Bölüm-58

1.6K 173 186
                                    

Ya önceki bölüm uzun olduğu için sıkıldığınızı düşünüyorum nedense (yb-110 vote)

Diğer kitaba bakmayı unutmayın,orda aşırı aktifim ve hikaye hogwartsta geçmiyor.Orda günlük bir bölüm atıyorum.

amk bu arada lila sizsiniz bi text vardi lilanin hamile oldugunu ogrenmesi gibi,bazilaei yazmis ki teyze oluyorum ANNE OLUYOSUN ANNEEE

tüm bölümü yara dinlerken yazıcam isterseniz siz de açın çünkü ben hangi müziği dinlersem onla uyumlanan bi bölüm yazıyorum

.

.

.

Depodan çıkmadan önce banyolara,Ayame'nin yanına gittim ve ona buraya çabuk alışabileceğini eğer alışamazsa bana haber vermesi gerektiğini söyledim.Bu arada Ayame'nin yaşı o kadar da büyük değil,lise son sınıfmış.

Arabama binip eve geldim.Selene beni karşıladı.

Selene:Hoşgeldiniz,yemek hazırladık,yemek odasında

Lila:Ne yaptınız

Dedim uykusuzluktan kısılmış gözlerimle

Selene:Çorba olarak Kisnis Otu çorbası,Ara sıcak servis olarak kızartılmış kabaklar,Ana yemek olarak Ricotta Peynirli Ravioli var,tatlı olarak ise Elmalı Turta var

Lila:Tamamdır,siz servise şimdiden başlayın ben elimi yıkayıp geliyorum

Selene:Bay Malfoy'u beklemeyecek misiniz

Ağzımdan laf almaya çalıştığı belliydi

Lila:Gelmeyecek

Elimi yıkayıp bir kaç avuç suyuda yüzüme çarptım ve saçlarımı geriye atıp yemek odasına gittim.Yemek yedikten sonra salona geçip Larissa'yı aradım ve öyle havadan sudan konuştuk.Larissa'yla telefonu kapattıktan sonra salonun tek başına çekilmediğini anladım ve biraz yüzmek istedim,evin en alt katında derin olmayan bir havuz vardı.Tam ayaklanmıştım ki ayağım sehpanın kenarına çarptı ve serçe gibi olduğum yerde zıplamaya başladım,O kadar sert çarpmıştım ki üstüne basınca ağrıyordu.Biraz bekledim acısının geçmesini fakat geçmedi,olduğum yerde zıplarken diğer ayağımı da çarpınca bu sefer double zıplamaya başladım,böyle olmayınca kendimi koltuğa atıp acımın dinmesini bekledim,Beş dakika içinde tamamen normale döndüğümde ayağa kalktım.Selene ve Beitris tabloların tozlarını alıyorlardır,Beitris beni görünce işini bırakıp yanıma geldi.

Beitris:Kargolarınızın hepsi gelmiş,isterseniz odanıza çıkarttırayım?

Lila:Hayır,sabah zamanım olursa o zaman isterim

Beitris:Nasıl isterseniz

Lila:Kargoların başlıkları neyle alakalıydı,iş ile ilgili değil dimi?

Beitris:Yok işle alakalı şeyler değildi

Lila:Tamam

Merdivenleri çıkmaya başladığımda karnımın alt tarafında,hissettiğim acıyla durmak zorunda kaldım,bir kaç saniye geçmesini bekledim ama geçmedi,tekrardan biraz bekledim ama artık dayanabileceğim boyuttan çıkmıştı,bacaklarımı acıdan birbirine yapışmıştı,ayakta kalamayacak hale geldiğimde yavaş yavaş aşağıya eğiliyordum,derin derin nefes alırken Beitris yanıma koştu,yüzüm buruşmaya başlamıştı bile,acı çekme bakımından dejavu oldum,aynı acı ikinci kez.

.

.

Bir kliniğe gelmiştik,ağrı dinmemişti ama azalmıştı.Tekrar aynı şeyin olmasından çok korkuyordum,ağlamıyordum ama gözlerim biraz yaşlıydı.Kadın doktoru istedim ve ona hamile olduğumu söyledim ki doğru bir şekilde neyin ne olduğunu öğrensinler.Kadın alelacele ultrason cihazını çalıştırıp karnıma biraz jel sürdü ve bebeklerin kalp atışını dinlemeye çalıştı.İlk ses geldiğinde içim biraz değişik olmuştu,aynı ses aynı ritim fakat hiçbir cazipliği olmayan bir ses nasıl bu kadar iyi gelebilirdi insana,ayrıca bir de değişik hissediyordum,karnımın içinde kalpler mi atıyordu gerçekten?.O değişik ucu birazcık sola kaydırdı,ikinci bebeğin üstüne getirdiğinde biraz basılı durdu ve yine aynı ses geldi,aynı mükemmel ses.Nasıl olur da bu kadar basit ve kendi kendini tekrar eden bir ses insana kendini dünyanın en mutlusu gibi hissettirebiliyordu,anlayamıyorum.Doktor bir oh çektiğinde işlerin yola girdiğini anlayıp bende bir oh çektim içimden.Üstelik hâlâ o sesi dinliyorduk.
O kadar çok dalmıştım ki ultrason cihazının yansıttığı o siyah-beyaz anlamsız görünen görsele doktor konuşunca irkildim.

Draco Malfoy ile hayal et-MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin