HAFİF FESATLIK OLAN BİR BÖLÜM SUNUYORUM SİZE,
İYİ OKUMLAR! 🍷😻Elinde iğneyle bana doğru geliyordu.Ağlamam arttı,korkuyordum.
Lila:Draco uzak dur benden!
-Beş saat sonra,Malfoy Malikanesinde-
Bir yataktaydım...gözlerim yavaş yavaş açılıyordu...tanrım başım çatlıyor...
Üstünkörü bir şekilde etrafıma baktım,burası benim evim değildi.
Hemen yattığım yerden doğruldum...çıplaktım.Çıplak olmam beni daha çok korkutmuştu...kapı açıldı ve yürüme sesleri geldi.Merak içinde kimin geldiğine bakıyordum...Draco!,bıktım artık.Draco ilk önce gözlerime sonra da göğüslerime baktı.Yatakta oturduğum için karnıma kadar her yerim görünüyordu...hemen yorganı alıp üstümü kapattım.
Lila:NELER OLDU! BEN NEDEN BURDAYIM VE ÇIPLAĞIM?!
Sakince yatağın yanındaki tekli koltuğa oturdu ve konuşmaya başladı:
Draco:Sana iğneyle sakinleştirici verdim..kendine gelmen gereken zaman geçmişti ve sen hâlâ baygındın.Seni buraya getirdim.Daha sonra doktor geldi ve sakinleştiriciye alerjin olduğunu söyleyip gitti...biraz bekledim ama hâlâ kendine gelmedin... Ateşin çıktı ,ben de senin üstünü çıkarttım.
Lila:Yani beni çıplak mı gördün?!
Draco:Olabildiğince bakmamaya çalıştım üstünü çıkartırken.
Lila:NE FARKEDER!
Draco:Merak etme,bayılmıyorum o küçük göğüslerini görmeye
Lila:Terbiyesiz tacizci katil! Umarım sadece göğüslerimi görmüşsündür!
Draco:Bakmamaya çalıştım.Daha doğrusu çamaşırını çıkarttığımda hiç bakamdım,ayrıca bana teşekkür etmen gereken yerde bana kızıyorsun?
Lila:Neyine teşekkür edeyim? Bana benden izinsiz iğne saplamana mı??
Draco:Bu kadar konuşma yeter.Seni teşekkür etmiş sayıyorum ve bu konuyu burda kapatıyoruz.
Lila:Elbisemi ver!
Draco:İçki döküldü
Lila:OF SiktirOturduğu yerden kalktı ve tam karşımda duran büyük bir odaya gidip elinde düz beyaz bir gömlekle döndü.
Draco:Giy şunu
Bana verdi ve kapıya doğru gitti.
Lila:D-draco? Sütyenim nerde?
Draco:İçki dökülmüştü ve yaştı...
Lila:En kötü günündeyim!Draco odadan çıktı,ben de bana verdiği gömleği giyip lavaboya gittim.Yüzümü yıkayıp sağlam kafayla düşünmeye başladım...Bu sefer mantıklı düşündüm.
Ne Draco'nun ne de benim haksız olduğumu düşünüyordum...sonuçta ben korkudan titretip ağlıyordum,o da beni sakinleştirmeye çalıştı...sanırım gerçekten bir teşekkür borçluydum ona...odadan ben de çıktım ve kocaman bir malikanenin içinde onu aramaya başladım.
Karşıma evden sorumlu ablalardan bir tanesi çıktı...Lila:Bay Malfoy nerde?
X:Çalışma odasında çalışıyor.İsterseniz müsait olup olmadığını sorayım?
Lila:Sevinirim.Abla diğer koridorun sonundaki odaya gitti ve kapıyı çalıp içeriye girdi.
Otuz saniye geçmeden çıktı ve yanıma geldi.X:Müsaitmiş gidebilirsiniz :)
Lila:Teşekkür ederim.Diz kapağımın üstünde olan sadece bir gömlekle evin içinde sanki az önce sex yapmışım gibi geziyordum...
Odanın önüne geldim,kapıyı çalıp içeriye girdim.Draco çalışıyordu,beni görünce çalışmayı bıraktı ve bana baktı...ona yaklaştım ama çok da yakınında değildim.Lila:Ben...ben teşekkür ederim.
İmalı bir şekilde bana baktı
Draco:Rica ederim.
Gülümseyip odadan çıkacaktım ki bir tablo gözüme çarptı...
Lila:Hadi canım...sen miydin onu alan??
Bana garipser şekilde bir bakış attı.
Lila:Bu tabloyu ben ayırtmıştım Jacob amcadan...sonra almak için gittiğimde bana başka birine sattığını çünkü tablo ve o kişinin enerjisinin tam birbirine uyduğunu,bu yüzden kendini tutamadığını söyledi...
Sadece güldü...ilk defa güldüğünü gördüm...
Draco:Jacob amcanın inançları işte...
Tabloya yaklaştım ve incelemeye başladım,gerçekten güzel bir tabloydu.Draco'nun oturduğu yerden kalkıp bana yaklaştığını hissettim.Ben tablonun o ise benim önümde duruyordu.
Lila:Gerçekten zevkli biriyimdir.Ne güzel tablo seçmişim...
Kulağıma yaklaştı:
Draco:Enerjiniz uymuyor tabloyla Bayan Racc.Seçmeniz bir şeyi değiştirmez.
Ona döndüm ve gevşemiş kravatını biraz sıktım.
Lila:Çok enerjik biriyimdir aslında...Jacob amca neden enerjimin uymadığını söyledi ki?
Draco:Vardır bir bildiği...Draco bana biraz yaklaştı ve önüme gelen saçlarımı kulağımın arkasına attı.
O kadar yakındık ki nefeslerimizi hissediyorduk...
Draco ani bir hareketle beni ters çevirdi ve göğüs ucumu kıyafetimin üstünden sıkmaya başladı,ben ise ellerimi ve anlamı duvara yasladım.İkimizde üç saniye içinde sanki bu anı bekliyormuşçasına hareket ettik.
Her seferinde daha çok sıkıyordu,canım ciddi anlamda çok acıyordu...
dediğim gibi sadece duvara yaslanmıştım..ve sessizce inliyordum...BÖLÜM SONUU...NE KADAR ÇABUK OTUZ BEŞ OY GELİRSE O KADAR HIZLI DİĞER BÖLÜMÜ ATARIMMM🦋💙
OYLAMAYI UNUTMAYIN,SİZİ SEVİYORUMM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy ile hayal et-Mafya
Novela Juvenil-Liseli genç bir kızın bir mafyaya aşık olmasını anlatıyor.- 🔞smut var🔞 <3 (kitabın başları cringe,iki yıl önce de öyle şeyler modaydı napabilirim)