Selam aşklarım sizi çok özledim <33
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir :))Telefonu kapatıp hızlıca duşa girip çıktım.Saçlarımı serbest bırakıp mini bir elbise giydim ve kendime aynadan baktım.
Elbise biraz sıkıyordu ama umrumda değildi,göğüslerimi dolgun gösteriyordu..kendime son kez baktıktan sonra telefon ve cüzdanımı koyduğum çantamı alıp aşağıya,Draco'nun araba koleksiyonun olduğu büyük garaja indim..
spor,beyaz renkli bir arabayı gözüme kestirip korumalardan anahtarı istedim(Gözünüzde canlansın)
.
.
Arabayı hızlı kullanıyordum,adrenalin olsun diye...Hızlı kullanmak hoşuma da gidiyordu..
Bugün her şeyi ayarlayıp şirketimin açılışını yapacaktım.Açılış partisiyle uğraşacak kadar mutlu ve enerjik değildim,gücüm şuanlık sadece işlerimi yürütmeye yetecekti.
Arabada giderken kendimi o kadar çok kaptırmıştım ki ilk tasarlayacağım ürünü düşünüyordum...aklımda ne elbise ne de dış kıyafet tasarımı vardı..
İç çamaşırı tasarlamak istiyordum..bugün ilk önce iç çamaşırı daha sonra mini bir elbise tasarlayacaktım..
Ben bunları düşünürken telefonum çalmaya başladı.Draco arıyordu.
Canım konuşmak istemediği için açmayıp yoluma devam ettim...sonunda gelmiştim.Büyük binanın önünde durup bir kaç saniye baktıktan sonra içine girdim.İçinde en fazla on kişi vardı..tahminimce bir çoğu muhasebeci falandı..
Telefonumu çıkartıp Draco'yu aradım.Draco:Neden cevap vermedin?
Lila:Araba sürüyordum,daha doğrusu konuşmak istememiştim.
Draco:Evden çıkmışsın,öyle dediler.Nerdesin sen? Evden çıkınca ilk bana haber vermen lazım,dışarının ne kadar tehlikeli olduğunu bilmiyor musun sen!?
Lila:Kimseden izin alacak değilim? Hem seni bunun için aramadım.
Draco:Ne demek kimseden izin almak-
Lila:Ülkedeki en iyi moda tasarımcılarını istiyorum.Her şeyi yapabildiğin gibi bunu da yap.
Bugün başlatıyorum şirketi.Eleman eksiği var.
Eksiği bırak eleman yok...altı saat içinde doldur burayı.Draco:Bana emir mi veriyorsun sen?
Lila:Aynen öyle.
Draco:Şu emir verme meselesini konuşacağız seninle,şu an ayrı bir problemimiz var.
İşe başlar başlamaz tüm elemanlar alınmaz,işin olmadan maaşlarını nasıl ödemeyi düşünüyorsun? Biraz araştırsan keşke.Lila:Of Draco çok uzattın...elemanların bir yıllık maaşını hiç çalışmadan ödeyecek kadar param var.
Draco:Bir ayda iflas etmesen iyi.
Lila:Etmem...dediklerimi yap.
Telefonu onun yüzüne kapattım.Bana yaptığı şeyleri ona yapıyordum.Kötü de olmuyordu bence...
Üst katı gezmek için merdivenlere doğru yöneldiğimde arkadan birinin bana seslendiğini duydum.
-"pardon? kimsiniz?"
Arkamı dönemden merdivenleri çıkmaya devam ettim.
"Lila Racc"
.
.
.
Yedi saat sonraŞirketin içinde inanılmaz bir karmaşa vardı..herkes masasını veya odasını dizmeye çalışıyor veya herkes odama gelip bir şeyler sormak istiyordu.
Ben de oturmuyordum,insanlara yardımcı olmaya çalışıyordum..
En sonunda ortalık biraz sakinledi ve ben de odama tekrardan çıkıp kafamda bir şeyler düşünüp kağıda dökmeye başladım...yavaş yavaş çizdim düşündüklerimi..
hiç acele etmeden ne kadar ayrıntı varsa çizdim...
Şu an çizdiklerimi gerçekleştiremezdim çünkü kumaşlar yarın gelecekti...onlarca farklı kumaş sipariş vermiştim..
Saat dokuz buçuk gibiydi,bugün iş olmadığı için insanların evlerine erken gitmelerini istemiştim..kalemlerimi toplarladığım sırada kapım çalınmadan açıldı ve içeriye biri girdi.Lila:Hani Fransadaydım?
Draco:Geldim.
Korumalarını gönderip kapıyı kapattı,üç kişilik koltuklardan bir tanesine oturdu.
Draco:Bugünü iyi ayarlamışsın,herkes yerleşmiş.
Lila:Teşekkürler.
Draco:Bana emir de vermeye başlamışsın?
Lila:Ricadan anlamayınca emire geçmek zorunda kaldım.
Draco:Bundan sonra sadece rica et,yapıp yapmamaya ben karar vereyim.
Lila:Bundan sonra sadece emir vericem,yapıp yapmamana da ben karar veririm.
Draco:Hadi ya?
Lila:Aynen öyle olacak.
Çantamı alıp yürümeye başladım.Odadan çıkıp korumalardan birine döndüm.
Lila:Ben beyaz arabayla geliyorum,beni beklemenize gerek yok..ha ayrıca anahtarı az önce birinize vermiştim,alabilir miyim?
En sonda olan koruma bana anahtarı uzattı,alıp aşağıya indim..
Otopark daha tamamlanmadığı için şirketin yakınına bir yere park etmiştim arabayı...arabanın önünde durduğumda sileceklerde bir ceza kağıdı vardı.Kağıdı buruşturup yere attım.
.
.
.Bölüm sonu <33
Yapabilirsem bugün bir bölüm daha atmayı planlıyorum ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy ile hayal et-Mafya
Novela Juvenil-Liseli genç bir kızın bir mafyaya aşık olmasını anlatıyor.- 🔞smut var🔞 <3 (kitabın başları cringe,iki yıl önce de öyle şeyler modaydı napabilirim)