"Csípőm vonala
tenyered formázta táj
élő domboldal."
/Mirtse Zsuzsa/Nem tudtam elaludni. Órák óta csak járkáltam, majd egy kávét főztem magamnak. Fáradt voltam de nagyon járt a fejem úgy mindenen. Ekkor koppanást hallottam az ablakom felől. Odanézve a párkányon Damient láttam! Hogy a fenébe mászott fel és mit szeretne itt? Gyorsan kinyitottam az ablakot, hogy be tudjon jönni.
– Hát te?
– Nem tetszett ahogy elváltunk. Hogy vagy?
– Aggódtál volna?
– Sajnos igen. – felelte és őszintének tűnt. – Messze kellene tőled lennem nagyon messze. De nem tudom távol tartani magam tőled.Vágyakozás volt a hangjában ami engem is felkorbácsolt. A délutáni beszélgetésünk után még jobban vele akartam lenni, és most itt volt teljes életnagyságban.
– Miért kellene távol lenned tőlem?
– Rengeteg oka van...
Úgy tűnt nem nagyon akarja bővebben kifejteni...
– Akkor miért jöttél?
– Kérhetnék én is egy éjszakát? – nézett mélyen a szemeimbe. Hirtelen elvesztettem az egyensúlyom. Ő azonban már ott is volt, és a derekamnál fogva magához húzott és megtartott.– Még ha akarnék se tudnék így nemet mondani... – suttogtam.
– Ez jó hír. – kezdte a nyakam csókolgatását. Ekkor már tisztán éreztem, hogy elvesztem. Ha nem találkozok vele soha többet akkor is ő marad az akire mindig is vágyakozni fogok. És ha ez így van, akkor miért is tiltakoznék, ha értem jött? Nemsokára már az ágyon találtam magamat, ahogy Damien lassan és a bőrömhöz épphogy hozzáérve húzza le a ruháimat. Nyöszörögve tűrtem ezt a „kínzást", ám mikor elkezdte végigcsókolni a testemet, már nehezen bírtam magammal, a testem automatikusan mozgott. Hasznos dolog az előjáték, de ha ennyire odáig vagyok érte, inkább édes kínzás.– Imádom, hogy ilyen türelmetlen vagy. – morgott, miközben már vészesen közel járt ahhoz a felemhez, ami a nemesebbik szervét követelte. Hát még amikor megnyalta! Apró sikoly szaladt ki a számon. – mmm, és még finom is.
– Kérlek. – nyöszörögtem.
– Mit szeretnél?
– Könyörülj rajtam. – nyögtem miközben hatalmas szemekkel néztem rá.
– Hmm.Éreztem, ahogy az ujja finoman becsúszik oda, ahová a péniszét vártam. De így is megkönnyebbülés volt, olyan, ami egyúttal fokozta a vágyamat. Automatikusan mozogni kezdtem a keze azaz az ujja alatt. Hát még amikor társította hozzá a második ujját is, miközben a másik keze a csípőmön simított végig. Az én kezem azonban az ő hajába túrt. Erre a szájával a csiklómhoz ért, és finoman csókolgatni kezdte. Behunyt szemmel nem kis és halk „Ah"-ok között élveztem el. Kicsit fáradtan ernyedtem el. Azonnal mellettem termett.
– Fáradtnak tűnsz. – simogatta a vállamat. Hihetetlenül kellemes érzés volt.
– Nem kicsit vagyok az.
– Akkor rosszkor jöttem...
– El ne menj. – kapaszkodtam belé. – Úgysem tudok aludni. – azzal már húztam is lefelé a pólóját. Majd végigsimítottam a kockás, kőkemény hasán. – Isteni tested van.
– Hát annak csak örülök, ha olyannak látod. – morogta mély hangon. Vajon mivel izgathattam fel ennyire? Mert hát a mély hang egyenlő a vágynál nála... azt hiszem...– Mintha találkoztál volna valaha olyannal, aki nem annak találta volna. – hunyorogtam rá.
– Úgy tűnik még jár más is a fejedben rajtam kívül, ezt ma igazán nem hagyhatom. – mondta azzal felém hajolt és a melleimet kezdte el finoman harapdálni, miközben a keze a testemet simította végig. Hát ki is szállt minden azonnal rajta kívül a fejemből.
– Damien! Megőrjítesz!
– Mit szeretnél?
– Téged. A farkad. Bennem. – nyöszörögtem a mérhetetlen vágytól. Forró lángban égett a testem minden porcikája, ahol hozzámért.– Amikor csak szeretnéd. – ereszkedett belém. Sikoltozva fogadtam magamba hatalmas büszkeségét, csak ezt akartam Azt hogy ki-be járjon bennem, olyan őrjítő sebességgel, amilyennek éreztem a vérem áramlását. A nyakába kapaszkodva húztam közelebb magamhoz, és a nyakán egy puha kis részbe temettem az arcomat. Persze nem bírtam magammal, aprókat harapdáltam egy idő után, nagyon közel voltam már ahhoz, hogy ismét elélvezzek. Határozottabb mozdulatot tettem, hogy éreztessem vele, hogy szálljon le rólam. Kérdőn nézett rám, miközben feljebb emelkedett.
– Csak váltsuk... pozíciót, majdnem...
Egyből megértette. Az oldalamra fordított, miközben szorosan mögém feküdt, és az egyik lábamat kicsit felemelve ismét belém-hatolt. Egyszerűen csodálatos érzés volt, sokáig akartam még ezt élvezni. Főképp mivel közben a melleimmel játszott, és a halántékomat és a nyakamat csókolgatta. Azonban hamarosan már ez is majdnem a mennyekbe repített, habár így is a fellegekben jártam már... Viszont még mindenképpen meg akartam lovagolni a hatalmas és kőkemény büszkeségét, így a hátára fordítottam. Ahogy felé helyezkedtem készen arra, hogy belecsússzak, felmordult.– Hogy ez milyen kibaszottul csodás látvány. – azzal a hátsómra tette a kezét, és magára húzott. Felnyögtem. Imádtam, ahogy ilyen szavakkal kifejezi, hogy tetszik neki a látvány, és a kezei a hátsómon... ez már túl sok volt, rettentően hamar elélveztem a nevét sikítozva. Ahogy végeztünk ráborultam arra a kidolgozott mellkasára.
– Te tényleg egy isten vagy. Kérlek, te is...
– Biztosan azt szeretnéd? – aggódott? Hogy én már elélveztem mégis meg akarom neki adni ugyanezt a kielégülést? Azonban vágyakozást is éreztem a mély basszusában.– Igen. – feleltem, és lemászva róla négykézláb álltam meg, tudtam, hogy ez igen sok pasi ha nem a legtöbb kedvence.
– Imádom ezt a pózt, a hátsódat pedig még annál is inkább, de látni szeretnélek. – suttogta morogva a fülemben, miközben finoman a hátamra fektetett. Tényleg látni szeretne miközben elélvez? Huhh... Hamar bennem volt, ami furcsa érzés volt, így már, hogy én hamarabb elélveztem... Kicsit kellemetlen, de nem fájt.– A kurva isten, hogy tudsz még szűkebb lenni? – hörögte, miközben hihetetlen sebességgel mozgott bennem. Hamar megfeszült, és görcsösen a lepedőbe markolt. Majd néhány döfés után kivette belőlem a férfiasságát. Levéve az óvszert (amit mikor is vett fel?) mellém feküdt, és úgy fordított, hogy félig rajta feküdjek.
– Kimerültél igaz? – simogatta az arcomat. Mintha a pasimmal bújtam volna ágyba, nem a környék legjóképűbb pasijával aki csak egy éjszakát akart. Kimerültem hát, tudtam, hogy a második elélvezés után ki leszek, ezért is hosszabbítottam meg a póz-váltásokkal.– Sajnálom, nagyon fáradt vagyok. Nem bírnék ma többet. – suttogtam félálomba. Annyira kellemes érzés volt, teljesen megnyugtatott a szex utáni ölelése. És ugyanolyan isteni illata volt, amilyen a teste....
– Ez így is több volt, mint amit remélhettem. Csodálatos vagy... – lehet folytatta, de már nem is hallottam, elaludtam.
YOU ARE READING
A könyvjáró
RomanceHa átkerülhetnék valamelyik könyv történetébe... milyen lenne? Nina, a főszereplőnk furcsa álmokat él meg, az általa olvasott könyvek alapján. Vagy nem is álmok? És hogy kerül képbe a jóképű szomszéd srác? Hiszen ez a valóság, nem egy tini regény...