Uběhlo pár dní, momentálně je 20.8 což znamená koncert kluků v Olomouci a drifty. Je půl čtvrté, kluci stále nikde. Auta a vše potřebné je nachystané takže už nemusíme dělat nic a proto sedím na schodech u Stage a čekám než přijedou. Měli tu být už ve tři ale prej maj zpoždění či co.
"Volal mi David že už tu jsou, jdu za něma a ukážu jim kam parkovat. Kdyby mě kluci z dílny hledali tak jim to řekni" objevil se u mě Lucky a hned zase zmizel.
"Ahoj" přišel zamnou po chvíli. Neviděli jsme se dva týdny, naposled jsme se viděli na koncertě ve Vyškově
"Ahoj" vstala jsem a obejmula ho.
"Chyběla si mi" políbil mě na spánek.
"Pojedeš semnou zpátky do Prahy?" doplnil.
"No zítra máme být v Benešově s autama. Potřeba tam nejsem" mykla jsem rameny.
"Takže pojedeš" odtáhl se ode mě. Přikývla jsem a propletla si s ním prsty.
"Jura je už tady?" rozešel se ke stagy kde už byl Viktor s Vláďou.
"Jo je" Kývla jsem.
"Dáme opožděnou zvukovku, auta a pak my" řekl Vláďovi do vlogu.
"A stejně to vystřihneš protože tam jdu vidět" ušklíbla jsem se a šla si stoupnout bokem. David si vzal do ruky Mike a začal zkoušet. Lucky, Rendolf, Čepila a ostatní driftovali a všeobecně se tak nějak připravovali s autama na lidi.
....."Skvělá" políbil mě když jsem přišla do backu. Začíná se stmívat a kluci jdou za chvíli na Stage. Ještě před deseti minuty jsem jezdila na placu. Sedla jsem si vedle něj a opřela se o něj.
"Půjdeš tam semnou? Byla bys u Luckyho za pultem" položil mi ruku na bok. "půjdu" kývla jsem s úsměvem.
...........
Já a David, Dejan, Viktor a Vláďa jsme u mě na bytě. Jura šel na hotel i přes to že jsem mu nabízela přespání tady. Samozřejmě že jsem řídila já, protože jsem jako jediná nepila. Viktor s Dejou spí na sedačce, Vláďa si zabral matrac kterou si dal vedle sedačky na zem, aby byl s klukama v jedné místnosti a já s Davidem spíme u mě v ložnici.
"Hej vy buzeranti. Už se uklidněte" křikl na ně David když se z obýváku začal zase ozývat smích.
"Jo sorry" ozvalo se nazpátek. Podle hlasu usuzuji že to byl Viktor.
"Jestli si sousedi budou stěžovat a majitelka mě vyhodí z baráku tak mi sháníš novej byt" zasmála jsem se.
"Jestli tě vyhodí tak se stěhuješ k nám" ušklíbl se. "Tak tohle si musím zapamatovat a pak ti to připomenout" pousmála jsem se a propletla si s ním ruku.
"Můžeš mi to připomínat klidně každý den, slibuju že spolu jednou budeme bydlet" natiskl si mě k sobě a políbil mě do vlasů. "Tak jo" šeptla jsem. "Nebudeme muset pořád dojíždět, budeme spolu moct být každý den. Usínat spolu a probouzet se spolu" špitl a svou ruku přesunul pod triko které jsem na sobě měla, začal mě hladit po holých zádech.
"Ta představa se mi líbí ale co dílna, auto a Lucky..." zvedla jsem hlavu tak abych mu viděla do očí.
"Jestli budeš chtít tak za Lukášem by jsme mohly jezdit, auto by sis mohla vzít do Prahy. Pronajaly by jsme nějakou garáž nebo něco" nepřestával vytvářet na mých zádech příjemné teplo.
"Časem to všechno naplánujem" přitulila jsem se k němu a zavřela oči.
"Dobrou" políbil mě do vlasů. "Dobrou,miluju tě" zamumlala jsem mu do hrudi. "Taky tě miluju" šeptl...