baptism

884 37 6
                                    

(trošku skipnem 😂 p.a)

Nacházím se v Praze u kluků na bytě. Dnes křtí Martin 256 Ep a SND - sláva nejhorší droga - album.
Podle  informacích které mi David řekl se tam má nacházet dost lidí a mezi němi bude u jejich mamka. "Láskoo" křikl na mě David z kuchyně. "Copak?" přišla jsem za ním a opřela se o stůl. Pozdravila jsem ještě Týnku co si dělala něco k jídlu a Vláďu který seděl naproti Davida u menšího stolu. "U toho merche prý být nemusíš, takže budeš s náma v backu" stáhl si mě k sobě na klín. "Já Týnce pomůžu" pousmála jsem se. "Sany, ja to zvládnu. Nepotřebuju tě tam, kdyby náhodou tak ti napíšu a ty mi přijdeš pomoct" zasmála se Týna. "Fajn ale kdybys tam potřebovala pomoct tak napiš" kývla jsem. "Za chvilku vyjíždíme, aby jsme mohly na zvukovku" šeptl mi David do ucha. "Jdu se nachystat" zvedla jsem se z jeho klína a odešla k němu do pokoje. Otevřela jsem mu skříň a hledala šaty které jsem si objednávala, nechávala jsem si je tu. Když už jsem je konečně našla tak jsem si je oblékla. (v médiích foto)
"Můžu v tom jít?" přišla jsem do kuchyně. "Musíš v tom jít. Vypadáš úžasně" usmála se Týna. "Že ty v tom klubu chceš zbalit někoho novýho" zasmál se David a přišel ke mně. "Samozřejmě že ti to sluší" šeptl a políbil mě. "Vezmu si sebou asi nějaký převlečení kdyby náhodou" špitla jsem  a on přikývl. "Takže si to dobal a můžeme jet" pohladil mě ve vlasech. Já si to odkráčela do koupelny, kde jsem si udělala linky, nanesla si řasenku a na rty jsem si dala jen balzám. Do menší tašky jsem si dala Davidu mikinu, jeany a béžový top. "Můžeme jet?" přišla jsem do kuchyně s menší kabelkou přes rameno, mobilem a taškou s převlečením v ruce. "Můžeme" kývl a pomalu odcházel do chodby se obout. "My pak teda dojedem i s Dejanem" křikl Vláďa když jsem i já odešla za Davidem.
......
David má za sebou zvukovku, kluci ještě zkouší. Já jsem s Týnkou u stánku s merchem a vybaluju Cédéčka, mikiny, trika a všeobecně merch. "Přijela mamka od kluků, běž jí pozdravit" zasmála se Týna a ukázala na stage, kde se kluci zdravili s jejich mamkou. Rozešla jsem se za nimi. "Dobrý den" usmála jsem se. "Ahoj Sanďulko" s úsměvem mě objala. Jakmile jsme se odtáhly tak jsem si stoupla k Davidovi, ten si mě za bok přitáhl k sobě. "Hej San" stoupl si ke mně Vláďa. "My ti něco koupili po cestě sem" pousmála se Týna která stále skládala merch. "Ha! A já vím co" zasmál se David. "Čum" podal mi Vláďa do ruky dětskou plastovou korunku do vlasů. "Vypadám jako dítě které má pět let?" zasmála jsem se. "Vypadáš, rozhodně ano" řekl sebevědomě Franta. "Zlato" sebral mi korunku z ruky. "To se dává do vlasů víš" zasmál se a nasadil mi jí. "Fakt? Díky že si mi to řekl, nebýt tebe tak to nevím" zakroutila jsem se smíchem hlavou. "Od toho mě přeci máš" ušklíbl se a políbil mě. "Fuuuj, cucat se nemusíte" uchechtl se Dejan. "Však je nechte" zasmála se jejich mamka. "On tu nemá Beu, takže mi závidí. Viď žížalko" zasmál se David a položil si ruku na můj bok. "Náhodou, nemám co závidět" odfrkl ale nakonec se zasmál. "Beu mám rád ale kdybych ti měl říkat co všechno můžeš závidět tak bych tu byl ještě příští rok" ušklíbl se David. "Dobře, už toho prosím vás nechte" zasmála jsem se. "Ty si pro příště vem ženu sebou a ty radši mlč" zakroutila jsem nad nima hlavou.

S tebou  | ff Dorian |Kde žijí příběhy. Začni objevovat