYUN AŞKLARIMM ❤️

Birbirimizden ayrıldığımızda o ilk önce dudağıma baktı daha sonra ise gözlerime...

Draco:İyi eğlenceler

İnsanlar birbirlerine döndüler,ben ise hâlâ Draco'ya bakıyordum.

Lila:İnsanların arasında öpüşmemiz hiç iyi olmadı...
Draco:Bu sadece bir gösterişti.

Dediği şeye bozulmuştum...topuklarımı yere basa basa yanından ayrıldım.
Ablalardan bir tanesi hızlıca yanıma geldi ve telefonumu uzattı:

-Birisi arıyor sizi
Lila:Annemiş.Teşekkür ederim.
-Ne demek

Diyip yanımdan ayrıldı,ben de telefonu açtım.

Lila:Anne?
-Bebeğim nerdesin?
Lila:***Kentindeki o senin sevdiğin butiğin karşı tarafında bir şirket var-
-Tamam geliyorum
Lila:Anne sen ne alaka
-Doğum günün.Hediyemi bırakıp gideceğim.
Lila:Um tamam.

Draco yanıma gelip telefonu elimden çekti

Draco:Kim aradı seni?
Lila:Annem
Draco:İyi

Telefonu geri elime bıraktı

Draco:Gidip insanlara ilgilen.Tanış onlarla.
Lila:Emredersiniz

İstemeye istemeye kalabalığa doğru yürüdüm.

                                                      İki saat sonra
Davet bitmeye başlamıştı,insanlar yavaş yavaş gidiyorlardı..bahçe kapısının önünden ayak sesleri gelmeye başlamıştı.Annemdi

Lila:Anne? Sonumda geldin

Ona doğru gittim ve kısaca sarıldık.Elinde büyük kadife bir kutu vardı..ablalardan bir tanesine uzattı ve konuşmaya başladı

-Lobiye götürün.Davetin bitiminde Lila alır.

Bana döndü

-İyi eğlenceler :)

Annem çok güçlü bir kadındır.Kendini asla ezdirmez,asla üzmez..keşke bu konuda anneme çekseydim.

Lila:İçki içmeyecek misin??
-Hayır,şirkette işlerim var.
Lila:Peki...ama sonra bir kafede oturup telafi edeceksin bu geceyi

Güldü

-Tamam ederim.

Gitti,kafamı yan tarafa çevirdiğimde Draco bir masada birileriyle konuşuyordu.
Yanlarına gittim.Draco'yla birlikte bir kadın ve bir adam vardı.İlk önce onlarla el sıkıştım sonra havadan sudan konuştum.Draco sadece içkisini yudumluyordu.

-Çocuk ne zaman yapacaksınız?

Draco her zamanki gibi sakindi,benim ise gözlerim açılmıştı.

Lila-Pardo-
Draco:Lila daha on sekiz yaşına yeni girdi.

Diyip şu saçma konuyu tek cümleyle kapattı.
.
.
.
İnsanlar gitmişti,biz de içeriye geçmiştik.Birlikte bir odaya çıkmıştık çünkü Draco'nun iki dosyaya atması gerek imzalar vardı.Odada sadece biz vardık.

Lila:Draco hediyen biraz fazla büyük değil mi?...hem bilmiyorum,yapabilir miyim ki ben
Draco:Senin yapacağın işin iki katını on altı yaşımdayken bana zorla yaptırdılar.Sende yapmak zorundasın.
Lila:Beni neden mecbur bıraktın,ya işlerim iyi gitmezse
Draco:Bir türlü yapmak zorundasın Lila?...kapat şu konuyu.Başım çatlıyor,bir de seninle uğraşmak istemiyorum.Yoruyorsun.
Lila:Sana sadece bu işi yapabileceğimden emin olmadığımı söyledim BU CÜMLEMİN NERESİ SENİ YORDU?

Bölüm sonuu✨🥂
Oylamayı unutmayınn💘

Draco Malfoy ile hayal et-MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin