Tüm gece yatamadım 😭
Sevgilim de yatamamıştı,saat iki buçuk gibiydi görüntülü aradı..aradan yarım saat geçmedi bu gözümün önünde uyudu.Ben de sıkıntıdan çatladım ve bütün gece uyuyamadım.AĞLAMAKİyi okumalar 🦋
*Lila'nın anlatımı*
Sınıfımın kapısı açıldı,öğretmenlerimden bir tanesi geldi ve konuşmaya başladı:-Lila,eşyalarını topla.Bay Malfoy seni almaya gelmiş..diğerlerine de iyi dersler.
Diyip çıktı sınıftan.Fazlasıyla merak ediyordum Bayan Host'un cevabını...hâlâ temsilci miydim yoksa değil miydim..eşyalarımı toplayıp okuldan çıktım.Çıkışta üç tane büyük,siyah Range Rover karşımda duruyordu..Draco ise tam karşımdaydı.
Ona doğru hızlıca yürüdüm ve o soruyu sordum:Lila:Ne dedi??
Draco:Temsilcisin.Alt dudağımı ısırarak gülümsedim ve Draco'ya baktım.
Lila:Çok teşekkür ederimm
Draco:Temsilci olmak senin için niye bu kadar önemli? İstersen bu okulu satın alıp başına seni koyarım? Sonuçta on sekiz yaşındasın.
Lila:Hayır hayır,sakın öyle bir şey yapma..ayrıca temsilci olmak hoşuma gidiyor.Okul benim isteğime göre dizayn ediliyor.
Draco:Pekala.
Lila:Beni neden erken aldın,bir şey mi oldu?
Draco:Gel biraz benle birlikte şirkette dur.İstatistikler güncellendi,bakmak istersin.Ayrıca şirketinin eksiklikleri tamamlandı,on güne başlayabilirsin.Draco'nun merkezde olan şirketine gelmiştik.En güzel şirketi bence bu
.
İçeriye girdik,her zamanki kalabalığından gene ödün vermemişti..Draco korumalara gidin dedikten sonra odasına doğru yürümeye başladı,ben de peşinden gittim.Odaya girdik,o masasının başına geçip ceketini aldı.Odanın kapısına doğru yürümeye başladı.Lila:Bir yere mi gidiyorsun?
Draco:İlk önce babamın şirketine,daha sonra güneyde olan ortak şirkete gideceğim.
Lila:Peki.Ben ne yapayım şimdi?
Draco:Benim sandalyemde otur,istersen grafiklere bak istersen telefonla ilgilen.Odadan çıktı,dediği gibi onun masasının başına geçip dosyalarla ilgilenmeye başladım...odasında çok ağır bir parfüm kokusu ayrıca biraz da içki kokusu vardı..
Çekmecelerden birini açtım kırmızı kalem almak için,kalem yerine karşımda silah görünce anında kapattım...oldum olası silahtan korkmuşumdur.
.
*İki saat sonra*
Bir anda acayip derecede halsizleşmiştim ve deli gibi titriyordum..odaya sekreterlerden biri girdi.-İçecek bir şey ister misiniz?
Lila:Hayır,teşekkür ederim.
-İyi görünmüyorsunuz bir şeyiniz mi var?
Lila:Yok sanırımAyağa kalktım,kalktığım an gözüm karardı..
Draco'dan:
Toplantının ortasındaydık,görevli olmayan korumalardan biri kapıyı çalıp içeriye girdi.Çalan telefonu bana uzattı:Draco:Toplantıda telefonlara bakmadığımı biliyorsun.
-Bayan Racc ile ilgili,önemliymişTelefonu elinden sertçe çekip aldım,konuşmaya başladım.
Draco:Noluyor?
Elena:Lila Hanım bayıldı,hastaneye göt-
Draco:Hastane bizim için en tehlikeli yerlerden birisi,ona araba çarptığında özel bir kliniğe götürtmüştüm,Bob'a söyle götürsünler.Hızlı olun.Siktir,gene sinirlenmiştim..telefonu kapatıp masanın üstüne koydum,toplantı devam ediyordu..yaklaşık yarım saat sonra telefon tekrar çaldı.
Draco:Kendine geldi mi?
Elena:Uyandı, yediği serumlar onu yordu..ama ateşini bir türlü düşünemiyorlar.
Draco:Şu telefonu doktora ver
.
-Evet,ben Doktor Bull
Draco:Nasıl oluyor da iki serumdan sonra ateşi düşmüyor?
Bull:Ben de bilmiyorum...ama tahminimce açlıktan bayılmış.
Draco:Ateş düşürücü verdikten sonra korumalardan birine söyle babamın şirketine getirsinler Lila'yı.Eğer bir problem olmayacaksa devam eden serumunun antibiyotiğini biraz fazlalaştır.Telefonu kapatttım.Gömleğimin düğmesinden birini açıp toplantıda olanlara baktım.Babam dahil herkes bana bakıyordu..toplantıya kaldıkları yerden devam ettiler.Aklım biraz Lila'da kalmıştı.
*Kırk dakika sonra*
Lila'dan:
Lucius Malfoy'un şirketine gelmiştik.Yürümekte zorlanıyordum çünkü başım dönüyordu..zar zor küçük adımlarla şirkete girebildim.Toplantı odasının önünde Draco vardı.Sanırım geldiğimin haberini vermişlerdi..yürümeye gücümün olmadığını anlayınca yanıma gelip beni kucağına aldı.Kollarının arasında kayboldum.Draco:Nasıl oldu da bir anda bu hale geldin?
Lila:Okulda klimanın önünde durdum,şirkette de tepemde klima vardı..bu yüzden oldu herhalde..
Draco:Ateşinin nerden çıktığını anladım ama açlıktan bayılmak ne demek ,neden hiçbir şey yemedin?
Lila:Unuttum Draco
Draco:Aç olduğunu hiç hissetmedin mi?
Lila:Hissetmedim...dediğim gibi yemek yemeyi unuttum.
Draco:En son ne zaman yedin
Lila:Sanırım dün davetteyken
Draco:Davette hiçbir şey yemedin.
Lila:Draco sonra konuşalım,lütfenBaşımı onun göğüsüne yasladım,yürümeye başladı.Gözümü hafifçe aralayıp kollarının arasından zar zor etrafa baktım,toplantı odasına girmiştik.Sandalyesine oturmuştu,ben de kucağındaydım...etraftakiler biraz garipsemişti ama toplantı hâlâ devam ediyordu.Serçe parmağıyla belime yaptığı minik dairesel hareketler hoşuma gidiyordu.
-Bölüm sonu...bu kitapla birlikte bir tane daha hayal et kitabı yazmaya başlayacağım *ikisini aynı anda devam ettireceğim ve o kitapta da Draco ile olacağız.Kitapta insan olmayacağız hiçbirimiz :)-
Bugün büyük ihtimalle ilk bölümünü atarım kitapta. <3Şimdi gördüm yorumlar;İlk yazdığım bölümlerde gece yatınca uykulu hâlimizle kendimizi soyduğumuz kısmı bazıları Draco'nun gelip bizi soyduğunu düşünmüş...AŞKLARIM DRACO SAPIK MI?!...böyle anlamamanız için zaten orda "bu bence normal bir şey,ilk defa olmuyor" yazmışım...Lütfen Draco'ya bağlayıp Draco'yu sapık durumuna düşürmeyin, teşekkürler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy ile hayal et-Mafya
Novela Juvenil-Liseli genç bir kızın bir mafyaya aşık olmasını anlatıyor.- 🔞smut var🔞 <3 (kitabın başları cringe,iki yıl önce de öyle şeyler modaydı napabilirim)