"Asi prodám 46tku" řekla jsem nahlas svou myšlenku. "Proč bys to dělala?" vyhrkl David. Mykla jsem rameny. "Nevím, měla bych si najít nějakou normální práci" šeptla jsem. "Zlato ty mi chceš říct že přemýšlíš nad tím že by ses vykašlala na auta a na něco co děláš dlouhou dobu? Že bys začla dělat někde za pultem?" vykulil oči. "Za pultem úplně ne. Jen bych prostě nejezdila. Pomáhala bych spíš v dílně klukům. Mohla bych dělat polepy" špitla jsem a objala ho kolem pasu. "Jestli to tak chceš, budu tě podporovat." položil mi ruku na tvář. Leželi jsme spolu u něj v posteli, mazlily se a probíraly různá témata. "Nepodnikneme něco?" vtrhl do pokoje Deja. "Projít se někam nebo tak" doplnil. "Projít by jsme se mohly" kývla jsem. "Já budu muset jít taky viď?" podíval se na mě David. "Budeš muset" ušklíbla jsem se. "Tak nám dej deset minut" povzdechl si David a Dejan zmizel. Já se vyhrabalaz postele a vzala si ze skříně legíny s topem, dnes chladno není. "Nebude ti zima?" zasmál se David."Nebude " ušklíbla jsem se a převlékla se. Ještě jsem ze skříně vyndala Davidovu Life is porno mikinu. Vydala jsem se s mobilem v ruce do chodby, kde jsem se obula. "Kde je zas ten buzerant?" přišel i David a boty si obul též. "Nevím, přijde" mykla jsem rameny. "Hezká mikina mimochodem" ušklíbl se. "Já vím" pousmála jsem se a oblékla si ji, mobil jsem dala do kapsy. "Jak to bydlení?" nasadil si kšiltovku. "Davii, já nevím. Není to brzo?" špitla jsem. "Jsme spolu přes půl roku" položil si ruce na mé boky. "Já vím ale co když si polezem na nervy..Byli bychom spolu každý den" povzdechla jsem si. "Promyslíme to ještě potom až se vrátíme" nasadil mi kapuci a objal mě když za náma přišel Dejan. "A Beu máš kde?" zasmála jsem se. "Už jde" mávl nad tím rukou, obul se a už se pomalu vydal ven ke schodům..
.......
"Dej mi telefon" natáhla ke mně Bea ruku. Ještě stále jsme venku a procházíme se, jsme u nějakého pole a jdeme po polní cestě. Mobil jsem jí dala protože jsem věděla za jakým účelem ho chce. "Ty vole zajíc" zasmál se Dejan.
"Pojď sem, je fotím" zasmála se Bea. "Pusu" šeptl David a našpulil rty. Stoupla jsem si na špičky, položila mu ruce na tváře abych si ho přitáhla blíž a zaklonila hlavu protože byl stále vyšší . Políbila jsem ho a on přesunul své ruce z mých boků, na můj zadek. "Miluju tě" šeptl mi do rtů a pak se odtáhl. "Šel bych už domů" poznamenal David když jsem si od Beátky vzala telefon. "Taky bych šel" kývl Dejan. Rozešli jsme se společně domů.
...