child

1K 43 14
                                    

"takže to klaplo?" ušklíbla se Bea hned po tom co jsme přišli do kuchyně.
"Ty si o tom věděla?" vykulil oči a posadil se na židli vedle Dejana.
"Já jí to lepila" zasmála se.
"Takovej podraz bych od tebe nečekal" probodl jí pohledem ale nakonec se zasmál s stáhl si mě na klín.
"Nechápu" poznamenal Dejan. Vyhrnula jsem si šortky trošku víš aby byla vidět poslední 'modřina' kterou jsem nesmyla.
"To je pravý?"
"Není" ušklíbla jsem se.
"To je tam ta pičovina, že jo?" zasmál se.
"Já ti to jednoho dne oplatím" zašeptal mi David do ucha.
"Už budu muset zítra odjet zpátky do Ostravy" ignorovala jsem jeho předešlou větu.
"Už?" vysunul spodní ret.
"Zítra večer si jedu pro nový auto a taky budem lakovat e46" šeptla jsem.
"Ty jako budeš měnit e46 za jiný?" překvapeně se na mě podíval.
"Teď rozhodně ne, budu si pořizovat Mergl. Osobák" ušklíbla jsem se.
"S Dejou jedem do Ostravy za tři dny  natočit klip" políbil mě na tvář.
...
"nemůžeš tu zůstat do zítřka? Zítra vychází klip k High" udělá na mě psí oči. Dnes mám odjíždět zpět.
"Ale já musím pro to nový auto" povzdechla jsem si.
"Tak zavolej Lukášovi ať ho vyzvedne"  vysune spodní ret a prohrábme mi vlasy.
"Fajn" protočila jsem s úsměvem oči a vzala si do ruky telefon. Je půl druhé odpoledne a my stále ležíme v posteli.
"Čau, děje se něco?"  ozval se z telefonu
"Dneska se nestihnu vrátit z Prahy, nemohl by jsi mi to auto vyzvednout ty a nechat ho u nás na dílně?"
"Mohl" zasmál se.
"Děkuju" oddychla jsem si a podívala se na Davida.
"Zajímalo by mě co v té Praze tak dlouho děláš ale" vyděšeně jsem se podívala na Davida který to nejspíš podle jeho výrazu slyšel.
"Je u mě" vzal mi telefon z ruky.
"Kamo, to vážně?" zasmál se z telefonu. Slyšela jsem ho tlumeně.
"Joo, ale zítra už ti jí vrátím." pousmál se David.
"přijeď s ní, za dva dny máte s Dejou natáčet ten klip u nás. Stojí ti tu furt ta 36tka"
"David přijede, dík že vyzvedneš to auto ale musíme jít" vzala jsem Davidovi telefon a hovor zavěsila.
"Takže ty víš že pojedu do Ostravy?" ušklíbl se.
"Říkal si včera večer že potřebuješ s Luckym vyřešit ten merch takže jo, pojedeš" položila jsem si hlavu na jeho hrudník.
" To mi připomíná, že dneska musím jít vyzvednout už první kousky merche a nafotit ho na ten novej eshop." pohladil mě ve vlasech.
"Oblíkat, jdeme k Dominikovi do studia. Je tam i Klárka s Emmou" vlítl Dejan k nám do pokoje.
"Proč?" povzdechl si David a nepřestávál mě hladit ve vlasech.
"Dominik mi setsřihne boky a taky by vás rádi viděli" ušklíbl se.
"Jedu! Davide prosím" vykřikla jsem, posadila jsem se a koukala na Davida pohledem u kterého vím že na něj zabírá.
"Fajn" pousmál se.
......
"Ahoj" pozdravím  Doma a Klárku stejně jako kluci, když dojdeme do studia.
"Čau, co ty tady?" obejmul mě Dominik.
"Jsem se na vás přišla podívat s tímhle pánem" ukázala jsem s úsměvem na Davida. Dominik nás sjel pohledem a když zaznamenal naše propletené prsty tak se pousmál. Dejan se posadil a Dominik ho začal stříhat. Já se posadila vedle Klárky na gauč a dala se s ní do řeči.
"Ale ahooj" začla jsem šišlat když mi dala Emičku do náručí aby si mohla odskočit na záchod.
"Hodně štěstí Davide, protože jsem si jistej že po tomhle bude chtít Sandra dítě" zasmál se Dominik. David se otočil mým směrem a rozešel se k nám. Posadil se vedle mě.
"Blázníš? Teďka dítě vážně nechci" zasmála jsem se.
"To jsme s Klárkou říkali taky" zasmál se.
" Představ si že David vozí kočárek" začal se smát Dejan.
"Hrozná představa" přidal se k němu Dominik.
"Nemá to být nic proti tobě San, dítě by ti fakt slušelo"
"Můžeme probírat něco jiného než děti?" protočila jsem oči.

S tebou  | ff Dorian |Kde žijí příběhy. Začni objevovat