"Jedeme 12 hodin vážení" nasedla jsem za nima do auta. Je den našeho odjezdu. Vyjíždíme z Ostravy. David se u Kačky vymluvil na to že chce s Martinem jet na dovolenou sám.
Jedeme mým osobním autem. Máme nacpanej kufr věcma. Samozřejmě jedu podle navigace v telefonu páč sama bych tam netrefila. Martin sedí vzadu a spí protože je jedenáct hodin večer a budeme se střídat. Hotel máme rezervovaný na zítra. David sedí jak jinak, na místě spolujezdce.
"máš všechno?" zeptám se Davida když nastartuju.
"Mám" kývl. Já vyjela směrem do Olomouce kde budeme stavět na benzínce abych si dotankovala.
A taky si tam nejspíš koupím kafe.
Cesta do Olomouce ubíhala celkem rychle. Když jsem odbočila ma benzínku tak jsem vystoupila z auta a natankovala plnou nádrž. Vzala jsem si peníze a šla dovnitř zaplatit. Zaplatila jsem a z automatu jsem si koupila velký kafe. Pak už jsem jen vyšla ven a nastoupila do auta.
"Ale ale, kdo se nám probudil" zasmála jsem se a podívala se na Davida.
"nejsi unavená? klidně teďka budu řídit místo tebe" zachraptil.
"Ne v pohodě, mám kafe" upila jsem si z kelímku a nastartovala jsem. Vyjela jsem z benzínky a tentokrát jsem jela směrem do Brna.
"chceš?" podala jsem Davidovi kafe a dál se soustředila na cestu páč je tma. David si kafe převzal, párkrát se napil a pak mi ho vrátil zpět do držátka na pití (Každej ví co myslím xd).
"Ty vole" ozvalo se ze zadu.
"Štukyno ty nespíš?" zasmála jsem se.
"Nějakých deset sekund už nespím" zachraptěl stejně jako před chvílí David.
"Kdyby jste cokoliv potřebovali tak řekněte. Nemám problém zastavit na Benzínce. Přijet tam máme zítra okolo půl osmé ráno" oznámila jsem klukům.
"V Brně se měníme" oznámil David
............
Po nekonečné cestě která trvala 12 hodin, jsme konečně tady. Po cestě jsme se střídali a nebudu lhát když řeknu že jsem unavená. Je osm ráno, hotel máme už od půl osmé takže můžeme jít bydlet. Zatímco Martin byl i se svým kufrem pro klíče na recepci, my s Davidem jsme si Každej vzali svůj kufr z auta a ruku v ruce jsme si to mířili na recepci za Martinem.
"Vy máte pokoj 203 a já 202" podal nám Martin kartu od pokoje a přivolával výtah. Nastoupily jsme do výtahu a dojeli do čtvrtého patra kde jsme výtah opustili. Začali jsme hledat dveře s číslem 202 a 203.
"Mám 203" zavolala jsem na kluky a kartou otevřela dveře.
"Martine ty jsi vedle nás" ukážu na dveře vedle s číslem 202.
"Dík" usměje se a též si kartou otevře dveře. Já zalezu dovnitř do pokoje a hned zamnou David.
"Ty vole, ten balkón?" položil David svoje věci hned u postele a šel na balkón. Šla jsem za ním. Balkón byl prosklený a Martin měl balkon hned u nás. Viděli jsme na jeho balkon páč balkóny dělilo sklo.
"miluju tě" položil si ruce na mé tváře a políbil mě.
"Já tebe" řekla jsem do polibku a překřížila jsem si ruce zs jeho krkem.
"Je osm ráno a vy se zase žužlete a být tebou Davide tak to už konečně řeknu Kačce" zasmál se vedle nás Martin. Nejspíš se mu balkón zalíbil taky.
"Martine ty fakt všechno zkazíš" zasmál se a mě obejmul.
"A Kačce to řeknu dneska , zavolám jí."
"to je divný" zamyslela jsem se.
"Co je divný? zasmál se David.
"že je únor a my jsme si vyjeli k moři "
" ale joo" přikývl Martin.
"já jí jdu zavolat" pustil mě a odešel si pro telefon.
"mezitím co to David vyřeší s Katkou...jdeme do bazénu?" ukázal z balkónu pod nás kde se nacházel bazén s lehátky. Já přikývla a stejně jako on jsem zalezla dovnitř.
"Není to takový jako ze začátku chápeš? prostě miluju někoho jinýho se kterým to fakt pociťuju" řekl zoufale do mobilu zrovna když jsem přišla. Vzala jsem si rychle plavky a šla se do koupelny převlíct. Když jsem plavky měla obléknuté tak jsem si vzala do ruky jen ručník, mobil a peněženku.
Vyšla jsem z koupelny.
"Katko prostě pochop že s náma dvouma to už nejde. Určitě ne když něco cítím k někomu jinému a né tobě. Byt si nech, budu u Dejana" vydechl a podíval si na mě. Bylo mi líto že tohle musel řešit jen kvůli mně.
"Jdeme s Martinem do bazénu" šeptnu a hned jak on kývne, vycházím z pokoje. Kartu vezme snad on.
"Jdem?" otevřeli se dveře vedle ze kterých vyšel Martin.
"Jdem" kývla jsem a rozešla jsem se k výtahu stejně jako on. Když jsme se výtahem dostali dolů, šli jsme zadním vchodem k bazénu. Kousek od bazénu je moře.
Ručník jsem si hodila na lehátko, mobil s peněženkou na malej stoleček vedle lehátka a svázala jsem si vlasy do drdolu. Lehla jsem si na lehátko a pozorovala Martina kterej šel pomalu do bazénu a nadával na teplotu vody. Kurva, zapomněla jsem si nahoře opalovák a jít se mi tam už fakt nechce. Vzala jsem do ruky mobil a napsala Davidovi že až půjde dolů, jestli by mi nevzal opalovací krém. Zatím jsem si sedla na okraj bazénu a ponořila jsem si do něj nohy.
"Jak to vypadá s Davidem a Kačkou?" připlaval vedle mých noh Martin s opřel se o bazén.
"nevím" pípla jsem.
"strašně mě mrzí že už s ní nebude jen kvůli mě" šeptnu.
"Co meleš za blbosti? On to dělá kvůli vašemu vztahu protože tě miluje. Kdyby to udělat nechtěl tak by si jel za Kačkou a tebe by poslal do prdele. Jsem jeho bratr mám ho přečtenýho" vylezl z bazénu a sedl si vedle mě.
"jak to teď bude? já jsem v Ostravě on v Praze. Pochybuju že by nás oba bavilo pořád k sobě dojíždět." povzdechnu si
"Mohla by ses k němu časem nastěhovat"
"Byt nechává Kačce, bude prý u Dejana takže jim tam nechci překážet a hlavně nemůžu nechat v Ostravě auta a luckyho" povzdechla jsem si.....⚠️Můžou se vyskytovat chyby či překlepy ⚠️
Můžete mi dát vědět jak se vám příběh zatím líbí 💕