Bizim bu alt komşu da çocuğunu bi susturamadı yazık ağlıyo sabahtan beri
Piste doğru yürüdüm,çoğunluğun erkek olduğu bir grubun içine karıştım,aralarından birini gözüme kestirip yaklaştım,etrafımıdaki herkes dans ediyordu haliyle ben de etmeye başladım,yorgunluktan ölecektim ama bu Draco'nun kıskanmasına değerdi.
Gözüme kestirdiğim çocuğa sürekli bakıyordum,ona baktığımı farkedince o da bana bakmaya başlamıştı.Çok kez göz göze gelmiştik.Bana sanki romantik bir dansa kaldırıyormuşcasına gülerek elini uzattı,uzattığı eli tuttum,kalabalığın arasından çıkıp pistin ortasına geldik,müzikle uyumlu bir şekilde dans etmeye devam ettik.Arada sırada dans bahanesiyle birbirimize dokunuyorduk:Kollarımı onun boynuna sarmam,belime,saçlarıma dokunması gibi şeyler.
Arada sırada Draco'yu yokluyordum bana bakıyor mu diye,
Evet o hep bakıyordu ama hiçbir şey yapmıyordu.Aklımdan karşımdaki çocuğa daha fazla yaklaşmak geçiyordu fakat işi büyütürsem boku yiyeceğimi düşündüm.Ya olmadık bir yerime dokunmaya çalışırsa?
Beş dakika falan geçmişti Draco bir türlü kıskanmıyordu veya kıskandığını belli edecek tarzda hareket etmiyordu.
"Kıskandırma işini başka bir zaman hallederim,şu çocuğu başımdan nasıl atacağım" diye düşünürken o konuşmaya başladı:-Ee adın ne?
Lila:Efendim duyamadım
Dedim yüksek sesle
-Adın ne dedim
Lila:Ha
Lila:Lila
-Ben de Thomas
Lila:Güzel
Konuşurken bile Draco'ya bakıyordum,gözü artık bizde değil başka yerlerdeydi.
Birden midem bulandı ve Thomas'ın üstüne kusmamak için barın tuvaletine doğru koştum,kabinlerden birine girip hızlıca kapattım,klozetin kapağını açıp kusmaya başladım.Tuvalet kapısının açıldığını duydum,ilk kabinde olduğum için hemen kapıya tıklattı
-Lila?
Lila:Thomas girme çıkıyorum
Sifona basıp kabinden çıktım,musluklara doğru gittim,ağzım ve çenemi yıkadım.Kendimi hiç iyi hissetmiyordum sıcaklayıp daralmıştım,Thomas bana vermek için peçete almıştı ama ben farkedemeden hızlıca çıkmıştım tuvaletten,peşimden gelip bileğimden tuttup peçeteyle ağzımdaki ıslaklığı sildi.
-Acelen ne
Lila:Senle tanışmak çok güzeldi ama şimdi gitmem lazım.Çok daraldım her yer üstüme üstüme geliyor.
-Hadi ama daha yeni başlamıştık-
Lila:Nerdeyse konuşamıyorum bile üzgünüm gitmeliyim
-Birlikte çıkalım dışarıya
Lila:Tek kalsam daha iyi olur
O yeni bir şey söylemeden hızlıca yürümeye başladım ama gene beni bileğimden tuttu
-Bari telefon numaranı verseydin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy ile hayal et-Mafya
Novela Juvenil-Liseli genç bir kızın bir mafyaya aşık olmasını anlatıyor.- 🔞smut var🔞 <3 (kitabın başları cringe,iki yıl önce de öyle şeyler modaydı napabilirim)