NABERRRR UHUUU
İYİ OKUMALARRRRRRRRRR💘🙂İlk önce bana daha sonra parmağımda takılı olan yüzüğe baktı.Başımı kaldırdım ve ona baktım:
Lila:Gitmek istiyorum...
Draco:Git...tahmin yapmayı unutma.Hiçbir şey demeden okuldan çıktım ve hızlıca arabama binip eve geldim.Babama baktım,onunla biraz konuştuk ve ona halledeceğimi söyledim...birlikte yemek yedik.Ardından telefonu çaldı ve şirkete gitmek zorunda kaldı.Ben ise küveti doldurup içine girdim.Slow bir müzik çalıyordu...bugün başıma gelen şeylerden sonra açıkçası bu beni rahatlatmıştı.Telefonuma mesaj gelmesiyle irkildim.
Düşünsenize:Rahatladınız,her hangi bir sıkıntıyı çok siklemiyorsunuz,ılık bir suyun içinde gözlerinizi kapattınız...ve mesaj sesi...gerçekten siktiğimin hayatında rahatlamak imkansızdı.Elimi yandaki havluyla kurulayıp küvetten kalkmadan telefonu elime aldım.
Bilinmeyen numaradan mesaj gelmişti...ad kısmında Draco Malfoy yazdığı için
Draco olduğunu anlamıştım.Bana şaka yapmıyordu.Yapsaydı adını silip "x" tarzı bir şey koyardı...-Mesajlaşma-
Draco:Baban nasıl.Çok korkmuş mu?
Lila:Yaptığın zorbalık yetmiyor üstüne bir de böyle konuşuyor musun??
Draco:Ne zaman,ne istersem,ne hakkında olursa olsun konuşurum.
Lila:Madem sen böylesin,ben de öyle davranacağım.
Draco:Cesaretin var mı?
Lila:Sana karşı pek bir cesaret gerektiğini sanmıyorum.
Draco:Ceset görünce panik atak geçiren sen mi bunu söylüyor? Üstelik benim öldürdüğüm insanın cesedi.
Lila:Bacaklarımı görünce baştan çıkan sen mi beni küçümsüyor?
Draco:Sınırları zorlama.Bende çok daha fazlası var.
Lila:Çevirin kartları bay Malfoy.Herkes her şeyi iddia eder,ama herkes iddia ettiği şeyi kanıtlayamaz.
Draco:Benim kanıtlayacağımı çok iyi biliyorsun.
Lila:Biliyorum ve istiyorum :)
*Draco Malfoy adlı kişiden bir fotoğraf*Onunla gereksiz bir laf yarışına girmiştik.Şimdi ne olduğunu bile anlamadığım bir şeyi bana kanıtlamak için fotoğraf gönderdi...ekrana tıkladım ve gelen fotoğrafa baktım.Benim dün gece onun yatağında yattığım bir fotoğrafım.
Bunu onun çekmediği çok belliydi.Kamera kaydından alınmış bir fotoğraf.
Sinirlendim,ama bu sefer diğerlerinde ki gibi olan basit bir sinirlenme değildi.Draco:Buna katlanıp seni baygınken sikmediysem demek ki o kadar da etkileyici değilsin benim için.
Lila:Madem o kadar etkileyici değilim senin için...neden sırf benle konuşabilmek için okulumu kapattırdın,veya benim sakinleştiriciye alerjim olduğunu duyunca beni kendi evine götürdün?
Neden yanında çalışan onlarca kadın varken sen beni soydun? Nedenini sordum,neden olduğuna ben cevap vereceğim:Bana aşık oluyorsun :)
Draco:Bunları sırf keyfim için ve zamanımı geçirmek için yaptığımı algılamanı rica ederim.Parmağımda olan yüzüğe baktım.Bacaklarımı suyun içinden çıkarttım ve biraz açtım.Hem yüzük hem bacaklarım kadraja girerken bir fotoğraf çekip Draco'ya attım.
Lila:Yüzüğüm ve ben bu dediğine çok kırıldık
Draco:Yüzüğün ve sen daha çok kırılacaksınız.
Lila:Sen mi kıracaksın bizi?
Draco:Ben kıracağım.
Lila:Sahne senin.
Draco:Sahne hep benimdi.
.
.
.Telefonumu kapatıp yana koydum ve küvetten çıktım.Rahatlamamı engellemişti piç.
Kurulandım ve yatağıma yattıp Netflix baktım biraz...ekranın karşıda uyuya kalmışım.
-SABAH-
Okula gittim,dersler işlendi..arkadaşlarımla yemek yedik ve telefonuma mesajın gelmesiyle irkildim...gerçekten artık şu telefonu sessize almam gerekiyordu çünkü çıkan o bir saniyelik ses çok gürültülüydü...
Telefonu açtım,mesaj Draco'dan gelmişti.Draco:Malfoy Malikanesine gel.Tahminini alacağım ve ardından ne yapacağını söyleyeceğim.
Lila:Öldürmeyeceğin ne malum?
Draco:Seni kendi evimde öldürecek kadar aptal değilim.Ayrıca senin gibi güçsüz birini okulun tuvaletinde bile öldürürüm bu yüzden seni ayrıca bir yere çağırmama gerek kalmaz.
Lila:Güçsüz sensin piç.
Draco:Şirketten çıktım eve gidiyorum.Sen de bir zahmet arkadaşlarından ayrılıp yola çık.
Lila:Tacizci olduğun beni takip ettirmenden belli...ben ne yaptım da seninle karşılaştım.
Draco:Ben senin tek şansınım.Beni bir ceza gibi görme.Ve Draco'nun son görülmesi 16:40 olur.
Arkadaşlarıma "eve gideceğim" bahanesiyle yanlarından kalkıp Malfoy Malikanesine geldim.Draco'nun arabası buradaydı.O gelmişti..
Arabamı park edip kapıyı çaldım.Ablalardan bir tanesi güler yüzle beni selamladı..
Gerçekten bu evde Draco hariç her şey sevecendi...Yukarıya onun çalışma odasına çıktım ve içeriye girdim.Koltuğuna oturmuş kağıtlarla uğraşıyordu.Beni görünce tepki vermedi...ona yaklaştım ve konuşmaya başladım.
Lila:Beni şirketinde istiyorsun...
Draco:Bu olduğunu mu düşünüyorsun?
Lila:Evet.
Draco:Yanılıyorsun..
Lila:O zaman sen söyle,benden ne istiyorsun?Ayağa kalktı ve o da bana yaklaştı
Draco:Sevgilim olacaksın.
Lila:Güzel şaka..
Draco:Bir ilişkimiz olmayacak sadece insanların sevgili olduğumuza inanması yeter.
Lila:O kadar kız varken neden ben?
Draco:Annemin güzellik algısına uyuyorsun.
Lila:Siktir? Annene göre güzelmişim ve o da yalandan da olsa sevgilin olmamı mı istiyor?
Başka kız kalmadı mı?
Draco:Ben ne istersem onu yapacaksın.Bitti.
Lila:Hepsi babam için.Senin gibi bir piçe sırf babam için katlanıyorum.
Draco:Düştüğün duruma sevinmen gerekirken konuştuklarına bak!
Lila:Neyine sevineceğim?Beni itip konuşmaya başladı
Draco:GÖRDÜĞÜN HER BOKU ALABİLECEKSİN.İSTERSEN ONLARCA EVİN,ARABAN OLACAK.İSTERSEN KENDİNE ÖZEL BİR ADA BİLE ALABİLECEKSİN.
UÇAK,ELMAS TAKILAR,ÇANTALAR,YATLAR...İSTEDİĞİN HER SİKİ ALABİLECEKSİN!
DAHA NE İSTİYORSUN? İSTERSEN OKUMANA BİLE GEREK KALMAZ.SONUÇTA YAŞITLARIN OKURKEN SEN ELMAS TAKILARIN İÇİNDE SÜSLENECEKSİN!
Lila:İSTEDİKLERİM BUNLAR DEĞİL APTAL
Draco:SENİ NASIL TATMİN EDEYİM? HER ŞEYİ SUNUYORUM SANA!Beni bir kez daha itti,bu sefer dengemi kaybedip yere düştüm.
Düşerken başımı masanın köşesine çarptım...
Gerçekten yeter...kendimi tutamayıp ağlamaya başladım..BÖLÜM SONU! 🤍✨
DİĞER BÖLÜM ELLİ YILDIZDAN SONRA GELİR.
AYRICA OKUYORSUNUZ BARİ TAKİP EDER MİSİNİZ LÜTFEN
EMEĞİMİN KARŞILIĞINI ALMAK İSTİYORUM ❤️Burdan canım arkadaşım Kylie'ye sesleniyorum.O olmasaydı üşenmeye devam edip bugünde atmayacaktım bölüm.NABERSİN KYLİEEEE
(Kylie Jenner'a çok benziyo bu yüzden kylie diyorum)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy ile hayal et-Mafya
Roman pour Adolescents-Liseli genç bir kızın bir mafyaya aşık olmasını anlatıyor.- 🔞smut var🔞 <3 (kitabın başları cringe,iki yıl önce de öyle şeyler modaydı napabilirim)