"Davi přijela už Bea s Dejou. Jdeme všichni na oběd tak pojď" prohrábnu mu vlasy. David usl a před chvílí mi psal Martin.
" nemůžeme jít až za dvacet minut?" Zamumlal.
"Čekají na nás před hotelem" David se neochotně zvedl a pustil mě.
"Jdu se převlíct tak čekej" vzala jsem si oblečení a opět si zalezla do koupelny. Oblékla jsem si černé nike tepláky a neonově zelený Crop top bez ramínek.
Vylezla jsem z koupelny, obula si tenisky a před zrcadlem v chodbě si poupravila vlasy.
"Davi jdeš?" naklonila jsem se k posteli.
"Jo jdu" vzal si mobil s peněženkou.
"Podáš mi taky mobil a peněženku?" udělám na něj roztomilí pohled protože vím že to zabírá. Přes rameno jsem si hodila kabelku na řetízku.
"Děkuju" poděkuju mu když mi podá věci co jsem od něj požadovala. Mobil s peněženkou jsem si dala do kabelky a vzala jsem do ruky kartu od pokoje. David si obul boty a otevřel dveře. Naposled jsem se koukla do zrcadla a opustila jsem pokoj. Zabouchla jsem dveře a šla přivolat výtah.
"neutíkej mi" zasmál se zamnou David... Výtahem jsme sjeli dolů a vyšli jsme před hotel kde už čekala Bea s Dejou a Martinem.
"Ahooj" obejmula mě Bea a já jí to samozřejmě oplatila.
" Čauky paní drifťačko" obejmul mě i Deja.
"Co jste tam dělali tak dlouho?" zavrtěl hlavou Martin.
"On spal" ukázala jsem prstem na Davida.
"Nebudeme řešit kdo se kde spozdil, jdeme na to jídlo?" nadzvedl obočí Deja.
"Jdeme" kývl David a propletl si semnou prsty.
Bea s Dejou na nás chodili zvláštní pohled. Došli jsme do podniku jménem salt sushi, který je kousek od našeho hotelu. Vešli jsme dovnitř, posadili jsme se a objednali si....
.........................
"hned za rohem je tetovací studio" řekl do ticha Martin.
"Jdu tam" řekla rozhodně Bea.
"a jak jsem tak koukal tak tam dělají i piercingy" podíval se na a
nás.
" Tím pádem jdu taky" řeknu odhodlaně.
"Nech si propíchnout nipples" ušklíbla se Bea.
"To je jinej pain" přitáhl si mě k sobě David.
"jak to zrovna ty můžeš vědět?" zasmála jsem se. David si vyhrnul triko.
"Z hecu jsem si jí nechal propíchnout a Pak jsem to sundal protože to zkurveně bolelo. Zarostlo mi to" ušklíbl se, pustil triko a upravil si ho.
"Ale propíchnout si jí klidně můžeš, já ti v tom nebráním" ušklíbl se a políbil mě.
"Mě fakt zajímá co vy dva spolu máte když je David zadanej." nadzvedl obočí Deja
"Já jsem zadanej maximálně s ní" ukázal David na mě.
"A Kačka?" podívala se na nás Bea.
"S tou jsem se dneska rozešel. Podváděli jsme se tak nějak navzájem. Já to už dva měsíce táhnu se San a Katka mi zahejbala" mykl rameny.
"Jo taaak" kývli.
"Zpět k tetování a piercingům" zasmál se Martin.
"Nechala bych si něco propíchnout ale nevím co" prohrábla jsem si vlasy.
"ale ty bradavky by nebyli tak špatný" pousmála se Bea.
"Jo a budu tady chcípat bolestí. To víš že jo" zasmála jsem se.
"A nebo si udělej kérku" opřel se o mě David.
"já si nechám propíchnout nostril nebo septum" myknu rameny.
"To ti schvaluju" zasmál se David.
"Takže mi všichni kérku a ty piercing?" řekl Martin.
"Semnou nepočítejte, kérku teď neplánuju" zvedl David ruce do vzduchu.
"Já taky ne" napodobil ho dejan. Vydali jsme se do studia které bylo kousek. Když jsme tam došli tak jsme se rozdělili. Ostatní šli za klukem co tetoval. Ten si je odvedl do jiné místnosti a mě si odvedli do druhé kde propichovali. David šel samozřejmě semnou. Všechno jsme domluvili a já si sedla do křesla.
Zatím co slečna která si mě vzala na starost sterilizovala jehlu, povídala jsem si s Davidem. David si semnou propletl prsty když si ona slečna sedla přede mně na židličku. Zavřela jsem oči a stiskla Davidovu ruku když mi začínala propíchávat nos. Oči jsem otevřela až když mi bylo oznámeno že je to hotové. Poděkovala jsem, stoupla si s vytáhla jsem si peněženku. Zaplatila jsem a společně s Davidem jsem šla do druhé místnosti za ostatníma.
Zrovna se nechávala tetovat Bea.
"Ukaž to" otočil si mě k sobě David.
"Ale jo, jsi šikovná" zasmál se a obejmul mě.
"Ty vole, jestli říkáš že bradavky jsou ještě větší pain tak bych chcípla protože chcípám už teď" zamrkala jsem a objetí mu opětovala.
"Ukaž se" přišel za náma Martin. Odtáhla jsem se od Davida a otočila se na něj.
"Jsi borka" zasmál se......⚠️můžou se Vyskytovat chyby⚠️