Bölüm biraz geç geldi çünkü iki gün boyunca yazmaya üşendim...
İyi okumalar<33"Gitmesen lafımdan sonra bir kaç saniye yüzüme baktı ve konuşmaya başladı"
Draco:İşlerimin yoğun olduğunu biliyorsun.Gitmek zorundayım.
Bir şey demeden odamın kartını çıkartıp kapıyı açtım ve içeriye girdim
.Duş alıp üstüme sadece şort giyip yatağıma uzanmış bir şekilde telefonuma bakmaya başladım.Bir yandan kasıklarımın ağrısıyla uğraşıyordum...
-sabah-
Telefona bakarken karşısında uyuyakalmışım...gerçekten böyle olunca ağzıma gelen bütün küfürleri edesim geliyor çünkü uyandığımda şarjım sıfır oluyor...
Sinirle kalkıp banyoya gidip rutin işlerimi yaptım daha sonra bir şeyler atıştırıp canlı dersime girdim...
İlk dört dersten sonra önemsiz derslerim vardı,ben de ilk dört derse girip
Laptopumu kapattım ve kıyafetimi değiştirdim çünkü kendimi eğlendirecek bir yer bulmuştum.(Giydiğin)
Odadan çıktım ve korumalardan bir tanesine döndüm:
Lila:Hani bana burda olduğunuz zaman haber verecektiniz??
X:Emir büyük yerden.
Lila:Draco...ukalanın teki...her neyse,benim sizden bir isteğim var;Draco nerde?Telefonunu çıkartıp birisine yazdı.
X:Az önce güneyde ki lokantadan çıkmış,şimdi Lyon'un merkezinde olan şirketindeymiş.
Lila:O şirketin adresini istesem?Adresi verdi...telefonumu çıkartıp babamı aradım.
Lila:Baba,galerinde çalışan birine *** Oteline yüksek bir araba göndermesini söyler misin lütfen.
Aradan yirmi dakika geçti ve otel çalışanlarından bir tanesi arabanın geldiğini söyledi.
Otelden çıkıp arabaya bindim ve adresini verdiği yere geldim.Büyük
bir şirkete benziyordu..İçeriye girdim.
Çok kişi vardı ve herkes bana bakıyordu..bir asistan yanıma geldi:
Onlarla konuşurken çekinmeyecektim çünkü beş yaşımdan beri Fransızca dersi alıyorum.Adele:Siz Bay Wann'ın kızı mısınız?
Lila:Hayır.
Adele:Özür dilerim.Kime bakmıştınız ya da siz de mi yeni projede çalışanlardansınız?
Lila:Aslında bana Draco'nun odasını göstersen hiç fena olmaz.
Adele:Bay Malfoy mu??...pekala,ama ilk önce müsait olup olmadığını öğrenmem gerekiyor...
siz Draco dediğinize göre neyi oluyorsunuz?Ona biraz yaklaştım
Lila:Sevgilisi.
Adele:Bay Malfoy'un sevgilisi mi varmış?
Lila:Babası olmadığıma göre.
Adele:Sizce de biraz onun için küçük değil misiniz?
Lila:Değilim bence.
Adele:Ama kız kardeşi gibi görünüyorsunuz-
Draco:Adele?Adele yavaşça arkasına döndü.
Adele :Gitsem iyi olur...daha Bay Wann'ın kızını karşılayacağım.
Draco'nun siniri çatık kaşlarından belliydi.
Draco:Adele dön bana!
Yavaşça Draco'nun elini tuttum ve sadece onun duyabileceği bir şekilde konuştum;
Lila:Sorun yok.Bırak çalışmaya gitsin.
Elimi onun elinden çektim ve Adele'ye kaşlarımla git işareti yaptım.
Draco'ya döndüğümde çoktan yürümeye başlamıştı,onun peşinden ben de gittim..
Odasına geldik.
Tahmin etmişsinizdir;Bu oda da çok koyu bir şekilde dekore edilmiş..
Draco'nun odalarına girince içim kararıyor.Draco:Bir şey mi oldu?
Lila:Hayır,sadece nerde çalıştığına bakmak istedim.Sandalyesine oturdu ve çalışmaya devam etti..ben de yandaki koltuklardan birine oturup masadaki dosyaları karıştırmaya başladım...
Daha sonra yüzdelik dilimleri hesaplama,gelir gider farkı soruları olan dosyayı ve gelir-giderlerin yazdığı dosyayı buldum.Kalkıp Draco'nun yanına gittim.Votkasının son yudumunu kafasına dikip bana baktı.
Lila:Şu dosyayı ben doldurabilir miyim?
Draco:O dosyaları matematiği çok iyi olan insanlar dolduruyor.Bir hata yapsan şirketin analizlerini bozarsın.Bu riski göze almak istemezsin.
Lila:İstiyorum.
Draco:Yap o zaman.Biraz uzanıp masasının ucundaki kalemliğe bakınıp kalem aldım.
Dönüp Draco'ya bakınca kalçama baktığını farkettim.
Üstümdeki elbise kısa olduğu için açılmış ve iç çamaşırım gözükmüştü.
Tekrar dik durdum ve elbisemi düzelttim...oturduğum yere gidip dosyayı
doldurmaya başladım...
.
.
.
Saat çok geç olmuştu dosya bitmek üzereydi ama sonunu getiremeyecek kadar yorulmuştum...kafamı koltuğun kenarına koyduğumu hatırlıyorum...Uyuduğumu farkeden Draco ceketini bacaklarıma örtüp beni kucağına aldı ve odadan çıktık...
Şirketten çıkınca rüzgarın bedenime değişini...Draco'nun arabanın arka kapısını açtırıp beni arka koltuğa yatırmasını...daha sonra şöför koltuğuna geçip arabayı çalıştırdığını hatırlıyorum.Hatırlamaktan ziyade uyku ve uyanıklık arasında hissettiğim küçük şeyler...Bölüm sonuu!
OYLAMAYI UNUTMAYIN
SİZİ SEVİYORUM🤍🥂✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy ile hayal et-Mafya
Fiksi Remaja-Liseli genç bir kızın bir mafyaya aşık olmasını anlatıyor.- 🔞smut var🔞 <3 (kitabın başları cringe,iki yıl önce de öyle şeyler modaydı napabilirim)