Probudilo mě ostré světlo z balkónu.
Chytla jsem se za hlavu která mě neskutečně bolela, opatrně jsem z mého boku sundala Davidovu ruku a posadila se. Ihned jsem běžela do koupelny a klekla si k záchodové míse. Vyprázdnila jsem svůj žaludek a protřela si oči.
"Jsi v pohodě?" ozval se nademnou rozespale David a odstranil mi vlasy z obličeje.
"jo...už nikdy nebudu pít" zamumlala jsem a pomalu se zvedla.
"nápodobně" uchechtl se a pustil moje vlasy. Stoupla jsem si k umyvadlu a vypláchla si pusu.
"kocovina?" zasmála jsem se ale hned na to jsem si promnula spánky.
"velká" přikývl a stoupl si vedle mě. Začla jsem si čistit zuby stejně jako David.
"Dneska nikam nejdu, zůstanu v posteli" vydechla jsem když jsem si po třech minutách čištění zubů vypláchla pusu.
"máme stejný plány" zopakoval to co já před chvílí a šel si zpět lehnout. Já se odlíčila a převlékla do Davidového trika, protože jsem včera byla asi hodně vedle, když jsem usla ve stejném oblečení ve kterém jsem šla do klubu.
"moje triko?" ušklíbl se, když jsem si lehla vedle něj. Já jen kývla a zakryla se.
"kterej dement" protočil oči když někdo zaklepal na dveře. Slyšela jsem nějaké hlasy u dveří ale spíš jsem se soustředila na to abych usla.
"Jdu trávit čas s vama protože nevím co mám dělat. Dejan s Beou maj kocovinu" skočil zamnou do postele Martin, plný energie.
"nemáš ADHD náhodou? byla jsem opilá ale pořád si pamatuju že si to do sebe lil jak do cisterny" zakroutila jsme nad ním hlavou.
"Děláš si prdel že máš taky kocovinu?" vytřeštil na mě oči.
"Hej, vypadni vole. Na tom místě mám spát já." vecpal se mi nás David.
"Kamo, Martine. Mám kocovinu jak svině" protřela jsem si oči.
"Je mi tě líto, fakt. Chudáčku" zasmál se.
"to není vtipný" zamračila jsem se na něj.
"Mezi váma to jiskří, že ty mě podvádíš s mým bratrem?" začal se smát David.
"Jistě, každý večer jsem u něj na pokoji" protočím oči.
"fakt?" zpozorní.
" ne ty blbečku, dělám si prdel. Nemůžu se smát akorát, pak mám ještě větší migrénu než mám teď." pousměju se a bouchnu ho do ruky.
"Půjdete na snídani nebo mám jít sám?" sedne si Martin a chystá, si sednout.
"Ja určitě ne, spíš asi až na oběd."zavřela jsem oči.
" taky půjdu až na oběd" ozval se David.
"Tak čau na obědě" rozloučil se s náma. Já mu stále se zavřenýma očima zamávala a David cosi zamumlal.
"Dobrou" obejmula jsem Davida kolem pasu.
"Dobrou" zasmál se a začal mě hladit od vlasů až po bedra.
.................
"půjdeš na ten oběd?" šeptl někdo nademnou, otevřela jsem oči a spatřila Davida.
"Já fakt usla?" protřela jsem si oči. David jen kývl a posadil se vedle mě na postel.
"Jen na sebe hodím něco jinýho a mužem jít" vytáhla jsem si na převlečení jeany s oversize trikem, učesala si vlasy a šla si pro mobil který ležel na posteli. Následně jsem odešla do chodby."Můžeme?" vykoukla jsem na Davida a obula si boty.
"hm" mykl rameny a zvedl se z postele, též si obul boty, vzal si do ruky kartu od pokoje a otevřel dveře, hned na to opustil pokoj a rozešel se k výtahu. Rychle jsem se vydala za ním a zavřela dveře od pokoje.
"Můžeš počkat?" protočila jsem oči.
"Davide, můžeš semnou mluvit?" rozmáchla jsem se rukama všude okolo a nastoupila do výtahu stejně jako on.
"proč bych měl když mi zahýbáš?!" vyprskl a založil si ruce na hrudi.
"Co prosím?!" vykulila jsem na něj oči.
"Příště si aspoň nenechávej mobil položenej na posteli" znechuceně se na mě podíval a opustil výtah hned jakmile se otevřel. Výtah jsem opustila též a odemkla jsem svůj mobil. Měla jsem několik zpráv od kontaktu pojmenovaného jako 'Marian❤️' .
'Platí ta příští sobota až se vrátíš z dovolený?'
'Nemůžu se tě dočkat, strašně dlouho jsme se neviděli'
'nasrala bys mě kdybys napsala že to nestihneš a nepřijedeš🙁❤️'.Takhle zněly zprávy...
⚠️MŮŽOU SE VYSKYTOVAT CHYBY ČI PŘEKLEPY⚠️