Uběhlo pár týdnů...vlastně pár měsíců. Právě je 20.Června a společně s Davidem jsme v Ostravě. Jsme u Nelči a Lukáše na bazéně. David tu je třetím týdnem, zítra spolu odjíždíme do Prahy kde bych měla pár dní zůstat. Za ty uběhlé měsíce jsme stihli oslavit mé narozeniny, David vydal album i s merchem a Martin u nás v Ostravě natočil před pár dny klip ns track z jeho alba který vychází 25. Června na jeho narozeniny.
"Pičo tak je to Nemo a nebo delfín vole" zasmál se David když si do ruky vzal nafukovacího delfína v podobě Nema.
"Kamo něco mezitím to asi bude" pokrčil rameny Lucky.
"Dory neměli" doplnil.
"Pičo kam lezeš?" vyzul si David nazouváky.
"Nás to unese, vem sebou Delfíno-Nema a pojď nahoru" posadil se Lukáš na zastřešení bazénů společně s nafukovacím delfínem.
"To spadne ty vole!" křikl David když se posadil.
"Nespadne vole, to drží" mávl nad tím rukou Lukáš. Vzala jsem si do ruky Davidův mobil a začla je fotit.
"Je to mezi váma už lepší?" sedla si naproti mě Nelča.
"Asi jo" mykla jsem rameny a položila Davidův mobil.
"Asi?" nadzvedl obočí.
"Včera jsme se zase pohádali a ráno dělal jakoby se to nestalo" povzdechla jsem si.
"Proč se hádáte?"
"Nevím, za pár dní má jet s Dejanem do Chorvatska na Zrcé. Má tam být program na čtyři dny. Jedou s něma i nějaký holky...Vím že většina z nich má přítele nebo přítelkyni" protočila jsem oči.
"Ty žárlíš?" zasmála se.
"Nee, věřím mu a nevadí mi ani že tam pojede. On si myslí že mi to vadí a že bych si místo něj na ty čtyři dny někoho přitáhla"
"Počkej, on si vážně myslí, že bys byla schopná ho podvést?" vykulila oči.
"Zřejmě ano" kývla jsem.
"Kvůli tomuhle se hádáte skoro týden?" protřela si oči.
"On s tím vždycky začíná, já se obhajuju"
"A takhle spolu dokážete být ten týden doma rozhádaní?" opřela se o stůl.
"On většinou odejde za Luckym a nebo za ním odejdu já" mykla jsem rameny.
"Vy si to budete muset vyříkat ještě před tím než odjede, kolikátého má jet?"
"3. Července odjíždí" špitla jsem.
"Jdu nám udělat něco k pití" usmála se na mě a já pouze kývla.
"San, pojď do vody" křikl na mě Lukáš z bazénu.
"Nejdu" záporně jsem zakývala hlavou ze strany na stranu.
"Bože, zítra odjíždíš. Bůh ví jak dlouho tě zase neuvidím, takže mi udělej radost a pojď do toho bazénu" zasmál se.
"Jestli zítra vůbec odjedu" řekla jsem potišeji.
"Co?" ozval se David.
"Nic" povzdechla jsem si. Nevím proč je to mezi náma takový. Ani nevím jak to vzniklo. Prostě oznámil že pojede na Zrcé festival s Dejanem kde budou i ostatní holky, nebránila jsem mu. Když mi nabízel ať jedu s nima tak jsem odmítla protože mám na dílně dost práce s autem. Od té doby se chová jinak, večer začne mít debilní kecy a ráno se ke mně chová jak k princezně a dělá ze se nic nestalo.
"Říkal jsem pojď do vody, tak pojď do vody" objevil se předemnou Lukáš kterej si mě vzal do náruče a šel semnou k bazénu.
"Půjdu sama, pusť mě" vypískla jsem a on se zastavil kousek od kraje bazénu.
Pomalu jsem lezla do bazénu a cákala na Miu která pobíhala okolo bazénu. Mia byla fenka.
"Promiň" šeptl mi za zády David.
"Hm" otočila jsem se k němu.
"Poslední dobou mi bylo na piču, potřeboval jsem to ze sebe nějak dostat ale rozhodně jsem se s tebou nechtěl hádat. Omlouvám se" chytil mě za obě dvě zápěstí.
"Myslel sis že ti budu zahýbat když budeš pryč" zamračila jsem se na něj.
"Vím že by jsi to neudělala, fakt se omlouvám" povzdechl si...
⚠️MŮŽOU SE VYSKYTOVAT CHYBY ČI PŘEKLEPY⚠️629 slov