You'll call it off

1.1K 47 7
                                    

Všichni jsme v moři. Je něco po deváté.
"San, nezávidím" poznamenala Bea když se na mě koukala stejně jako ostatní.
"proč?" nechápavě jsem se na ní podívala. Jenže než stihla odpovědět tak se kolem mého pasu obmotali ruce, Davidovi ruce.
"Promiň" řekl když mě nadzvedl nad vodu a následně mě do ní hodil.
"Debile" řekla jsem když jsem se vynořila.
"To odvoláš"  začal po mě cákat vodu.
"V žádným případě" začla jsem jí po něm cákat zpět.
"vy jste jak děti" zakroutil nad náma Deja hlavou.
"odvolej to!" křikl se smíchem.
"Nikdy!"  začla jsem plavat k břehu a pak jsem šla po souši k dece.
"nikam nejdeš dokud to neodvoláš"  přiběhl zamnou na deku a za nohu si mě přitáhl k sobě.
"neodvolám to" založila jsem si ruce na hrudi.
"zopakuj to" ušklíbl se.
" neodvolám to" zopakovala jsem.  David se na mě chvíli díval a pak si mě vzal do náruče.
"odvolávám! odvolávám!"  křikla jsem když semnou šel do vody a pak se zastavil.
"najednou" položil mě zpět na nohy.
"asi už půjdu na hotel" vzala jsem do ruky tu jeho a prohlížela si jí.
"půjdu s tebou"  kývl.
"Hej dementi! My už půjdeme na hotel" křikl na ně David aby ho slyšeli.
"Užijte si to!" křikl za náma se smíchem Martin.
"Blbečku!" křikla jsme na něj a pobrala si z deky svoje věci.

Když jsme s Davidem dorazili na nás pokoj tak jsem si věci co jsme sebou měla položila na noční stolek a se spodním prádlem, mobilem a mikinou která patřila Davidovi jsem se vydala do koupelny. Opět jsem se zamkla a mokré plavky ze sebe svlékla. Vlezla jsem si pod sprchu, umyla jsem si vlasy a po těle si rozetřela sprchový gel.
"Kurva, nezamykej se v té koupelně" zaskučel za dveřmi David. Jen jsem se zasmála a pokračovala dál ve sprchování.
Po patnácti minutách jsem vylezla ze sprchy, kolem těla jsem si obmotala ručník a začla si čistit zuby.  Následně jsem se osušila a oblékla si spodní prádlo s mikinou. Odemkla jsem a začla si ručníkem sušit vlasy.
"Proč máš mikinu? tobě je zima?" objevil se bez trička hned ve dveřích koupelny.
"ta voda nebyla nejteplejší" ušklíbla jsem se a začla si rozčesávat vlasy.
"voňavá" ušklíbl se David s stoupl si přede mě.
Já položila hřeben na umyvadlo před náma. Obejmul mě , já si do ruky vzala mobil a též ho obejmula kolem boků. Vyfotila jsem nás takto v zrcadle a pak mobil vypla. Víc jsem se k němu natiskla a pevněji ho obejmula.
"Miluju tě" zamumlala jsem mu do hrudi.
"Miluju tě" zopakoval po mně a políbil mě do vlasů.
"půjdu si lehnout" odtáhla jsem se od něj a opustila koupelnu.
"Osprchuju se a přijdu za tebou"  zavřel si dveře od koupelny a po chvíli jsem slyšela téct vodu.
Lehla jsem si do postele a vzala si do ruky mobil. Najela jsem na Instagram a fotku co jsem před chvílí fotila jsem si dala na story. Mám soukromý účet.
Označila jsem tam Davidův vedlejší účet který má též soukromý. Přidala jsem k fotce písničku a postnula to.

Mobil jsem po chvíli položila na noční stolek vedle postele a čekala jsem na Davida

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Mobil jsem po chvíli položila na noční stolek vedle postele a čekala jsem na Davida.
"Ty ještě nespíš?" přišel po chvíli z koupelny.
"Ne" špitla jsem a otočila jsem se na bok, tak abych na něj viděla.
"děje se něco?" starostlivě se na mě podíval a lehl si na postel vedle mě.
"Ne, jsem jen unavená"  položila jsem si hlavu na jeho hruď a přivřela jsem oči.
"Dobrou" šeptl a začal mě hladit ve vlasech.
"Dobrou" Zamumlala jsem...

⚠️MŮŽOU SE VYSKYTOVAT CHYBY ČI PŘEKLEPY⚠️

S tebou  | ff Dorian |Kde žijí příběhy. Začni objevovat