Redlips

945 41 11
                                    

"Koukneme na něco?" zvedla jsem k němu pohled.
"Můžeme" přikývl. Zapla jsem televizi, najela na Netflix a začla hledat nějaký film.
"fatherhood? "zasmál se když jsem na film klikla.
" Neviděla jsem to ještě " mykla jsem rameny.
" Předčasně mě připravuješ na dítě?" nadzvedl obočí se smíchem.
"Dítě?" nadzvedla jsem obočí.
"Jednou dítě mít budeme" pousmál se a políbil mě na spánek. Položila jsem si hlavu do jeho klína a spustila film.
"Jako vážně?! Chtěli koukat s klukama na fotbal?! Jeho žena má rodit a on řeší fotbal?! " vyjekla jsem.
"Uklidni se, rodíš snad ty?" zasmál se David a začal s mi hrabat ve vlasech.
"Vidíš dělal si prdel" zasmál se.
"Co? Já to nechápu. Teď tam byla scéna v nemocnici a hned po tom jsou tam všichni v černým?" zastěžoval si David.
"Asi umřela při císařáku" mykla jsem rameny a dál sledovala film.
"Ona fakt umřela!" vypískl.
"Neprožívej to tolik" zasmála jsem se.
"Říkáš zrovna ty která má slzyčky v očích" zasmál se. Bouchla jsem ho do ramene.
"Ty vole" kuňkla jsem.
"Bože nee, nebreč" sklonil se ke mě, políbil mě a následně mi položil ruce na ramena za které mě vytáhl do sedu. Seděla jsem vedle něj a měla o něj opřenou hlavu.
.....
"Co posloucháš?" vzal mi jedno sluchátko a nasadil si ho.
"Soustřeď se na cestu" zasmála jsem se. Právě jsme na cestě do Prahy na Martinův meet and greet.
"Jak tohle můžeš poslouchat?" začal se smát.
"Random mi to naskočilo na spotify" protočila jsem oči se smíchem.
"Tohle už doufám nikdo neposlouchá" podíval se na mě ale hned obrátil pohled zpět na silnic. Odpojila jsem se ze sluchátek a mobil si rychle propojila s rádiem v autě abych stihla Davidovu část. Zesílila jsem to a začla zpívat.
"Ona má redlips, se cejtí jak bad bitch. Dívám se na ní, v objetí deště jsme děti, už nemluv.. dej lásku baby" vibovala jsem si.
"Vidím ten pohyb, vidím ty nohy. Řekni mi kdo by? dělal to co já, do tý doby než přišla ona. Je nahá, pro dnešek zdarma, na vině karma. Asi za to může karma, sorry, dnes v noci nebudeš sama.. zlobit. Nezvedám telefon a padám do peřin. Ostatním kurvám už dávno nevěřím " Přidal se ke mně.
" Jo jinak dárek za nás dva jsem Martinovi už dal včera než jsem za tebou jel "
"Dobře" kývla jsem.
"Vážně na tu Zrće nechceš jet s náma?" povzdechl si.
"Lucky mě nepustí" sklopila jsem pohled
"Dobře" položil mi ruku na stehno.
....
"Čau, Ahoj" začali jsme se s Davidem vítat s ostatními a samozřejmě i s Martinem.
"Čau oslavenče. Všechno nejlepší" obejmula jsem ho s úsměvem.
"Čaau, už jste s Davidem v pohodě?" zasmál se a podíval se na Davida který si opodál povídal s Dejou, Angelicou a Beou.
"Jo" vydechla jsem s úsměvem.
"Jdeme za nima, za chvilku bude premiéra klipu" zazubil se a táhl mě k nim.
"Kdy pojedeš do Ostravy?" koukla na mě Bea.
"Až David bude odjíždět s Dejou na Zrće tak pojedu domu"
......
Je tu den kdy David odjíždí.
"Žádný blbosti prosím" obejmula jsem ho.
"Jsem označkovanej. Žádný nebudou" zasmál se a tím upozornil na cucflek který jsem mu včera vytvořila já.
"Budeš volat a psát?" vysunula jsem spodní ret.
"Budu. Jsou to čtyři dny zlato" pousmál se a políbil mě.
"Měj se, užijte si to" naposledy jsem ho obejmula a políbila ho.
"Miluju tě" řekl, políbil mě do vlasů a sedl si k sobě do auta kde už seděl Dejan a čekal na něj. Mávla jsem na ně když odjížděli a společně s Beou se vydala na nádraží. Jedem vlakem zpět do Ostravy protože tu v Praze nemám auto...

S tebou  | ff Dorian |Kde žijí příběhy. Začni objevovat