Biliyor musunuz ben sevgilimle ayrıldım..ama hiç üzgün değilim çünkü böyle olması beni daha çok mutlu ediyor 🤟🏻😀
Arabaya binip eve geldim,ilk önce duşa girip ardından bornoz üstümdeyken makyajımı ve saçımı yapıp giyinme odama gittim.Mini bir elbise seçip dalgın dalgın elbiseye bakıyordum..
Bakmayı kesip giydim,zor da olsa fermuarını çektim.O sırada kapım çaldı,içeriye görevli ablalardan biri girip konuşmaya başladı:
-Bayan Racc,Bay Malfoy sizi bekliyorlar,kendi odasındalar.
Lila:Ayağına mı gideceğim?
-Özür dilerim,duyamadım.Tekrar eder misiniz?
Lila:Bir şey demedim,tamam.
Abla çıktı.
Çanta seçip içine telefonumu,cüzdanımı ve naneli sakız koyup odadan ben de çıktım.Alt kata,Draco'nun odasına indim ve kapıyı çalıp içeriye girdim.Saat,yüzük,kravat gibi aksesurlarını çıkartıyordu.Ben girince konuşmaya başladı.
Draco:Sipariş ettiğin kumaşlar yarın saat sabah beş civarında gelecekmiş.Şirket maili benim sekreterlerimden birine atmış.Yarın konuş,bundan sonra mailler sana gelsin.Ayrıca haberin olsun diye söylüyorum.
Baş parmağındaki yüzüğü çıkartıp bana döndü ve kısaca süzdü.
Draco:Nereye gidiyorsun?
Lila:Bir kaç arkadaşımla beraber Gostter Street'de ki İtalyan barına gideceğim.
Draco:Bütün orospu çocuklarının olduğu yer? Gidemezsin.
Lila:Ne demek gidemem?
Draco:Ordaki ortamı daha önce hiç gördün mü?
Lila:Hayır? İlk defa gideceğim işte
Draco:Gidemezsin dedim bitti
Lila:Gidiyorum
Draco:Tecavüz mü görmek istiyorsun sen.Herkes herkesi sikiyor orda?
Lila:İğrençsin
Draco:Seni koruyorum sadece.
Lila:Beni korumak mı istiyorsun?
Draco:Pezevenglerden uzak tutarak,evet.
Lila:O zaman sen de gel bara
Draco:Bütün gün çalıştım,yorgunum.
Lila:İyi o zaman,arkadaşlarımla gidiyorum o bara,ve sen de tek kelime dahi etmiyorsun.
Sinirli yüz ifadesiyle beyaz gömleğini çıkartıp köprücük kemiklerine doğru bir kaç fıs parfüm sıktı,giyinme odasına gidip yakasında "Draco Malfoy" yazan siyah gömleklerinden birini alıp giydi,üstten başlayarak hızlı hızlı düğmeleri taktı.
Ardından tekrar aynanın karşısına geçip kısaca "parfümle yıkandı" diyebilirim..Yandaki kocaman çekmecelerden birini açıp eski saatini koydu,eski saati gümüştü.
Yeni bir saate uzandı,bu altındı.
Draco'nun siyah gömlek&altın saat ikilisini yapmasını çok seviyordum.Ona yakışıyordu.Çekmeceyi kapatıp alttaki ikinci büyük çekmeceyi açtı,bir kaç yüzük alıp eski yüzüklerini koydu.Tekrar giyinme odasına gidip bir dolabı açtı,hiç abartmıyorum birbirinden farklı en az yüz elli tane kravat vardı.
Lila:Çık,ben seçeceğim.
Draco:Şurda paltolar var,kravata uyumlu bir tane palto seç.Banyoda bir kaç işim var.
Başımla onaylayıp kravat ve palto seçtim,yatağının üstüne koydum,iki dakika geçmeden banyodan çıktı.Kravatını takıp paltosunu giydi.
O giyerken gözüm aynalı masanın üstündeki kadife kutuya takıldı,kutuyu açtım.İçinde erkekler için olan altın renkle,kalın bir bileklik vardı.Draco'ya döndüm,göz göze geldik.Draco:Peki,tak
Hafifçe gülümseyip taktım.
Lila:Benden daha süslüymüşsün
Diyip güldüm...birlikte aşağıya indik.Beş korumayla birlikte evden çıkıp kocaman olan çevirmede biraz yürüdük.Araba garajının önüne geldik.
Draco:Siyah Range Rover'lar la siz arkadan gelin,Lila ve ben de beyaz Rolls-Royce Sweptail ile gidelim.
Arabaları hazırlayıp girişe getirin,biz girişteyiz."(Rolls-Royce Sweptail/Beyaz)
Dedi,o yürmeye başlayınca ben de yürüdüm.Bir girişe geldikten bir buçuk-iki dakika sonra arabalar geldi.
Draco:Hava soğuk ve Lila da kısa giyinmiş neden uzun sürdü?
-Üzgünüz,Joy benzin ve lastiklerine baktı da.Nolur nolmaz diye
Draco:Kontrolleri aksatmayın ama bu kadar da uzun sürmesin.
-Siz nasıl isterseniz
Onlar Range Rover'lara biz de Sweptail'a bindik.
.
.
.
Bölüm sonu,oylamayı ve düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayın <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy ile hayal et-Mafya
Teen Fiction-Liseli genç bir kızın bir mafyaya aşık olmasını anlatıyor.- 🔞smut var🔞 <3 (kitabın başları cringe,iki yıl önce de öyle şeyler modaydı napabilirim)