kissing

1K 43 10
                                    

"Lásko?!" slyšela jsem Davida z vedlejší místnosti.
"Copak?" přišla jsem za ním.
"Tohle je Nikita, Nikito moje přítelkyně Sandra" představil mě klukovi který jak už jsem dnes slyšela, má točit klip.
"Těší mě" pousmál se a já mu úsměv oplatila.
"Budeš tu s náma?" přehodil si David ruku přes má ramena.
"Jestli nebudu zavazet tak ráda" ušklíbla jsem se.
"Nebudeš" rozcuchal mi vlasy.
"Hej!" okřikla jsem ho a vlasy si začla upravovat.
"Motorku" klekla jsem si k Dejanové kočce, která za námi přišla. Mazlila jsem se s ní dokud nezdrhla k batohu položenýmu na zemi a nezačla ho učuchávat.
"Motorest, nechčij do toho" zamumlal David.
"Ona to dělá hrozně ráda" doplnil.
"hlavně mně do postele" poznamenal Vláďa. Nikita se k ní sklonil a natáhl k ní ruku.
"Do píči" zasmál se když utekla.
Kluci něco probírali a já si mezitím stoupla a vytáhla si telefon. To že jsem ostatní nevnímala říkat nejspíš nemusím.
"Pičo jak jsem od osmi vzhůru, tak si přijdu jak kdybych včera kalil ty vole . Mám normálně kocovinu, nevím z čeho ale" probudil mě z tranzu David který chodil po pokoji.
"Zlato?" zavolal na mě když šel na chodbu.
"Hm?" zvedla jsem se a šla k němu.
"Kluci i s tou holkou jsou už před bytem" obejmul mě.
"Dobře" kývla jsem a odešla do pokoje kde jsem se zamkla a převlíkla si spodní prádlo které je též od Davida. Podprsenkový krajkovaný top černé barvy se světlounce šedýma tangama. Hodila jsem na to ještě Davidovu mikinu a vyšla z pokoje.
"Můžeme?" propletl si semnou ruku a já jen kývla. Ven s námi šel i Nikita, Vláďa a Dejan.
"Čau, čau" začal se David zdravit s ostatníma když jsme vyšli před bytovku.
Některý kluky jsem tu znala. Frantu s Danielem jsem viděla jen jednou stejně jako Angelicu ale vím o koho se jedná.
"No nazdárek" zasmál se koukr a obejmul mě.
"Čauko" pozdravila jsem ho a hned po něm jsem obejmula i Emilia.
"Tohle je Bára" představil mi holku která jak už jsem tak podle vzhledu tušila, bude ta co tam má být semnou.
"Sandra" pousmála jsem se a ona kývla.
"Barča" též se usmála.
" Jo je tady, kde jí mám?" zaslechla jsem.
"Tady si" obejmul mě zezadu David.
"Půjdeš nahoru s Dejou s ostatníma nebo tady budeš semnou? Budem s Nikitou točit první scénu" políbil mě na spánek.
"Wow wow, vy dva spolu?" zasmál se Richard.
" Si piš" ušklíbl se David.
"Půjdu asi s něma jestli se nebudeš zlobit, potřebuju začít pít už teď" zasmála jsem se.
"Zlobit se nebudu" zasmál se.
.......
"Točíme další scénu, tohle je hlavní scéna" řekl David do kamery a my ostatní se přesunuli do jiné místnosti.
"Jak se cítíš?" stoupla si vedle mě Barča , není vůbec špatná holka.
"Stydlivost opadla" zasmála jsem se.
"Tak na to pijem, ať z toho něco máme" vrazila mi do ruky panáka. Obě jsme ho vypili a já si začla nalívat vodku z džusem.
"Jdem za něma, něco tam řeší" Táhla mě zpět. Já se s mým kelímkem vodky a džusu posadila na gauč.
David s Dejou se zrovna fotili.  David někam odešel s Nikitou a já pila a tančila s Bárou, Richardem a Emiliem.
"vy buzeranti" poslal Lboy do kamery vzdušnou pusu a začal se smát.
"Nikita vás potřebuje" přišel za náma dejan.  Já s Barčou jsme se na sebe s úšklebkem podívali a odešli za Davidem a Nikitou.
"Potřebujeme ještě ten úplně první úvod po tom až vystoupí z toho auta. Takže David půjde dovnitř, hned jak přijde do kuchyně tak na lince bude sedět Sandra a mezi nohama jí bude stát Bára. Líbáte se spolu a tancujete."
"Fajn" řekla jsem a odešla.
"Hej" křikl David.
"Jdeš do toho? Nemáš s tím problém? Stačí říct" položil mi ruce na ramena.
"Jdu, jestli s tím nemáš problém ty" ušklíbla jsem se a políbila ho.
"Neprovokuj" zašeptal mi do ucha.
"Tohle není provokace" ušklíbla jsem se.
"To si povíme potom" pleskl mě po prdeli. Zle jsem se na něj podívala a odešla do kuchyně, posadila jsem se na linku a čekala než přijde Barča. Po chvíli přišla, stoupla si mezi mé nohy a ruce mi položila na stehna.
"Holčičí líbačka?" ušklíbl se Dan.
"Bude" zasmál se Martin.
"Točíme" zahlásil Nikita, David začal procházet a zdravit se s klukama, když šel kolem nás a pokládal vedle nás rádio tak jsme se začali s Bárou líbat.
"Dobrý máme to" kývl Nikita. Barča s úšklebkem odešla za Richardem který na ní volala a v ten moment se předemnou zjevil David.
"Děkuju" usmál se a začal mě líbat.
"Jdu ještě za Mártym a vrátím se za tebou" odtáhl se a odešel.
"Vláďooo, auu" vešel do kuchyně i Richard kterej se bouchl o kliku.
"To je karma v živým přenosu" uchechtl se. Lukáš vzal z kuchyně světla a přesunul je do místnosti vedle.
"Zdravím všechny, přišel jsem tady na tenhle pofel byt house flex... dát prostě bůčo" slyšela jsem Dana. Začla jsem se rozhlížet po Báře.
...
"mám ulepenou prdel od toho vína "  probodla jsem Davida pohledem když jsem si vedle něj sedla. Klip mají natočenej a teď už se jen pije.
"A jsem na tebe nasraná" doplnila jsem.
"Poslouchám" kývl hlavou.
"Ale vyčítat ti to budu až zítra" ušklíbla jsem se. David si mě na sebe posadil obkročmo, sundal si triko a oblékl ho mě.
"Chci vědět co jsem provedl" šeptl mi u rtů na které mě hned potom políbil....

S tebou  | ff Dorian |Kde žijí příběhy. Začni objevovat