Drifting

3.1K 70 14
                                    

"za  třicet minut začínáme, pohni si " řekl Lukáš do telefonu a zavěsil . Pobrala jsem si rychle věci a jela na garáž kterou máme deset minut od mého bytu . Pocházím z Ostravy, zajímám se o auta. Lukáš je můj kamarád . Patřím do jeho crew která nese název  ,,furt bokem" .  Dnes trénujeme drifty na srazy v Praze.

Přijela jsem před garáž kde už stál Lucky s nějakým klukem a se zbytkem kluků. Taky tam stála Nelča, Lukášova přítelkyně. Zaparkovala jsem na parkoviště, vypla motor,vzala jsem si do ruky batoh s mobilem a vystoupila jsem. Zamkla jsem auto a klíče jsem sevřela v dlani. Mobil jsem si dala do kapsy od mikiny.

"Čau" pozdravím když k nim příjdu.

"já už myslel že nepřijedeš. Mimochodem tohle je David. Pojede dnes s náma" ukáže na kluka vedle něj, byl vysoký, měl světle hnědé vlasy.

"Jsem Sandra" kývnu a klíče od auta si strčím do batohu který jsem si sundala.

"David" taky kývne a pak se podívá jinam.

"vem si auto a jedem na letiště " hodí po mně Lucky klíče od mé bílé E46 kterou mám tu na parkovišti s ostatními drifťáky.  Batoh jsem si hodila dovnitř do garáže na stůl a sedla jsem si do E46.

"tu máš vysílačku, jedeš první a snaž se nespálit gumy" otevřel mi dveře Lucky, vysílačku jsem si vzala a nastartovala jsem. Lucky zavřel a odešel k sobě do auta.

"jste připraveni vyjet všichni?" ozval se po chvíli Lucky s vysílačky.

"jsem ready " ozvala jsem se a vysílačku vypla. Všichni souhlasily a já vyjela jako první.

" jeďte za Sandrou" ozvalo se z vysílačky. Když už jsme přijeli na letiště, tak jsem zaparkovala, otevřela jsem si dveře od auta a zůstala v něm sedět. Když dojel zbytek a byli jsme už všichni tak jsem vylezla a šla k ostatním.

" helmy máte v autě doufám, jinak vás na dráhu nepustím. Začneme klasickým kolečkem kolem gumy. Uděláme řadu a vyjíždět budeme druhou stranou. " zakřiel Lukáš aby ho všichni slyšeli. Odebrali jsme se do aut, já si ze zadní sedačky vytáhla helmu kterou jsem si nasadila na hlavu. Sedla jsem si za volant a přidala se k ostatním do řady.  Když jsme měli auta v řadě za sebou, tak jsme zase vystoupili a pomohli ostatním co nedriftují rozložit přístřešky, vyznačit gumama a kuželama start a cíl . 

"je vtipný se na tebe dívat " poznamenal Jirka.

"hele, drž hubu jo? Klidně si schválně spálím gumy abys měl práci navíc" zasmála jsem se 

"už mlčím " odešel se smíchem pryč.

"můžeme začít" tleskl Lukáš, opět jsme se posadili do aut. Nastartovala jsem a čekala než na mě dojde řada. Po deseti minutách jsem byla na řadě. Zařadila jsem si a rozjela se ke gumě, metr před ní jsem si přidala plyn a točila volantem do leva. Párkrát jsem se kolem gumy driftem otočila a pak jela na konec řady. Měla jsem celou dobu otevřené okýnko .

"dávej si míň plynu ať nespaluješ gumy. Ty jsi na to talent úplně" naklonil se do okýnka Honza

"já vím" kývla jsem a koukala jak jezdí lidi předemnou.

.................................................................

"Leje jak z konve,máme před sebou ještě osmičku. Klouže to takže jestli si na to netroufnete tak jezdit nemusíte. Jedeme dvě až tři auta za sebou u osmičky, je to na vás" Zahlásil Renda do vysílačky když jsme byli na parkovišti v autech. 

"Ti kteří jezdit nebudou tak vás prosím aby jste sjeli někam na kraj" ozval se i Lucky. Zajela jsem do řady na osmičku, byla jsem první. Zamnou byl Lucky a za ním byl David. Doufám že se tak jmenuje. Rozjela jsem se a zamnou ti dva. Při druhém kruhu jsem si dala málo plynu a tím pádem jsem to nedotočila. Rychle jsem otočila volantem pryč z trasy směrem na trávu , protože kdybych  zabrzdila tak by se mohlo stát že kluci by to nedobrzdili a už bychom byli v sobě všichni tři. Jakmile jsem se smykem dostala mimo "silnici" tak jsem na trávě dostala další smyk. Klouzalo to a tím hůř se zatáčelo. Snažila jsem se volantem točit tak abych se netočila ale jela rovně. Zmatkovala jsem, nebudu kecat. Prudce jsem zabrzdila a víc se zabořila do sedačky. Klepaly se mi ruce. Za ty dva roky se mi tohle stalo poprvé. Pevně jsem k sobě tiskla víčka a zhluboka jsem se nadechla.

"Hej,  jsi v pohodě?" otevřeli se dveře .Otevřela jsem oči a podívala se na stranu . Byl tam ten kluk co mi ho Lucky představoval uhm.... David.

"Jo, jo jsem" vydechla jsem a snažila se uklidnit.

"Sandroo, co blázníš?!" křikl Lukáš kterej šel k nám rychlím krokem. Ostatní nás jen z dálky pozorovali.

"Copak za ty dva roky nevíš že když to nedotočíš a už jedeš na stranu tak nepřidáváš plyn ?! Chceš aby se ti něco stalo?!" znovu křikl a protřel si obličej.

"Vím, zazmatkovala jsem" špitla jsem.

"jsi v pořádku?" vydechl už klidněji

"jo jsem" sundala jsem si helmu. Vystoupila jsem z auta a začla ho kontrolovat.

"dobrý, auto je v pohodě" oddechla jsem si.

"ty už dneska driftovat nebudeš a v dešti už vůbec ne " řekl a odešel.

" to víš že jo,zapomeň" řekla jsem si spíš pro sebe a protočila oči.

"myslí to s tebou dobře" řekl David.

"to že jsem to jednou nezvládla neznamená že to nezvládnu i podruhé" nasedla jsem do auta a helmu si nasadila.

"co jdeš dělat?" opřel se o auto

"jdu do řady a zkusím to znovu" nastartovala jsem .

"počkej" obešel auto a sedl si na místo spolujezdce. Najela jsem si do řady. Byla jsem za Lukášem a za náma byl Čepila.

"co si myslíš že děláš Sandro?" ozval se z vysílačky Lukášův hlas. Neodpověděla jsem mu a čekala než se rozjede. Pevně jsem sevřela volant. Lucky se rozjel a já za ním.

"zařaď si" podíval se na mě David, já si zařadila a přidala plyn. Do první zatáčky jsem přidala plyn a volantem točila málo . Do druhé jsem točila už víc. Dojeli jsme na parkoviště a Lukáš vystoupil z auta a mířil si to k nám.

"jeď domů a nebo zaparkuj a jdi pod přístřešek, říkal jsem že už  nepojedeš" řekl a odešel zpět do auta. Protočila jsem oči a zaparkovala jsem. S Davidem jsme vystoupili a v ten moment mu někdo začal volat. Já si sundala helmu, položila jí na zadní sedačkya auto zamkla.

"přijede brácha" řekl David a rozešel se k ostatním.....

S tebou  | ff Dorian |Kde žijí příběhy. Začni objevovat