Bölüm-2

6.7K 322 409
                                    

Oylamayı unutmayın <3

Bakışlarımı onların üstünden aldım ve ceketi düşmemesi için tam giydim.
Arabama binip eve geldim,duş aldım..odama girdim ve ceketi elime aldım.
Siyah düz bir ceketti.İstemsizce ceketi burnuma doğru götürdüm ve kokladım..
Sadece ağır bir erkek parfümü kokuyordu...kendime sinirlenip ceketi sertçe masamın üstüne bıraktım ve kendimi yatağa attım.Yorgunluktan yastığa kafamı koyar koymaz uyudum.

-sabah-
Okul için olan hazırlıklarımı bitirip aşağıya indim.Babam çoktan kahvaltısını yapmış şirketinin istatistiklerine bakıp somurtuyordu.Kızgın olduğunu anladım ve hiçbir şey demeden evden çıkıp arabama bindim.Arabayı yavaş ve trafik kurallarına uygun sürdüğüm için okula geç kalıyordum hep."Kurallara uymaktan zarar gelmez" diye geçiştirdim kendimi ve derse girdim...

Bütün derslere girmiştim.Akşam etüdüne de kalacaktım.
Çünkü eksikliklerim vardı,bütün gün kendimi kahveye ve derse adadım.
Artık kahveden gına gelmişti...
Saat akşam sekizdi.Kahvemin beklemekten soğumuş olan son yudumunu da içtim ve kitaplarımı toplayıp arabaya bindim.Biraz gittikten sonra geçmekten en çok korktuğum sokağa gelmiştim.Sokak demeyelim de etrafı ağaçlarla kaplı geniş ve uzun bir yol diyelim.Bu yoldan gündüz bile geçseniz korkarsınız.
Ve ben şimdi karanlıkta geçecektim..
Arabamın ışıklarını tam açtım ve istemsizce kapıları kilitleyip arabayı sürmeye devam ettim...tanrım gerçekten korkutucuydu..sanki her an önüme bir şey çıkabilecek derecede ürkütücüydü..bir anda arabam kendi kendine durdu.
Bu paniklememe sebep olmuştu.Telefonumu çıkartıp abimi aradım ama cevap vermiyordu.Tam babamı arayacakken telefonumun ekranı kendi kendine dondu.
Kesinlikle hareket etmiyordu...kendimi sakinleştirme gereksiniminde bulundum ve elimle yüzümü kapattım

-Alt tarafı bir yol...telefonun kendine gelsin bir tamirciyi arayıp evine gideceksin..
Sadece bi yol.Korkulacak hiçbir şey yok..

Kendi kendime konuşurken arabama arkadan bir şeyin vurmasıyla sarsıldım ve hemen elimi gözlerimden çekip korkmuş bir edayla arkamı döndüm.
Arka camdan çarpan şeyin bir araba olduğunu gördüm.Arabanın şoför koltuğunda bir hareketlenme oldu ve kapı açıldı.Bir adam bana doğru geldi,camıma tıklattı..

-Siz iyi misiniz? Çok özür dilerim.Karanlıktı..

Bir cesaretle arabanın kilidini açtım ve dışarıya çıktım.

Lila:Tamam,çok bir sorun yok..Çarpmanız çok normal çünkü yolun ortasında duruyordum.
Suç bende.Ben özür dilerim
-Neden yolun ortasında duruyordunuz?
Lila:Arabam bozuldu.Arabamdan hemen sonra telefonum..

Cebinden telefonunu çıkartıp bana telefonunu uzattı.Tam elinden telefonunu alacakken bize doğru gelen üç kişiyi farkettim.

Draco:Niye bu kadar uzadı?

Bana iyice yaklaştı.Yaklaşınca onun dün alışveriş merkezinde ki adam olduğunu anlamıştım.

Lila:Arabam bozuldu.Suç bende.Siz yolunuza devam edebilirsiniz.
Draco:Telefon diye bir şey icat edildi bilmem haberin var mı? Tamirciyi aramak aklına gelmedi mi?

Sinirlenmiştim.

Lila:Telefonum bozuldu??

Korumlarına döndü

Draco:Gidiyoruz.

O öyle deyince tüm korumalar aynı anda hareket etti ve arabalarına doğru yürümeye başladılar.Çaresiz kalmıştım.Bana tek yardım edebilecek kişi o'ydu..

Lila:Bana yardım edin lütfen.Gecenın bu saatinde böylesi ürkütücü bir yerde tek başıma kalma düşüncesi bile beni korkutuyor.

Sarı saçlı adam korkutmaların gitmesi için iki parmağıyla gidin hareket yaptı ve korumalar arabalara doğru gitti.O ise bana doğru sert,asker adımlarıyla geliyordu.

Draco:Sana nasıl yardım etmemi ve neden yardım etmemi istiyorsun?
Lila:Telefonunu verebilirsin ve tamirci gelene kadar yanımda kalabilirsin.
Neden yardım edeceğin konusuna gelirsek de:İnsanlık görevi?

Diyerek omuzumu silktim ve başımı kaldırıp masmavi gözlerine baktım.Bana iyice yaklaşmıştı..ben geri geri arabama doğru..o ise bana doğru yavaş ve anlaşılmaz bir edayla geliyordu.

Draco:Gecenin bu saatinde böylesi bir yerde ne işin var?
Evden mi kaçıyordun,Arkadaşlarına mı gidiyordun? Yoksa..yoksa
Bedenini mi satıyorsun?

Dedi ve beni arabayla arasına aldı..
Korkarak ve yanlış anlaşılmayı düzeltmeye çalışarak hızlıca cebimden okula rahatça girebilmek için her öğrencide olan kişisel okul kartımı ve arkasında bugünkü gece etüdünün planını çıkartıp ona gösterdim

Lila:H-hayır..sadece okuldaydım

Kağıtları elimden alıp göz gezdirdi ve ardından nazikçe elime bıraktı.Bana biraz daha yaklaştı;

Lila:Biraz daha yaklaşırsan bağırırım?

Belimden tuttu ve beni kendine daha çok çekti.Aramızdaki boy farkından dolayı yüzüm onun göğüs kafesinin dibindeydi..yine de ona bakıyordum..
Beni belimden tutarak biraz kaldırdı,kendiside boynunu eğdi ve sabit kalmam için
beni daha çok arabaya yasladı.Yaklaşıp yanağımı yanağına değdirdi ve kulağıma üfleyerek konuşmaya başladı...:

Draco:Bağırsana?

BÖLÜM SONUUUUUU🥳💜
OYLAYIN LÜTFEN ÇÜNKÜ BU BÖLÜMÜ TAM DİBİMDE Kİ BÜYÜK BÖCEKLE BİRLİKTE KORKARAK HAZIRLADIM...SİZE SELAMI VAR.ÖPÜYORMUŞ.

Draco Malfoy ile hayal et-MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin