Of dünden beri yorumlarınıza gülüyorum...hele ki Draco bize bir yerde normal bir şey söylüyor...birisi yazmış ki "EVET EVET EVET EVLENİRİM SENİNLE" LQÇWŞSKSÇWŞÖSÇWPWÇSŞSLWŞSPSÖWPSL of abi çok güldüm bu yoruma..
Toplantı hâlâ devam ediyordu..ben ise üşüyordum,üşümeyi bırak titriyordum.Draco korumalardan bir tanesine dönerek konuştu,lobide olan ceketini aldırttırıp üstüme örttü.
...
Draco'dan:
Toplantının sonuna gelmiştik,insanlar büyük salondan yavaş yavaş çıkıyordu.Babamla göz göze gelmemizin ardından babam kötü bir bakış atıp çıktı.Kötü bakışına karşılık kaşlarımı çatarak ona bakıyordum..
Lila hâlâ uyuyordu,üşümesi geçmişti.
Asistana ortak şirkete gitmeyeceğimi söyledikten sonra Lila'yı korumlaralara verip toplantı odasından ben de çıktım.Korumalar onu eve götürecekti..onlardan sonra da ben çıkacaktım....
Altı saat sonra,Malfoy Malikanesinde.Lila'dan:Saat gece yarısını geçmişti,bitkiniliğim biraz azalmıştı ama kendimi biraz kötü hissediyordum...anneme iyi olduğumu anlatmaya çalışıyordum..sonunda anladığında telefonu kapattık..Draco hâlâ eve gelmemişti.
Kocaman olan dış kapının çarpmasıyla evde bir yankılanma oldu.Üç kat yukarda olan odamda bile ses vardı.
Hızlı adımlarla aşağıya indim,gelen Draco'ydu.Elinde telefonu vardı biriyle bağırarak konuşuyordu.Draco:ADAMLAR EN ÇOK TUTULAN ŞİRKETİMİ BASMIŞ SEN DAHA CANININ DERDİNDESİN! BANANE? ÖLEN İNSANLARDAN BANANE!
Draco:O SİKTİĞİMİN DÖL PARÇASINI GÖTÜNDEN SİKECEĞİM.KİM ŞU BASKINI BAŞLATTIYSA ONU BULACAKSIN.O OROSPU ÇOCUĞUNU YARIN BANA GETİRİYORSUN.HA BULMAZSAN AĞZININ İÇİNİ BETONLA DOLMUŞ BİL.
DUYDUN MU BENİ?
.
Draco:ŞİMDİ GİT ŞİRKETTE ÖLEN ASİSTANLARIN,PROGRAMCILARIN,CEO'LARIN ÖLDÜĞÜNDEN EMİN OLDUKTAN SONRA BEDENLERİNİ ALEXLE KORUMLARA GÖMDÜRÜN.
ÇALDIKLARI EROİN KİLOSUNU DA ÖĞRENİP BANA HABER VER.
SENİ BİR SAAT SONRA TEKRAR ARAYACAĞIM JASON..YETMİŞ KİLODAN FAZLA ÇALINMIŞSA KORUMLARLA BİRLİKTE BİRBİRİNİZİ VURUN BENİ HİÇ UĞRAŞTIRMAYIN.
ŞİMDİ SİKTİR GİT ŞİRKETE BAK.Telefonu kapatıp hırsla yere attı.Korkarak ona yaklaştım.
Lila:Draco noldu??
Draco:LİLA ÇIK YUKARIYA YAT,SENİ İLGİLENDİRMEYEN BİR KONU OLDUĞU KESİN.
Lila:İlgilendiriyor ki soruyorum?
Draco:SİNİRİMİ SENDEN ÇIKARTMAK İSTEMİYORUM.ÇIK YUKARIYA YAT.
Lila:ÇIKMIYORUM,SİNİRİNİ BENDEN ÇIKARTMAK YERİNE ANLATIP SENİ SAKİNLEŞTİRMEME İZİN VERSEN?
Draco:SİKTİRTME ŞİMDİ KENDİNİ DE SAKİNLEŞMEYİ DEOnu ittim.
Lila:Düzgün konuş benimle
Sinirden güldü,kollarımdan sertçe tutarak beni kendine çekti.Kısık bir sesle konuşmaya başladı
Draco:Çık yukarıya,beni delirtmeden gözümün önünden kaybol.
Onu tüm gücümle tekrar ittim.
Lila:Orospunun çocuğundan ne beklenir ki,piçsin.
Sert adımlarla merdivenden çıkmaya başladım.Draco arkamdan konuşmaya başladı..
Draco:NE DEDİN SEN?
Hiç arkama dönmeden merdivenlerden çıkmaya devam ettim.
Lila:Orospunun çocuğu dedim.
Arkamdan adım sesleri gelmeye başladı,Draco geliyordu.
Bölüm sonu.Ya ben devamını getirecektim sizi merak içinde bırakmak istemiyordum ama kötü bir şey olmuş,nolduğunu öğrenmem gerekiyor.
Özür dilerim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy ile hayal et-Mafya
Roman pour Adolescents-Liseli genç bir kızın bir mafyaya aşık olmasını anlatıyor.- 🔞smut var🔞 <3 (kitabın başları cringe,iki yıl önce de öyle şeyler modaydı napabilirim)