před chvílí jsme se vrátili z tetovacího studia. Momentálně jsme všichni na hotelu, u sebe v pokoji. David si vybaluje svůj kufr do skříně a já ležím bez nálady na posteli.
"copak?" sedl si na postel vedle mě.
"Nic" mykla jsem rameny. Záhadným způsobem se objevil nademnou, podpíral se lokty.
"copak?" zopakovala jsem po něm s úšklebkem.
"Nic" šeptl a přisál se mi na rty.
"Davide" zasmála jsem se když mi začal ocucávat krk.
"Hotovo" odtáhl se s úsměvem a lehl si na svou půlku postele. Zamířila jsem si to do chodby, podívat se do zrcadla.
"Davide takhle nikam nemůžu jít" kuňkla jsem a šla za ním. Lehla jsem si na něj a obmotala si kolem něj ruce.
"proč by ne?" zasmál se a položil si jeho ruce na má záda.
"jde to až moc vidět" povzdechla jsem si.
" kecko" začal mě hladit po zádech.
"pojďme něco dělat, nudím se" zamumlala jsem a zvedla k němu pohled.
"o něčem bych věděl" ušklíbl se.
"Něco jiného tě nenapadá?" zasmála jsem se.
"Mužem jít k Dejovi nebo Martinovi na pokoj."posadil se i semnou.
" To beru " slezla jsem z něj a vzala si do ruky mobil který jsem si strčila do kapsy od tepláků.
David vzal kartu a jeho mobil. Oba jsme jen v žabkách vyšli z pokoje. Zaťukali jsme na pokoj vedle nás, který obývá Martin. Nikdo neotevřel tak jsme posoudili že buďto bude Martin též u Dejana a Bei a nebo si někam vyšel.
Zaklepali jsme tentokrát na pokoj naproti toho našeho a otevřela nám Bea.
"Čau" zasmála se.
"Čus" zasalutoval David a vešel dovnitř.
"Přišla si v čas, právě Dejan tetuje Martina" ušklíbla se.
"Kde vzali strojek a tyhle věci?" nadzvedla jsem obočí.
"Přes moje protesty si je sebou zabalil" vešla dovnitř a já hned za ní. Zavřela jsem za sebou dveře a sedla si na Davida který seděl v křesle a pozoroval Dejana s Martinem.
"Vy dva se nezdáte" ušklíbl se Martin který seděl na posteli vedle Dejana, který mu čmáral na ruku.
"Proč?" obmotal si kolem mě ruce David.
"děláš že nevíš?" zasmál se Martin a naznačil na můj krk.
"Značím si svoje teritorium" zasmál se David. Já se otočila a hlavu si schovala do jeho hrudi. Všem je jasný že jsem byla rudá až na prdeli.
"Hotovo, můžeš jít. Bude chtít ještě někdo?" zeptal se Dejan.
"Jo, já. Ale od San" Řekl a já k němu zvedla můj zmatený pohled.
"V žádným případě" zakroutila jsem hlavou.
"Pojď si to zkusit" Stoupl si Dejan a ukázal mi abych si sedla na postel.
"ne, ať mi něco vytetuje David ale odmítám mu čmárat po těle"
"Fajn, tak pojď. Já ti něco hezkého nakreslím" postavil mě na zem a též si stoupl. Sedla jsem si na postel.
"Ty už s tím zkušenosti máš takže ti to vysvětlovat nemusím že ne?" zeptal se ho dejan když mu do ruky vložil tetovací strojek. Já si lehla na záda a jelikož mám top bez ramínek tak má David prostor na tetování.
"Ale jestli tam vytvoříš něco co nedává smysl Davide tak tě zabiju" podívala jsme se na něj a pak opět položila hlavu do peřin.
"můžem?" sklonil se ke mně a políbil mě.
"Jo" vydechla jsem. David začal tetovat. Tetoval těsně nad lemem tepláků...
"kdyby to bolelo tak řekni" Jen jsem kývla a dál sledovala strop.
"Pocity?" stoupl si vedle postele Martin s mobilem v ruce který mířil na mě.
"Nevím. Dělá to on takže se bojím co vymyslí" ukázala jsem na Davida a pořádně jsem se nadechla.
"nechcete jít k večeru na pláž?" pozorovala nás Bea.
"Já půjdu" přikývla jsem.
"Tím pádem jdu taky" přidal se i David.
"Počítej semnou" kývl i Martin.
"ale jestli se oni dva budou pořád cucat tak se utopím" doplnil a ukázalal na mě a Davida.
"Náhodou, jsou spolu krásní. Až si někoho najdeš tak se s ní budeš cucat taky" zasmála se Bea.
"Hotovo" přetřel mi kapesníkem místo kde tetoval.
"No, teď jí tam kapni tu dezinfekci a přetři jí to ještě ať tam nemá ten inkous" Stoupl si za něj Dejan.
"jsem spokojenej" ušklíbl se a narovnal se.
"ještě aby byla spokojená ona" zasmál se Martin. Posadila jsem se a podívala jsem se na dílo které mi vytvořil.
Když jsem uviděla co krásného vytvořil tak jsem se na něj podívala a vysunula jsem spodní ret. Natáhla jsem k němu ruce a jakmile mě obejmul tak jsem si hned zachumlala hlavu do jeho ramene.
"Děkuju" šeptla jsem. Vytetoval mi tam drobnými číslicemi datum...Datum dne kdy mi poprvé řekl že mě miluje a kdy jsme si spolu začali...Má to pro nás dva velký význam..
"Odlepte se od sebe a ukažte mi to" posadil se vedle mě na postel Martin. S Davidem jsme se od sebe odtáhly a já tetování ukázala Martinovi.
"3.1 2021? moment..už chápu" ušklíbl se...
...............................
Jsme s Davidem u sebe na pokoji, on zase leží na posteli a já jsem v koupelně před zrcadlem, zoufalá protože mi nejde sundat nostril který mě začal strašně bolet.
"Fakt, to byl nápad. Se na to vyjebu!" křikla jsem zoufale a odešla z koupelny.
"co ti nejde zase?" zasmál se David když jsem došla k posteli.
" Nejde mi sundat ten nostril. Štípe to a začalo to bolet víc. Mám pocit že chcípnu" vydechla jsem zoufale a plácla sebou do postele.
"Nějak to jít musí" začal to zkoumat.
"Do té doby než to půjde, chcípnu bolestí" protřela jsem si oči....⚠️MŮŽOU SE VYSKYTOVAT CHYBY ⚠️