"Dobré odpoledne" zasmál se David když jsem přišla do obýváku. Včera se popíjelo, přehnala jsem to trošku víc a mám nemalou kocovinu. "Nech ji bejt" zasmála se Bea. "Vyspinkaná? " obejmul mě David a políbil mě na spánek. Kývla jsem na nesouhlas. "Co se mračíš?" nadzvedl obočí. "Mám kocovinu" promnula jsem si spánky a sedla jsem si na gauč. "Tu máš prášek s vodou. Já letím za holkama" položila mi prášek se sklenicí vody na stůl v obýváku a odešla.
"Pojedeš s náma do toho Berlína natáčet ten klip?" sedl si vedle mě. "Netuším" položila jsem si hlavu do jeho klína. "Prosím" pohladil mě ve vlasech. "Tak jo" kývla jsem a zavřela jsem oči
David přes mě hodil deku a dál se mi hrabal ve vlasech. "Kdy že se tam jede?" zamumlala jsem. "Za tři dny" nepřestával mě hladit ve vlasech. "S Dominikem jede i Sidonie s nějakou její kamarádkou" doplnil. Moc si se Sidy nerozumíme. "Aha" špitla jsem. Doufám že ta její kamarádka je zadaná. "Já vím že si moc nerozumíte, budeš tam semnou. Hm?" přestal se mi hrabat ve vlasech. Pootevřela jsem oči a podívala se na něj. "Dobře" kývla jsem.
...
"Zlato? Je ti líp?" zvedl ke mně pohled. Kývla jsem na souhlas a čekala co z něj vypadne. "Tak se obleč, jedem do Kolovrat" zazubil se. "Nemám s tím problém ale víš že je půl desáté večer?" nadzvedla jsem obočí. "Vím" kývl "Mamka má noční a vrátí se zítra ráno. Pochybuju že Martin spí" mykl rameny. "Tak jo" zvedla jsem se z postele a oblékla si jeany, furt bokem triko a mikinu z Davidového merche top class. "Kde si tu mikinu vzala? Žádnou jsem ti nedával a tahle moje není" překvapeně zamrkal. "Koupila" uculila jsem se a šla si do koupelny rozčesat vlasy. "Beru ti nějaký oblečení na zítra!" křikl na mě. "Tak jo" kývla jsem. "Čau" pozdravil mě Vláďa který šel okolo kouoleny. "Čau" mávla jsem na něj, položila hřeben zpět na své místo. "Kam se chystáš?" pozastavil se. "Jedeme s Davidem do Kolovrat"
.......
"Co vy tady?" otevřel nám Martin který byl zrovna napíchlej na kapačce, protože si David nechal klíče doma. "Bydlet, mě Dejan vyhodil z baráku" plácl si s ním a já jen zakroutila hlavou. "Počkej. Jako vážně?" zakuckal se. "Jo, zítra si tam jedem pro věci" zvedl do vzduchu batoh s převlečením na zítra, notebookem a dalšíma věcma které údajně potřebuje. Martin nás pustil dovnitř a my si s Davidem sundaly boty. "Nevěř mu" řekla jsem směrem k Martinovi. "Já už jsem se lekl že ten dement tady bude otravovat" vydechl Martin. "Co prosím pičo?" zasmál se David...