"na to že je únor a u nás je furt chladno tak tady mám pocit že je červenec" odfrkl si Martin který stále seděl vedle mě.
"Jdu si koupit nějaký pití, chceš něco?" podíval se na mě a stoupl si.
"Mojito" též jsem si stoupla s šla si lehnout na lehátko. Martin odešel a já se uvelebila na lehátku kde jsem zavřela oči protože mi svítilo sluníčko do očí a brýle jsem si též nechala nahoře.
"ale dobrý den" ozval se hlas nademnou. Pootevřela jsem oči a viděla nademnou Davida.
"Dobrej" našpulila jsem rty na které mě políbil. Podal mi opalovací krém. Posadila jsem se a začla si mazat ruce, nohy a břicho s rameny.
"Otoč se" vzal mi krém z ruky. Já se k němu posadila zády, David mi mazat záda.
"Děkuju" pousmála jsem se když krém zavřel. Otočila jsem se zpátky a sledovala ho jak si sedá na lehátko vedle.
"Jak to dopadlo?" přišel Martin a podal mi Mojito.
"No, pořád dokola mi říkala že mě ale miluje a že to má cenu. Pak z ní nakonec vypadlo že mám asi pravdu, že mi taky zahejbala s nějakým podnikatelem" mykl rameny. Já sklenici s Mojitem položila na zem vedle lehátka a přešla k Davidovi na lehátko. Sedla jsem si na něj obkročmo a obejmula ho.
"Promiň" šeptla jsem tak aby to slyšel jen on.
"Neomlouvej se, ty za nic nemůžeš" políbil mě na spánek.
"Teď můžeme být jen spolu" odtáhl se tak aby jsme na sebe viděli ale jeho ruce měl položené stále na mé prdeli.
"To zní fajn" ušklíbla jsem se. Po chvilce jsem z něj slezla a lehla si zpátky na mé lehátko. Martin s Davidem byli ve vodě a já si popíjela Mojito.
"Davide, vzal si kartu od pokoje. Že jo?" zavolala jsem na něj.
"Jo, položil jsem ji pod tvůj mobil" kejvl a dál cákal vodu na Martina. Opět jsem zavřela oči ale vnímala jsem"Bea s Dejou jsou na cestě sem" řekl Martin. Den před tím než jsme odjížděli a kluci si jeli do Prahy pro věci, Tak Deja s Beou říkali že by jeli taky.
"San?" zavolal na mě David z bazénu
"hmm?" otevřu oči a nadzvednu hlavu.
"pojď zamnou" natáhl ke mně ruce.
"prosím" udělal psí oči.
" Já jdu zatím zavolat Beátě kde už jsou" vylezl Martin z bazénu a já do něj naopak vlezla.
"Za měsíc máš narozeniny" přitáhl si mě k sobě.
"Já vím" zasmála jsem se.
"co bys chtěla?" vysadil si mě na sebe.
"Nic, mám tebe to my stačí" obmotala jsem si nohy kolem jeho pasu a překřížila jsem si ruce za jeho krkem.
"myslím to vážně" pousmál se.
"Být s tebou. To je jediný co bych chtěla" položila jsem si hlavu na jeho rameno.
"já už půjdu na pokoj asi tak mě nehledejte" houkl na nás Martin a odcházel do hotelu.
"Půjdem taky?" stále si mě u sebe držel. Kývla jsem a David i semnou vylezl z bazénu. Před lehátkem mě položil na zem. Já se zabalila do ručníku a probrala si mobil s peněženkou do ruky. David si svůj ručník přehodil přes rameno a vzal do ruky opalovák, jeho mobil a kartu od pokoje.
Ruku v ruce jsme šli dovnitř do hotelu kde jsme si přivolali výtah a výtahem jsme se dostali do patra kde se nachází náš pokoj.
"Vždyť to nejdee" strkal stále David kartu k čidlu na dveřích.
"Davi...máš to naopak" zasmála jsem se a kartu mu vzala z ruky. Otočila jsem ji a dveře odemkla.
"nesmysl" odfrkl si a skočil do postele. MOKREJ!
"Davideee" probodla jsem ho pohledem.
"copak" ušklíbl se.
"můžeš mi říct proč ses neusušil před tím než si do té postele lezl? Jsi mokrej" vytáhla jsem si z kufru látkové šortky, spodní prádlo a z Davidového kufru jsem si vzala nějaké jeho triko.
"ty mi zase hrabeš v oblečení. Jsme si rovní" mrkl na mě, já zalezla do koupelny kde jsem se zamkla, protože známe Davida...
"Ty si skočil do postele mokrej a já si vzala triko. To je rozdíl" zavolala jsem na něj z koupelny když jsem si sundala plavky. Oblékla jsem si spodní prádlo a na to šortky s jeho trikem. Jelikož mi bylo tričko do půlky stehen tak šortky nebyli vidět. Rozpustila jsem si vlasy které jsem do teď měla stále v drdolu.
Otevřela jsem dveře od koupelny a spatřila jsem před sebou Davida.
" a příště se zamykat nemusíš" ušklíbl se. V ruce svíral své oblečení.
"s tebou člověk nikdy neví" úšklebek jsem mu vrátila a odešla z koupelny.
David si zalezl též do koupelny. S mobilem v ruce jsem šla na balkón, tam jsem si zapla mobil a najela na Instagram. Začla jsem si na story natáčet výhled z balkonu. Postnula jsem to, mobil si položila na menší stolek co tam byl a opřela jsem se o zábradlí na balkóně. Zajímá mě jaký to teď bude až přijdeme zpátky do Česka. Budeme na sebe s Davidem mít víc času ale z Prahy do Ostravy to není úplně krátká cesta. Co melu? Jakmile bude moct tak za ním pojedu.
"Nad čím přemýšlíš?" obmotal si ruce kolem mého pasu.
"nad ničím" pousmála jsem se a otočila se k němu. Měl na sobě černé adidas tepláky a bílé triko.
"za chvíli můžeme někam na oběd " šeptl mi u rtů a hned na to mě políbil.
"myslíš ty i na něco jinýho než je jídlo, alkohol a nebo sex?" zasmála jsem se.
"Jo, ještě myslím na tebe" ušklíbl se.
"to je pocta, dorian wave na mě myslí" zavtipkovala jsem.
"že by další vlhká fanynka?" zasmál se. Miluju když si děláme srandu z těchto věcí.
"Ano, největší fanynka " taky jsem se zasmála.
"tak to já si tě vezmu sebou na hotel" vzal si mě do náruče a se smíchem semnou šel z balkónu do pokoje. Nohou zavřel dveře od balkónu a následně mě hodil na postel.
"Podej mi mobil, musím dát všem na snapu vědět že si mě vzal Dori na hotel" ušklíbla jsem se, se smíchem. David otevřel dveře od balkónu, vzal z tama můj mobil kterej po mně hodil a pak dveře zase zavřel. David si lehl na mě a to doslova, měl položenou jeho hlavu na mém ramenu. Vyfotila jsem na snapu dveře od balkónu a k tomu napsala '' dori si mě vzal na hotel, chápete to? 😂❤️,, poslala jsem to lidem na snapu, mobil vypla a začla se Davidovi přehrabovat ve vlasech.
"Ještě" zamručel když jsem se mu přestala ve vlasech přehrabovat, protože mi přišlo oznámení ze snapchatu.
"Jenom se podívám kdo mi napsal" otevřela jsem snap, byla to zpráva od bývalé spolužačky. Nemusíme se a do teď nepobírám jak se mi dostala do friendů. Otevřela jsem si ten chat a vykoukla na mě zpráva "proč by si někoho jako ty bral na hotel? 😂 jsi směšná, že se nestydíš si takhle vymýšlet."" Kdo píše? " Zamumlal mi do ramena.
" Jen bývalá spolužačka na snapu. Nevěří mi že jsem s tebou na hotelu " zasmála jsem se.
"Půjč mi ten telefon" nadzvedl hlavu.
"Proč?" podala jsem mu ho, David začal natáčet. Začal mě líbat.
"Tak ty takhle" zasmála jsem se do polibku.
"Ale to jí posílat nebudu" řekla jsem když jsme se odtáhli a David mi podal mobil.
"Proč ne?" ušklíbl se a položil si hlavu zpět na mé rameno.
"Protože zrovna tohle vidět nemusí" začnu ho jednou rukou hladit ve vlasech.
Video si ale i tak uložím.
"Pusu" natáhnu se k němu pro pusu a vyfotím si to. Fotku ji pošlu a pak se zase začnu věnovat Davidovi.
"nechceš ze mě slézt? né že by se mi to nelíbilo ale jseš celkem těžkej" zasmála jsem se. David ze mě slezl, lehl si vedle mě, položil si jeho hlavu na můj hrudník a obmotal si kolem mě ruce.
"oběd se asi nekoná" Zamumlal. Jen jsem se pousmála a zase jsem se mu začala přehrabovat ve vlasech....⚠️Můžou se vyskytovat chyby ⚠️