three months?

1.6K 58 2
                                    

Jsou to tři měsíce, tři měsíce od doby co jsme se s Davidem viděli poprvé. Za ty tři měsíce jsme se docela dost poznali. Víme o sobě tolik věcí a rozumím si tak moc že by jste řekli že se známe celý život....a taky se to zvrtlo. S Davidem spolu už dva měsíce vedeme něco jako "vztah". Nemůžu říct že je to vztah , má přítelkyni a spolu se scházíme když je v Ostravě. Vím , hnus spát a milovat někoho kdo je zadanej. Ale sakra! Je to David. Hezkej, potetovanej kluk. Sám si semnou začal první a taky mi jako první řekl že mě miluje. O našem vztahu nevztahu ví jen Davidův brácha Martin. Prokoukl nás. Nenávidím se za to že mám něco se zadaným klukem, nikdy jsem to nechtěla .

"Sandro, vnímáš?" promluvil na mě Lucky, jsme v garáži. Chystáme se na night cruise. Má dojet i David s Martinem.

"ne" odpověděla jsem upřímně.

"V devět večer přijede David" obešel mě a já si do auta začla přidělávat led pásky. Svítili červeně což dává mému bílemu autu vibe. Ano stále mám E46 , miluju to auto . Led pásky jsem měla pod sedačkami, na palubní desce, na podvozku

"chtělo by to přelakovat, mám odřenej ten lak místama" poznamenala jsem.

"některý den by se to dalo udělat, domluvíme se pak s Jirkou "kývnul

"včera jsem se koukala na auta" řekla jsem po chvíli do ticha

"jako na driftovací auto?" zeptal se.

"blázníš, E46 bych se nezbavila. Na normální ježdění" zasmála jsem se

"chtěla bych si koupit Audinu nebo Mergl"

"Mercedes není špatný " uznal

"jinak,v kolik vyjíždíme na cruise?" zeptala jsem se

"okolo druhé ráno máme sraz na benzínce s Rendolfem a ostatníma" Odpověděl a vytáhl si telefon který mu začal zvonit.

"Čau....Jo, já vám tam pošlu Sandru" mobil si schoval zpět do kapsy a podíval se na mě

"David s Martinem tu jsou, běž jim odemknout bránu ať sem můžou vjet autem" já jen kývla a s úsměvem na tváři že je oba zase uvidím, jsem šla odemknout. Odemkla jsem bránu a nechala projet auto které řídil David a na místě spolujezdce seděl Martin. Bránu jsem zase zamkla a vydala se na parkoviště kde už z auta vystupovali oba Albrechtovi. Rozběhla jsem se k Davidovi který natáhl ruce. Obejmula jsem ho kolem krku a on si mě na sebe vysadil. David se rozhlédl jestli tu není někdo kdo by nás mohl vidět. Políbil mě a jakmile jsme se od sebe odtáhly tak mě položil nohama na zem. Obejmula jsem i Martina.

"Čaau" zasmál se v objetí .

"čau" taky jsem se zasmála.

"musím vám něco ukázat, tohle na autě ještě nemáte" ušklíbla jsem se a šla dovnitř do garáže. Kluci šli hned zamnou.

"Počkejte tady" postavila jsem je před budovu a šla pro auto. Jelikož je začátek ledna tak je už venku tma. Nastartovala jsem a led pásky se rozsvítily.

Vyjela jsem z garáže, auto jsem zaparkovala před ně a vystoupila jsem si. Stoupla jsem si mezi ně a David si dal jeho ruku do mé zadní kapsy od jeanů.

"to je cool" obešel auto Martin

"já ti něco donesl na auto, do sbírky" řekl David.

"nálepky?" rozzářily se mi oči.

"to nejsou obyčejný nálepky" vytáhl si ruku z mé kapsy a propletl si semnou prsty. Táhl mě k němu do auta které odemkl a z palubní desky vzal do ruky obálku. Tu mi dal a auto si zase zamkl. Já pustila jeho ruku abych mohla obálku otevřít. Došli jsme zpátky k Martinovi a mému autu, po cestě jsem obálku otevřela a u mého auta jsem vyndala obsah obálky. Byli v ní 4 nálepky. Jedna z Davidového merche, Jedna z Martinového merche, jedna blakkwood a poslední byla s mým jménem.
"Děkujuuu" oba jsem je obejmula. Miluji nálepky na auto. Nálepku s nápisem ,,DORIAN" jsem si nalepila na zadní okno na levou stranu, nálepku s nápisem ,, Grey256 " též na zadní okno akorát na pravou stranu. Nálepku s mým jménem jsem si nalepila na okno u řidiče. No a blakkwood nálepku jsem si přilepila dozadu na okno k nálepce grey256.
" teď máš hezčí auto " zasmál se Martin.
" Stoprocentně " taky jsem se zasmála a obejmula jsem Davida.
"jo jinak na Night Cruise jedeme s tebou v autě" obmotal si David ruku kolem mého pasu.
"kdo sedí vepředu?" ušklíbla jsem se.
"David!" vykřikl se smíchem Martin.
"Když slíbíš že mě nezabiješ" zvedl ruce do vzduchu.
"No dovol, umím řídit líp než ty" bouchla jsem ho do ruky.

"jo to souhlasím" začal přikyvovat Martin

"ty máš být na mé straně" dal mu malej pohlavek.

" sorry ale ona je to pravda" mykl rameny.
"fajn, prostě uznej že umím líp řídit a ukončíme tuhle nekonečnou debatu" založím si ruce na prsou.
"nikdy" provokativně se ušklíbl.
"Davide přiznej si to" stoupnu si naproti němu.
"Proč bych to dělal?" položil svoje ruce na moje boky.
"dobrý, vaše romantické chvíle vidět nechci" zasmál se Martin.
"Martine, otoč se a hlídej" řekl David a sklonil se ke mně. Martin se otočil a David mě začal líbat.
"takže to uznáváš?" zasmála jsem se a začla jsem spolupracovat.
"Ne" pousmál se a za boky si mě k sobě natiskl víc.
"Jde Lucky" řekl Martin, odtrhli jsme se od sebe a já si stoupla vedle Martina.....

S tebou  | ff Dorian |Kde žijí příběhy. Začni objevovat